[D3 03 4.2MPI ] Podpora wału napędowego
-
- Forum Audi A8
- Posty: 213
- Rejestracja: 14 sie 2016, 22:45
- Lokalizacja: Starogard Gdański
Ktoś kupował tą podporę ?
http://allegro.pl/podpora-walu-audi-a8- ... 35407.html
Wiadomo czy będzie pasowała do d3 ?
http://allegro.pl/podpora-walu-audi-a8- ... 35407.html
Wiadomo czy będzie pasowała do d3 ?
-
- Forum Audi A8
- Posty: 213
- Rejestracja: 14 sie 2016, 22:45
- Lokalizacja: Starogard Gdański
Panowie , a te drgania , jak ruszacie autem na skręconych kołach to nie Torsen ??
A jak skręcacie na Piasku (śniegu , lodzie) też takie drgania są ??
Czy tylko na Asfalcie , czy na każdej nawierzchni ??
Jak na Asfalcie to jest wszystko ponaciągane ( na śliskiej nawierzchni mniejsze opory tarcia przy skręcie .)
A jak skręcacie na Piasku (śniegu , lodzie) też takie drgania są ??
Czy tylko na Asfalcie , czy na każdej nawierzchni ??
Jak na Asfalcie to jest wszystko ponaciągane ( na śliskiej nawierzchni mniejsze opory tarcia przy skręcie .)
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
-
- Forum Audi A8
- Posty: 213
- Rejestracja: 14 sie 2016, 22:45
- Lokalizacja: Starogard Gdański
Z tego co się orientowałem to jest to właśnie Torsen,jak piszesz i niby każde auto z stałym napędem 4x4 tak ma, jeździłem d2 s8 i s4 b5 i oba mają to samo co moje auto więc chyba raczej norma. Na śniegu, pisaku, mokrym asfalcie tego nie ma, koła bardziej się ślizgają.
Gdzieś czytałem w jakimś temacie tutaj na forum że ktoś rozwiązał problem w d2 odsuwając wszystkie czujniki abs o 1-2 mm od miejsca docelowego i wszystko znikło.
Gdzieś czytałem w jakimś temacie tutaj na forum że ktoś rozwiązał problem w d2 odsuwając wszystkie czujniki abs o 1-2 mm od miejsca docelowego i wszystko znikło.
Same podpory to raczej nie bardzo, ale firmę którą regeneruje wały napędowe :
https://walybielsko.pl
15 lat temu robili mi wał (regenerowali - wymiana krzyżaków, wymiana podpory, wspawywanie główki wału na nowo bo fabrycznie była lekko krzywo, wyważali) do Tarpana jak się do Złombola przygotowywałem pierwszego. Od tamtej pory auto zrobiło jakieś 80tyś km i póki co wał działa. Tarpan może nie A8 ale mój do 180 km/h był czasem przeganiany
https://walybielsko.pl
15 lat temu robili mi wał (regenerowali - wymiana krzyżaków, wymiana podpory, wspawywanie główki wału na nowo bo fabrycznie była lekko krzywo, wyważali) do Tarpana jak się do Złombola przygotowywałem pierwszego. Od tamtej pory auto zrobiło jakieś 80tyś km i póki co wał działa. Tarpan może nie A8 ale mój do 180 km/h był czasem przeganiany
Nie ma rzeczy niemożliwych, są tylko takie, które zabierają trochę więcej czasu ...
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
podpora wału
Mój wał nie ma bić, jedynie zaczyna już szumieć to łożysko tej podpory. Prawdopodobnie guma podpory będzie też do wymiany. Na forum A4 znalazłem patent jak gość wymienia samą podporę znacząc wał aby ponownie złożyć go w tym samym miejscu.
Zastanawiam się tylko jakiej firmy wybrać tą podporę.
Na allegro znalazłem dwie firmy produkujące takie podpory:
TED24357 TEDGUM
IMPERGOM 34314
Chodzi o to aby jej uchwyty były zbliżone do oryginału.
Myślałem jeszcze aby kupić podporę i przespawać oryginalne jej mocowanie.
Zastanawiam się tylko jakiej firmy wybrać tą podporę.
Na allegro znalazłem dwie firmy produkujące takie podpory:
TED24357 TEDGUM
IMPERGOM 34314
Chodzi o to aby jej uchwyty były zbliżone do oryginału.
Myślałem jeszcze aby kupić podporę i przespawać oryginalne jej mocowanie.
Jeśli nie straszne ci przespawywanie, to kup jakąkolwiek podporę, byle łożysko pasowało na wał. Jeśli chodzi o Tedgum to tak, oni produkują różne rzeczy. Na temat jakości ich podpór się nie wypowiem, ale brałem kiedyś od nich taką uniwersalną tuleję do nabijania (boki miała żebrowane aluminiowe, które się poddawały przy wciskaniu i dało się ją wprasować w węższy otwór, ciekawe rozwiazanie). Potrzebowałem jej do łapy reakcyjnej na silnik (nie umiałem dostać ani oryginału ani zamiennika bo produkcję tego samochodu zakończono wiele lat temu a dodatkowo nie był zbyt popularny w PL) . Kilka lat tym autem potem jeździłem i swoje zadanie spełniało.
Nie ma rzeczy niemożliwych, są tylko takie, które zabierają trochę więcej czasu ...
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/