Autovolante.pl
Moja przekładnia została przez nich zregenerowana i prawidłowo działa od 3 lat, mimo, że inny serwis uznał ją za złom.
Dodatkowo mogli mnie skasować więcej, za gotową - już po regeneracji, ale ocenili, że dadzą radę zregenerować moją i tak będzie taniej.
![]() |
![]() |
![]() |
[Częstochowa] - regeneracja przekładni kierowniczych Autovolante.pl
-
- Forum Audi A8
- Posty: 9
- Rejestracja: 10 maja 2025, 16:36
- Moje auto: A8 D2
- Rocznik: 1999
- Silnik: V6 2.8
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Imię: Artur
- Lokalizacja: Gdańsk
[Częstochowa] - regeneracja przekładni kierowniczych Autovolante.pl
Ostatnio zmieniony 12 maja 2025, 21:23 przez Arfur, łącznie zmieniany 1 raz.
A8Q D2 2.8 V6 30v 1999 r. silnik AQD, skrzynia ECG, kolor LY9G
Robić, albo dobrze, albo wcale.
Robić, albo dobrze, albo wcale.
- dice111
- Moderator
- Posty: 6038
- Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Imię: AHC by MTM
- Lokalizacja: Těšin
Re: [Częstochowa] - regeneracja przekładni kierowniczych
Sporo osób ich poleca, tylko nie rozumiem jednego, dlaczego usilnie pchają gumowe osłony, zamiast tych co były/są OE, czyli termoplastycznych ? Z zamiennika robi je m.in Lemforder, nie ma szans by guma długo wytrzymała, z ich FAQ wynika to, że termoplastyczna tylko w połączeniu z nowym oryginalnym drążkiem kierowniczym, przez średnice, że niby może się zsunąć, co jest trochę bezsensu, bo są do tego specjalne opaski a nie trytytki jak robią niektórzy. Przy okazji, jakie drążki Ci dali ? Masz servotronik ?
Black Cars Matters
-
- Forum Audi A8
- Posty: 9
- Rejestracja: 10 maja 2025, 16:36
- Moje auto: A8 D2
- Rocznik: 1999
- Silnik: V6 2.8
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Imię: Artur
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: [Częstochowa] - regeneracja przekładni kierowniczych
Servotronika i amortyzatora skrętu nie posiadam.
Całe auto poza: Quattro, kierownicą S-line i elektrycznie regulowanymi fotelami, to najbiedniejsza opcja.
Przez to czasem zdarzają się problemy w doborze części, bo popularniejsze są wersje z bogatym wyposażeniem.
Szczegółów odnośnie przekładni niestety nie pamiętam.
Dużo się wtedy działo, a i nie wszystko miałem jak obfotografować.
Przy okazji zajrzę.
Całe auto poza: Quattro, kierownicą S-line i elektrycznie regulowanymi fotelami, to najbiedniejsza opcja.
Przez to czasem zdarzają się problemy w doborze części, bo popularniejsze są wersje z bogatym wyposażeniem.
Szczegółów odnośnie przekładni niestety nie pamiętam.
Dużo się wtedy działo, a i nie wszystko miałem jak obfotografować.
Przy okazji zajrzę.
A8Q D2 2.8 V6 30v 1999 r. silnik AQD, skrzynia ECG, kolor LY9G
Robić, albo dobrze, albo wcale.
Robić, albo dobrze, albo wcale.
Re: [Częstochowa] - regeneracja przekładni kierowniczych Autovolante.pl
Akurat mam od nich przekładnię, która ma nową listwę w środku. Niestety nie jestem zadowolony. Jest luz na przekładni większy niż na mojej starej przekładni. Dobrze, że mam przedłużoną gwarancję. Po powrocie z urlopu planuję się wybrać do nich, żeby szef się przejechał autem i odpowiedział mi na pytanie, czy jest poprawnie, bo moim zdaniem nie jest.
Nie ma rzeczy niemożliwych, są tylko takie, które zabierają trochę więcej czasu ...
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
- Pepek
- Super Klubowicz
- Posty: 661
- Rejestracja: 29 maja 2016, 13:46
- Moje auto: S8 D5
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Przemek
- Lokalizacja: Cieszyn
Re: [Częstochowa] - regeneracja przekładni kierowniczych
To już żeśmy kiedyś ustalili. Na korpusie przekładni są oringi uszczelniające. One, w połączeniu z termoplastem Lemfordera i opaskami Oetiker (które są zresztą w zestawie osłony) i nie ma możliwości żeby cokolwiek się tam dostało. Tylko trzeba zwrócić uwagę, żeby osłony były wyglądem jak w oryginale, bo katalogi robią dziwne crossy wg OE. A Częstochowę polecano, bo swego czasu jako jedyni ogarniali servotronic.dice111 pisze: ↑11 maja 2025, 20:30Sporo osób ich poleca, tylko nie rozumiem jednego, dlaczego usilnie pchają gumowe osłony, zamiast tych co były/są OE, czyli termoplastycznych ? Z zamiennika robi je m.in Lemforder, nie ma szans by guma długo wytrzymała, z ich FAQ wynika to, że termoplastyczna tylko w połączeniu z nowym oryginalnym drążkiem kierowniczym, przez średnice, że niby może się zsunąć, co jest trochę bezsensu, bo są do tego specjalne opaski a nie trytytki jak robią niektórzy. Przy okazji, jakie drążki Ci dali ? Masz servotronik ?
Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.