![]() |
![]() |
[D2 97 2.5TDI ] Pompa paliwa nie kręci przy odpalaniu
[D2 97 2.5TDI ] Pompa paliwa nie kręci przy odpalaniu
Witam
proszę o poimoc/sugestie dotyczące przyczyny mojego problemu
audi jest świeżo po wymianie silnika, i teraz pojawiły się kłopoty
a mianowicie:
po przekręceniu kluczyla auto nie chce odpalić-nie podaje paliwa-rozrusznik kręci
po podłączeniu pompy w zbiorniku na krótko okazało się że działa,
co może więc "trzymać" silnik przed rozruchem??
ps jak dostanie paliwa na krótko to silnik pracuje i jest ok
może to jakieś odcięcie paliwa po wcześniej zakładanym zabezpieczeniu dodatkowym(nic o tym nie wiem)
proszę o poimoc/sugestie dotyczące przyczyny mojego problemu
audi jest świeżo po wymianie silnika, i teraz pojawiły się kłopoty
a mianowicie:
po przekręceniu kluczyla auto nie chce odpalić-nie podaje paliwa-rozrusznik kręci
po podłączeniu pompy w zbiorniku na krótko okazało się że działa,
co może więc "trzymać" silnik przed rozruchem??
ps jak dostanie paliwa na krótko to silnik pracuje i jest ok
może to jakieś odcięcie paliwa po wcześniej zakładanym zabezpieczeniu dodatkowym(nic o tym nie wiem)
Ostatnio zmieniony 12 lut 2011, 08:56 przez szokal, łącznie zmieniany 3 razy.
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1400
- Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
- Lokalizacja: Wrocław
przy odpowietrzaniu ukaładu musi być przynajmniej połowa baku
jak masz więcej jak połowę baku najlepiej tak 3/4 to omijasz wszystkie czujniki i pompę transferową w baki bo w baku jest czujnik od zbyt niskiego poziomu paliwa (zbezpieczenie przed zapowietrzaniem) który lubi się psuć i działa nieprawidłowo
pompa transferowa działa dopiero jak jest mniej niż 1/2 baku
lub pompa wtryskowa ci siada ale najpierw sprawdz wszystko
zobacz czy pompa pociągnie np. z butelki przy silniku
[ Dodano: 2011-02-09, 23:20 ]
dopiero teraz zobaczyłem twój ostatni wpis
to jak go odpowietrzałeś czyli kręciłeś rozrusznikiem i kolejno dokręcałeś wtryski i przy połowie powinien już łapać a przy ostatnich już normalnie powinien chodzić
jak masz więcej jak połowę baku najlepiej tak 3/4 to omijasz wszystkie czujniki i pompę transferową w baki bo w baku jest czujnik od zbyt niskiego poziomu paliwa (zbezpieczenie przed zapowietrzaniem) który lubi się psuć i działa nieprawidłowo
pompa transferowa działa dopiero jak jest mniej niż 1/2 baku
lub pompa wtryskowa ci siada ale najpierw sprawdz wszystko
zobacz czy pompa pociągnie np. z butelki przy silniku
[ Dodano: 2011-02-09, 23:20 ]
dopiero teraz zobaczyłem twój ostatni wpis
to jak go odpowietrzałeś czyli kręciłeś rozrusznikiem i kolejno dokręcałeś wtryski i przy połowie powinien już łapać a przy ostatnich już normalnie powinien chodzić
Świece żarowe sprawdzałeś? Bo u mnie Po robocie silnika właśnie problemem okazały się świece żarowe. U ciebie powinien być pobór prądu około 120 amper na wszystkich świecach.
Każda z osobna powinna pobierać około 20 amper. Spróbuj jeszcze z "Samostartem" u mnie wtedy odpalał. Jeśli u ciebie odpali to może być to problem właśnie świec.
Każda z osobna powinna pobierać około 20 amper. Spróbuj jeszcze z "Samostartem" u mnie wtedy odpalał. Jeśli u ciebie odpali to może być to problem właśnie świec.
Dążenie do doskonałości.
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1400
- Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
- Lokalizacja: Wrocław
odepnij wąż od filtra do pompy (ten ktory przy pompie jest przezroczysty) Zaciskami zacisnij powroty przed i za filtrem. Na krociec filtra naloz ze 3m przezroczystego weza. Zassij paliwo otworem paszczowym az bedzie isc bez babli i zacisnij trzeci waz za filtrem. W zdjety waz ktory idzie do pompy nalej do pelna paliwa. Zaloz go na kroziec filtra z ktorego zdejmiesz wczesciej zalozony waz ktory ssales :mrgreen: Zacisnij opaske, zdejmi wszystkie 3 zaciski i odpalaj. Oczywiscie poluzuj wttryski na poczatku. Mozesz pomoc mu plakiem.
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1400
- Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
- Lokalizacja: Wrocław
przeca pisze ze z butelki pali. Zle jest odpowietrzony i tyle. To bydle nie chce sie samo z siebie odpowietrzac, nie wiem dlaczego oszczedzali na pompie ktora pchalaby paliwo z baku do silnika. Slyszalem o patencie z trojnikiem na pompce w baku, robiil to ktos?
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia