Witam wszystkich.
Odgrzeję trochę kotleta. Padł mi wczoraj wyświetlacz fis w moim A8 D2 96r, 4,2 Benz. Rozglądam się więc za drugim licznikiem. Czy jeśli mój licznik był z końcówką 33F to czy muszę kupić dokładnie taki sam z końcówką F, czy mogę kupić z inną końcówką np T, K lub AC? Czy licznik musi być od A8 z silnikiem 4,2 czy mogę kupić od 3,7 lub nawet 2,8?
Będę wdzięczny za informacje.
![]() |
![]() |
![]() |
[D2 preFL ALL ] Licznik - różnice
- gtfan
- Super Klubowicz
- Posty: 1405
- Rejestracja: 10 gru 2010, 13:58
- Lokalizacja: Lublin
Przy zmianie na AC na pewno nie będzie działać sygnalizacja otwartych drzwi i brzęczyk jak otworzysz drzwi z włączonymi światłami - tu są różnice w instalacji elektrycznej auta. Do 33F jest doprowadzony pojedynczy sygnał otwarcia którychkolwiek drzwi, a do AC sygnały z każdych drzwi oddzielnie. Podświetlenie licznika AC też nie będzie działać prawidłowo bez modyfikacji wiązki. W liczniku z 2.8 będziesz musiał zmienić kodowanie (w VCDS / Vag-Com), żeby pokazywał poprawnie obroty.
Edit:
Brzęczyk i podświetlenie da się jednak ogarnąć. Trzeba zamienić ze sobą miejscami 2 przewody: 3 pin z żółtej kostki i 8 pin z zielonej kostki.
Edit:
Brzęczyk i podświetlenie da się jednak ogarnąć. Trzeba zamienić ze sobą miejscami 2 przewody: 3 pin z żółtej kostki i 8 pin z zielonej kostki.
Ostatnio zmieniony 29 wrz 2024, 10:49 przez gtfan, łącznie zmieniany 1 raz.
Four rings to rule them all
- dice111
- Moderator
- Posty: 6053
- Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Imię: AHC by MTM
- Lokalizacja: Těšin