[D2 ALL ] Problem z ESP i ABS
- czesio1971
- Forum Audi A8
- Posty: 14
- Rejestracja: 03 paź 2009, 11:14
- Lokalizacja: londyn
[D2 ALL ] Problem z ESP i ABS
Witam wszystkich serdecznie i z góry dziekuje za pomoc mianowicie mialem problem z wentylatorem klimy nie chodzil i mi sie grzał silnik kupilem wentylator urzywany i wymienilem wszystko chodzi jest ok ale zaczely mi sie palic po wymianie kontrolki abs i esp z czym to moze byc zwiazane bylem w audi blad niby skasowali ale po odpaleniu silnika sie pojawil ponownie kazali mi auto zostawic na 2 dni to znajda problem pewnie po wymianie pól auta dzieki za pomoc
Ostatnio zmieniony 17 mar 2013, 15:43 przez czesio1971, łącznie zmieniany 3 razy.
- czesio1971
- Forum Audi A8
- Posty: 14
- Rejestracja: 03 paź 2009, 11:14
- Lokalizacja: londyn
- czesio1971
- Forum Audi A8
- Posty: 14
- Rejestracja: 03 paź 2009, 11:14
- Lokalizacja: londyn
-
- Forum Audi A8
- Posty: 160
- Rejestracja: 25 wrz 2009, 22:48
- Lokalizacja: Trójmiasto
- czesio1971
- Forum Audi A8
- Posty: 14
- Rejestracja: 03 paź 2009, 11:14
- Lokalizacja: londyn
- czesio1971
- Forum Audi A8
- Posty: 14
- Rejestracja: 03 paź 2009, 11:14
- Lokalizacja: londyn
- czesio1971
- Forum Audi A8
- Posty: 14
- Rejestracja: 03 paź 2009, 11:14
- Lokalizacja: londyn
Witam! Podpinam się do tematu. Mam bardzo podobny problem. Otóż po wymianie wspomagania na nowe (używane) okazało się, że jest zepsute. Ale to nic. Wymieniłem wspomaganie na swoje spowrotem i pokazały mi się właśnie błędy od ESP i ABS. otóż jak są te błędy to nie działa ABS i ESP. Prubowałem te błędy wykasować polskim vagiem ale powracają. Tradycyjny VAG posiadam ale wiesza mi się za każdym razem jak chcę zrobić diagnostykę. Błędy jakie mi się pokazuja to o ile pamiętam:
1044 - źle zakodowany komputer
G85 - czujnik kąta skrętu o ile pamiętam, ale numeru już nie pamiętam.
podobno pierwszy błąd trzeba przekodować a w drugim w jakiś sposób wyzerować VAGiem taśmę. proszę o radę jak to wszystko zrobić i skąd wziąć sprawny program by się nie wieszał (pracuję lapkiem na Viscie)
1044 - źle zakodowany komputer
G85 - czujnik kąta skrętu o ile pamiętam, ale numeru już nie pamiętam.
podobno pierwszy błąd trzeba przekodować a w drugim w jakiś sposób wyzerować VAGiem taśmę. proszę o radę jak to wszystko zrobić i skąd wziąć sprawny program by się nie wieszał (pracuję lapkiem na Viscie)