Witam mam taki problem, po zapaleniu silnika zaświeca mi się żółta ikona minimalnego poziomu oleju i świeci mi ciągle podczas jazdy...nie za każdym razem ale średnio 4 razy na 5 zapaleń silnika, podczas gdy silnik pracuje i kontrolka świeci, gdy pójdę otworzę maskę silnika i ją zamknę wtedy kontrolka gaśnie i nie zaświeca się podczas jazdy, zapala się po ponownym uruchomieniu silnika...
Oczywiście stan oleju według bagnetu jest ok... :-P
Pytanie moje brzmi gdzie szukać przyczyny?
![]() |
![]() |
[D2 99 2.5TDI ] Czujnik poziomu oleju w silniku
- TheDaro3333
- Forum Audi A8
- Posty: 74
- Rejestracja: 04 sty 2011, 19:21
- Lokalizacja: opolskie
[D2 99 2.5TDI ] Czujnik poziomu oleju w silniku
Ostatnio zmieniony 02 kwie 2015, 11:05 przez TheDaro3333, łącznie zmieniany 4 razy.
- TheDaro3333
- Forum Audi A8
- Posty: 74
- Rejestracja: 04 sty 2011, 19:21
- Lokalizacja: opolskie
- TheDaro3333
- Forum Audi A8
- Posty: 74
- Rejestracja: 04 sty 2011, 19:21
- Lokalizacja: opolskie
Posiadam własnego vag-a ale vag nic nie wykrywa...
pod maską w okolicy wlotu powietrza do klimy są dwa czujnik podobne do tych co w drzwiach od światła.
Tak sobie myśle może one mają z tym jakiś związek.
Ale sprawdzę też połączenie tych kabli może akurat to. Ale dziwi mnie też że dlaczego podczas jazdy (po otwarci i zamknięciu maski) nawet i po 200km w czasie jazdy kontrolka nawet nie mrugnie a gdy zgaszę i zapalę silnik to znów się zaświeca...
Proszę o dalsze rady...
[ Dodano: 2011-01-31, 14:11 ]
Hej panowie i panie nie ma nikt już żadnych pomysłów?
[ Dodano: 2011-02-09, 12:04 ]
Witam ponownie przetrzepałem dzisiaj VAG-iem wszystkie sterowniki i ten błąd tego czujnika nie występuje w zakładce "SILNIK" tylko w zakładce "WSKAŹNIKI"-kod błędu:
00562 - Sensor for Oil Level/Temperature (G266)
30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent
00562 - Sensor for Oil Level/Temperature (G266)
29-00 - Short to Ground
Wie może ktoś za co się zabrać żeby to naprawić...?
[ Dodano: 2011-02-09, 12:36 ]
Znalazłem coś jeszcze:
Lampa świeci się na żółto -> poziom oleju za niski
Należy sprawdzić poziom oleju po najbliższym tankowaniu i w razie potrzeby uzupełnić.
!Otwarcie pokrywy silnika dezaktywuje system. Swoje działanie wznawia po przejechaniu ok.100m
Informacja na wyświetlaczu: ÖLSTAND PRÜFEN
ŹRÓDŁO:
http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=8172
Może komuś się jeszcze przyda...
pod maską w okolicy wlotu powietrza do klimy są dwa czujnik podobne do tych co w drzwiach od światła.
Tak sobie myśle może one mają z tym jakiś związek.
Ale sprawdzę też połączenie tych kabli może akurat to. Ale dziwi mnie też że dlaczego podczas jazdy (po otwarci i zamknięciu maski) nawet i po 200km w czasie jazdy kontrolka nawet nie mrugnie a gdy zgaszę i zapalę silnik to znów się zaświeca...
Proszę o dalsze rady...
[ Dodano: 2011-01-31, 14:11 ]
Hej panowie i panie nie ma nikt już żadnych pomysłów?
[ Dodano: 2011-02-09, 12:04 ]
Witam ponownie przetrzepałem dzisiaj VAG-iem wszystkie sterowniki i ten błąd tego czujnika nie występuje w zakładce "SILNIK" tylko w zakładce "WSKAŹNIKI"-kod błędu:
00562 - Sensor for Oil Level/Temperature (G266)
30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent
00562 - Sensor for Oil Level/Temperature (G266)
29-00 - Short to Ground
Wie może ktoś za co się zabrać żeby to naprawić...?
[ Dodano: 2011-02-09, 12:36 ]
Znalazłem coś jeszcze:
Lampa świeci się na żółto -> poziom oleju za niski
Należy sprawdzić poziom oleju po najbliższym tankowaniu i w razie potrzeby uzupełnić.
!Otwarcie pokrywy silnika dezaktywuje system. Swoje działanie wznawia po przejechaniu ok.100m
Informacja na wyświetlaczu: ÖLSTAND PRÜFEN
ŹRÓDŁO:
http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=8172
Może komuś się jeszcze przyda...