cześć, takie pytanie: czy można otworzyć zaciski (53-hamulec postojowy->nastawy podstawowe->OPEN for pads change lub repair) następnie wyjść ze sterownika zamknac vcds i wylaczyć zapłon auta ?
wiadomo że na zapłonie D3 pobiera ponad 25A więc prostownik jak najbardziej, w vcds jest nawet info żeby podlaczyc prostownik przy operacjach otwierania i zamykania ale wymiana klockow na tyle i tarcz to schodzi trochę czasu (zwłaszcza gdy śruby jarzma są zapieczone) i czy cały czas musi auto stać na zapłonie inaczej może się sterownik 53 lub ABS zablokować ?
[D3 FL ALL ] Czy można wylaczyć zapłon przy otwartych zaci
Czyli otwieramy zaciski potem zamykamy komunikację z 53-hamulec postojowy wychodzimy z Vcds i gasimy zapłon auta, robimy co trzeba z hamulcami a potem znowu zapłon i adaptacja grubości klocków oraz zamykamy zaciski i nic nie powinno się zablokować.
Czyli ten komunikat aby mieć podłączony prostownik to należy rozumieć że nie chodzi o to aby auto miało włączony zapłon cały czas podczas prac z hamulcami ale aby nie padł akumulator gdy zaciski są cofane oraz gdy są cofnięte ale zapłon wyłączony i aby sterownik 53 nie zapomniał że ma otwarte zaciski.
Ok to wiele upraszcza, dzięki za info.
Czyli ten komunikat aby mieć podłączony prostownik to należy rozumieć że nie chodzi o to aby auto miało włączony zapłon cały czas podczas prac z hamulcami ale aby nie padł akumulator gdy zaciski są cofane oraz gdy są cofnięte ale zapłon wyłączony i aby sterownik 53 nie zapomniał że ma otwarte zaciski.
Ok to wiele upraszcza, dzięki za info.