hej,
mam nietypowy problem, miałem problem ze zmiana biegow - blad pozycjonera, został wymieniony i przy okazji statycznie nowy olej , samochód 3 km po wyjezdze od mechanika zaczelo sie slizgac sprzeglo, wróciłem sprawdzilismy olej ma dobry poziom.
Troche zglupialem bo przed wymiana pozycjonera i oleju, wszystko bylo ok ze skrzynia, zero falowania, zero szarpania, olej statycznie wymianiany tez okolo 60tys km temu, przebeig ponad 330
ktos ma pomysł co mogło się stać? - zazywcaj jak tarczki padają, to to trwa tydzien miesiac i zaczyna falować, u mnie to doslownie 3km
Pozdrawiam,
![]() |
![]() |
![]() |
[D3 02 4.2MPI/LPG ] Nietypowy problem, slizga sie po wymia
- migeluss
- Forum Audi A8
- Posty: 16
- Rejestracja: 06 cze 2016, 16:18
- Lokalizacja: warszawa
[D3 02 4.2MPI/LPG ] Nietypowy problem, slizga sie po wymia
Ostatnio zmieniony 22 cze 2024, 05:49 przez migeluss, łącznie zmieniany 1 raz.
- sssebek
- Super Klubowicz
- Posty: 605
- Rejestracja: 19 kwie 2017, 13:09
- Lokalizacja: Śląsk
Pytanie w jakim stanie olej był. Generalnie to co zlałeś na pewno miało inną lepkość (niższą niż starego oleju), gęstość i pompowalność niż to co wlałeś. Być może już by skrzynia prędzej puszczała gdyby nie właśnie stary olej. Teraz wymieniłeś i dostaje uślizgu. To jedna z możliwych przyczyn. Inna to np. mogło wypłukać coś ze skrzyni i jakiś paproch poszedł w obieg i przytkał kanał przez co nie ma odpowiedniego ciśnienia na nim np. Możliwości jest wiele.
Nie ma rzeczy niemożliwych, są tylko takie, które zabierają trochę więcej czasu ...
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
- migeluss
- Forum Audi A8
- Posty: 16
- Rejestracja: 06 cze 2016, 16:18
- Lokalizacja: warszawa
ok dzięki, a ztym kanałem to gdzies w mechatronice myslisz ze sie przytkalo?sssebek pisze:Pytanie w jakim stanie olej był. Generalnie to co zlałeś na pewno miało inną lepkość (niższą niż starego oleju), gęstość i pompowalność niż to co wlałeś. Być może już by skrzynia prędzej puszczała gdyby nie właśnie stary olej. Teraz wymieniłeś i dostaje uślizgu. To jedna z możliwych przyczyn. Inna to np. mogło wypłukać coś ze skrzyni i jakiś paproch poszedł w obieg i przytkał kanał przez co nie ma odpowiedniego ciśnienia na nim np. Możliwości jest wiele.