dzieki FOSS za propozycje pomocy, jak będzie jakaś ciemna a8 na lato w warszawie to chętnie skorzystam z twojej pomocy ;-)FOSS pisze:sebamac-kg pisze:Znaczki byly za dodatkowa oplataBez urazy Panowie ale to raczej bzdura.kuczlaw pisze:Wszystkie auta grupy VAG oznaczenia maja w opcji, nie każdy klient sobie życzy je mieć
Na pewno nie wszystkie auta z grupy VAG - co więcej śmiem twierdzić, że w zdecydowanej większości (jak nie we wszystkich) oznakowanie modelu jak i silnika jest standardem.
Jako opcja dodatkowa jest możliwość zrezygnowania z jednego bądź obydwu - koszt rezygnacji to 0zł.
Tak jest oczywiście przy zamawianiu auta do produkcji - kiedy samochód stoi na placu to za darmo koledzy z ASO mogą ewentualnie zerwać oznakowanie...
jeśli jednak auto ich nie ma a Wy je chcecie to wtedy już pewnie jakieś parę zeta zapłacicie - ale to też zależy od indywidualnej rozmowy z handlowcem.
Jest tak jak piszesz eXecutorR... i tak było już ładnych parę lat temu.eXecutorR pisze:jak wchodzi się w konfigurator audi bądź VW to jest opcja 'bez oznaczenia pojemności' i 'bez oznaczenia modelu', więc znaczki są wliczone w cenę, ale można wywalić. A jak było kiedyś to nie wiem, ale myślę, że tak samo.
kolor pisze:witam, jestem tu nowy i mam zamiar na lato kupić A8 d2 i mam pytanie czemu nie wszystkie D2 mają na tylnej klapie znaczek z A8 po lewej i 4,2 po prawej
dziekiWracając do Twojego pytania kolego kolor to wciąż brak tychże znaczków może znaczyć o wypadkowej przeszłości auta.kolor pisze:(...) a ja myślałem że te co bez znaczków to mogą być po jakiejś blacharce :mrgreen:
Istotnym ruchem kontrolnym jest sprawdzenie wyposażenia auta po nr VIN - na liście wyposażenia będzie napisane czy auto miało te oznakowania czy nie.
Listę wyposażenia oraz historię serwisowania można uzyskać w ASO - nic nie zapłacisz - trza tylko dobrze pogadać aby byli skłonni do współpracy bo niestety w niektórych ASO klienta z takimi tematami starają się spławić :evil:
Gdybyś znalazł jakąś A8/S8 w Warszawie to mogę pomóc w kontaktach z ASO.
[D2 ALL] Oznakowanie
A ja jak zamawiałem nowe to zastrzegłem nawet by nie było naklejki z marką oleju itp itd, no i nie miałem :-D po pół roku pojechałem na przegląd autem (do innego ASO) odbieram a tam wymienione podkładki pod tablicami rejestracyjnymi, oklejone szyby takimi właśnie naklejkami... zadzwoniłem do pracownika powiedziałem co ma przywieźć, Przyjechali we dwóch weszli do salonu i okleili im salon naklejkami na SuperGlu czy jakimś takim mocnym, kleili to co przywieźli ze sobą
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
-
- Forum Audi A8
- Posty: 42
- Rejestracja: 19 maja 2011, 22:31
- Lokalizacja: Warszawa
Przeszukałem trochę forum - i ten temat chyba najbardziej pasuje.
Otóż pojawiło się w domu D2 S8 z 2000 r.
Ten konkretny egzemplarz opuścił fabrykę z opcją "debadged" (jak to będzie po niemiecku? ) - tzn. nie ma znaczków "S8".
Chcielibyśmy domówić w ASO te znaczki - i tu jest pytanie: gdzie dokładnie "oznakowana" eSa powinna mieć emblematy, których nie ma "nieoznakowana"? Z tego co widzę lewa strona tylnej klapy + prawa strona na atrapie. Są jeszcze jakieś różnice?
Otóż pojawiło się w domu D2 S8 z 2000 r.
Ten konkretny egzemplarz opuścił fabrykę z opcją "debadged" (jak to będzie po niemiecku? ) - tzn. nie ma znaczków "S8".
Chcielibyśmy domówić w ASO te znaczki - i tu jest pytanie: gdzie dokładnie "oznakowana" eSa powinna mieć emblematy, których nie ma "nieoznakowana"? Z tego co widzę lewa strona tylnej klapy + prawa strona na atrapie. Są jeszcze jakieś różnice?
-
- Forum Audi A8
- Posty: 42
- Rejestracja: 19 maja 2011, 22:31
- Lokalizacja: Warszawa