części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D3 02 4.2MPI/LPG ] Nietypowy problem, slizga sie po wymia

Awatar użytkownika
migeluss
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 15
Rejestracja: 06 cze 2016, 16:18
Lokalizacja: warszawa

[D3 02 4.2MPI/LPG ] Nietypowy problem, slizga sie po wymia

Post autor: migeluss » 21 cze 2024, 10:24

hej,
mam nietypowy problem, miałem problem ze zmiana biegow - blad pozycjonera, został wymieniony i przy okazji statycznie nowy olej , samochód 3 km po wyjezdze od mechanika zaczelo sie slizgac sprzeglo, wróciłem sprawdzilismy olej ma dobry poziom.

Troche zglupialem bo przed wymiana pozycjonera i oleju, wszystko bylo ok ze skrzynia, zero falowania, zero szarpania, olej statycznie wymianiany tez okolo 60tys km temu, przebeig ponad 330

ktos ma pomysł co mogło się stać? - zazywcaj jak tarczki padają, to to trwa tydzien miesiac i zaczyna falować, u mnie to doslownie 3km

Pozdrawiam,
Ostatnio zmieniony 22 cze 2024, 05:49 przez migeluss, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
sssebek
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 380
Rejestracja: 19 kwie 2017, 13:09
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: sssebek » 23 cze 2024, 22:53

Pytanie w jakim stanie olej był. Generalnie to co zlałeś na pewno miało inną lepkość (niższą niż starego oleju), gęstość i pompowalność niż to co wlałeś. Być może już by skrzynia prędzej puszczała gdyby nie właśnie stary olej. Teraz wymieniłeś i dostaje uślizgu. To jedna z możliwych przyczyn. Inna to np. mogło wypłukać coś ze skrzyni i jakiś paproch poszedł w obieg i przytkał kanał przez co nie ma odpowiedniego ciśnienia na nim np. Możliwości jest wiele.
Nie ma rzeczy niemożliwych, są tylko takie, które zabierają trochę więcej czasu ...

https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/

Awatar użytkownika
migeluss
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 15
Rejestracja: 06 cze 2016, 16:18
Lokalizacja: warszawa

Post autor: migeluss » 26 cze 2024, 15:22

sssebek pisze:Pytanie w jakim stanie olej był. Generalnie to co zlałeś na pewno miało inną lepkość (niższą niż starego oleju), gęstość i pompowalność niż to co wlałeś. Być może już by skrzynia prędzej puszczała gdyby nie właśnie stary olej. Teraz wymieniłeś i dostaje uślizgu. To jedna z możliwych przyczyn. Inna to np. mogło wypłukać coś ze skrzyni i jakiś paproch poszedł w obieg i przytkał kanał przez co nie ma odpowiedniego ciśnienia na nim np. Możliwości jest wiele.
ok dzięki, a ztym kanałem to gdzies w mechatronice myslisz ze sie przytkalo?

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl