części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D3 09 4.2TDI] ZACISK PRZEKAZNIK J317

deeper2
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 24
Rejestracja: 12 sty 2019, 22:00
Lokalizacja: Terespol

[D3 09 4.2TDI] ZACISK PRZEKAZNIK J317

Post autor: deeper2 » 02 lis 2023, 09:47

Witam. Auto po 3 dniach postoju nie ma prądu. Jakieś 7 dni temu podpinałem VCDS był był bład 005633 ZACISK 30 J317 . Dlaczego prąd mi znikł na Aku 0v zero jakiej kolwiek reakcji na prostownik. Przekaznik padł ? Gdzie on się znajduję ?
Obrazek

[ Dodano: 2023-11-01, 21:45 ]
Chciałbym dodać że podłączyłem Akumulator i od razu załączyły się wentylatory. Przekaźnik pod nogami kierowcy dostał szału zaczął pstrykac ale po 30 sekundach wszystko się uspokoiło. Fachowcy co doradzicie? Jest od wentylatorów jakieś przekaźniki? Wentylatory były nie dawno wymieniane. Wszystko grało jak należy aż do dziś. Akumulator rozładowały napewno wentylatory w nocy. Ale dlaczego ? I jak odnieść się do tego błędu zacisk 30 j317?

[ Dodano: 2023-11-02, 09:47 ]
Są tu jacyś fanatycy zęby coś doradzić pomóc? ? Czy te forum to tylko od zbednego pier...?

Awatar użytkownika
sssebek
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 516
Rejestracja: 19 kwie 2017, 13:09
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: sssebek » 05 lis 2023, 20:55

Miałem kiedyś podobny problem w GOlfie MK4 i powodem był jeden z kabli upalony/ugnity przy module wentylatorów. Brak przejścia na nim powodował ciągłą pracę wentylatora, a że bywało to losowo (raz przejście było, raz nie) to potrafił się wzbudzić w środku nocy i rano auto już nie odpaliło. Wiem że to nie A8, ale przeglądnąłbym wtyczki w części instalacji odpowiedzialnej za sterowanie wentylatorów. Sam przekaźnik też może być uwalony i np. się zespawywać mogą styki robocze. Co do anomalii przyładowaniu aku. Normalne. Podpinasz prostownik, który za pewno nie jest w stanie wypuścić z siebie tyle prądu ile pociągnie akumulator w pierwszej fazie ładowania, a do tego wszystkie moduły próbują wstać więc prostownik jest przeciążony i albo się naprzemiennie włącza i wyłącza, albo po prostu nie wydala i elektronika głupieje (co konkretnie się dzieje zależy od wielu czynników, między innymi tego, jaki masz prostownik). Przy tak mocno rozładowanym aku, na twoim miejscu bym go odpiął i w pierwszej kolejności podładował z pominięciem instalacji samochodu.
Nie ma rzeczy niemożliwych, są tylko takie, które zabierają trochę więcej czasu ...

https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/

deeper2
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 24
Rejestracja: 12 sty 2019, 22:00
Lokalizacja: Terespol

Post autor: deeper2 » 06 lis 2023, 18:18

Dzięki za wypowiedz Kolego chociaż jeden coś doradził ;) Doszłem co było . Przejarane kable na prawej podłużnicy . 53 kable poszły się srać . Zrobiłem wstawke z drugiej wiązki wszystko gra. Zero błędów od jakich kolwiek zacisków 30 i tym podobne. Za to mam bład AirBaga 1639 bład czujnika g284 MIL ON. Wymieniłem czujnik na pasie i dalej to samo. Może ktoś doradzi jakie napiecie powinno być na kablu AirBaga jak sprawdzić przejscie kabla ? i do kąd on idzie ? Ktoś coś podpowie ?

Awatar użytkownika
sssebek
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 516
Rejestracja: 19 kwie 2017, 13:09
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: sssebek » 06 lis 2023, 21:00

Zacznij od sprawdzenia kostek, najczęściej to w nich jest problem ze stykiem
Nie ma rzeczy niemożliwych, są tylko takie, które zabierają trochę więcej czasu ...

https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/

deeper2
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 24
Rejestracja: 12 sty 2019, 22:00
Lokalizacja: Terespol

Post autor: deeper2 » 06 lis 2023, 21:11

Sprawdzałem kostkę i wszystko gra czysciłem pryskałem sprawdzałem przejscie . Wszystko niby gra . Bezpieczniki czujnik wszystko sprawdzone i kicha kolego.

Awatar użytkownika
sssebek
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 516
Rejestracja: 19 kwie 2017, 13:09
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: sssebek » 07 lis 2023, 10:27

Ten czujnik który wymieniłeś, masz 100% pewności że jest sprawny?
Nie ma rzeczy niemożliwych, są tylko takie, które zabierają trochę więcej czasu ...

https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/

deeper2
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 24
Rejestracja: 12 sty 2019, 22:00
Lokalizacja: Terespol

Post autor: deeper2 » 07 lis 2023, 10:47

Pewności 100 to raczej nie dam. Najwyżej zamienię czujniki stronami z prawej na lewą z lewej na prawą bo strona kierowcy błędu nie wyrzuca.

Awatar użytkownika
sssebek
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 516
Rejestracja: 19 kwie 2017, 13:09
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: sssebek » 07 lis 2023, 22:21

o i to jest dobry pomysł, bo pozwoli na jednoznaczną odpowiedź czy sam czujnik jest ok
Nie ma rzeczy niemożliwych, są tylko takie, które zabierają trochę więcej czasu ...

https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/

deeper2
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 24
Rejestracja: 12 sty 2019, 22:00
Lokalizacja: Terespol

Post autor: deeper2 » 08 lis 2023, 21:13

Sprawdzałem podmieniałem lewy na prawo prawy na lewo. Coś jest z kablami po prawej stronie bo ten z lewej chodzi na prawej. Przydał by sie schemat instalacji to bym wiedział o co biega a to w ciemno strzelać szukałem w elsie i autodacie ale schematu nie mogę znaleść jaki kabel i od czego gdzie leci.

[ Dodano: 2023-11-08, 21:13 ]
Problem rozwiązany. Ujarany pin od modułu Air Bag w środku.

Awatar użytkownika
sssebek
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 516
Rejestracja: 19 kwie 2017, 13:09
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: sssebek » 08 lis 2023, 23:32

Właśnie miałem pytać, czy odnalazłeś już ten moduł. Grunt że problem rozwiązany.
Nie ma rzeczy niemożliwych, są tylko takie, które zabierają trochę więcej czasu ...

https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl