Witam.
Silnik mocno faluje na postoju po rozgrzaniu do 90. W zakresie 500-1000
Podmienione zostały:
silnik krokowy, efekt faluje tak samo a nawet czasami gaśnie na światłach
przepływomierz, nie zauważyłem roznicy
jedna sonda lambda od strony pasażera, a drugiej nie mogę odkręcić.
Alternator po regeneracji
Błędy:
01183 Lampka ostrzegawcza konwertera katalitycznego – K72
16538 Lambda Sensor B2S1
Faluje jeszcze bardziej gdy włączę grzanie foteli, nawiew czy grzanie foteli
![]() |
![]() |
![]() |
[D2 95 4.2PB ] (Abz) Mocne falowanie obrotow na rozgrzanym
No to zostaje jednak jakoś wymienić tę sondę po stronie kierowcy. Jak nie idzie samej sondy odkręcić od góry, to niestety zostaje wyciągnięcie tego kawałka wydechu między kolektorem a katalizatorem i walka na stole. W manualu jest na tyle miejsca, że da radę odkręcić wszystkie trzy nakrętki na łączeniu z kolektorem wydechowym od dołu, małą grzechotką. Wygodnie nie jest, ale się da.
Four rings to rule them all