[D2 98 2.5TDI ] Wyciek z silnika
[D2 98 2.5TDI ] Wyciek z silnika
Witam
Od kilku dni jestem posiadaczem A8 2.5TDI i wszystko byłoby super gdyby nie pojawił się wyciek z silnika. Wymieniłem uszczelkę misy olejowej i już jest trochę lepiej, ale nadal pojawia się kropla oleju pod silnikiem. Dziś po oględzinach u kumpla mechanika, stwierdził, że prawdopodobnie to wyciek na wale korbowym bo zaciska spod plastikowego dekla rozrządu. Pewnie i tak jest, ale czy często się to zdaża w tych silnikach. Czy może to być jeszcze jakiś inny wyciek? Rano po wyjeździe z garażu zauważyłem, że struga pojawiła się po prawej stronie silnika.
Od kilku dni jestem posiadaczem A8 2.5TDI i wszystko byłoby super gdyby nie pojawił się wyciek z silnika. Wymieniłem uszczelkę misy olejowej i już jest trochę lepiej, ale nadal pojawia się kropla oleju pod silnikiem. Dziś po oględzinach u kumpla mechanika, stwierdził, że prawdopodobnie to wyciek na wale korbowym bo zaciska spod plastikowego dekla rozrządu. Pewnie i tak jest, ale czy często się to zdaża w tych silnikach. Czy może to być jeszcze jakiś inny wyciek? Rano po wyjeździe z garażu zauważyłem, że struga pojawiła się po prawej stronie silnika.
Ostatnio zmieniony 19 lut 2011, 14:12 przez jacek126, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1400
- Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
- Lokalizacja: Wrocław
Moze ciec spod duzej miski olejowej, moze ciec spod bagnetu, moze ciec spod dekla czolowego. I pewnie to ostatnie jest najbardziej prawdopodobne. Zeby dekiel zdjac trzeba sie niezle narobic, zdjac obie miski, a zeby zdjac duza miske trzeba uniesc silnik, trzeba zwalic rozrzad. Ja sie nie pieprzylem i wyjalem silnik z auta. Przy zdjemowaniu duzej michy uwaga na pompe i walek balansujacy.
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
Kolego te silniki tak mają :mrgreen:jacek126 pisze:jestem posiadaczem A8 2.5TDI i wszystko byłoby super gdyby nie pojawił się wyciek z silnika
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Kolego , zlikwidujesz wycieka i za pół roku znowu będzie cieknąć , lepiej zmień na PB , nie będziesz miał tyle problemów z ON
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Kolego , nie wiem czy to taniej , jak będziesz co pół roku uszczelniać silnik bo co chwilę będzie ciekł , tak więc czy to takie tanie ??
Po za tym jak coś piardnie tobie w tym silniku to wszystko co zaoszczędziłeś na tej twojej ropie włożysz w naprawę tego silnika , jak nie więcej .
Po za tym jak coś piardnie tobie w tym silniku to wszystko co zaoszczędziłeś na tej twojej ropie włożysz w naprawę tego silnika , jak nie więcej .
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1400
- Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
- Lokalizacja: Wrocław
kolego zacznij od wymiany separatora oleju bo pewnie nikt togo nie wymieniał
to jest gówna przyczyna cieknięcia tych silników bo wytwarza się wtedy zwiększone ciśnienie w silniku i wtedy wali ze wszystkich stron
łatwo to sprawdzić zapal auto otwórz maskę odkręć wlew paliwa i spróbój go położyć spowrotem bez zakręcania jeśli będzie dość mocno podskakiwał lub będzie to niemożliwe bo będzie wiało spalinami to masz odpowiedz na cieknięcie
polecam sprawdzenie wszystkim 2,5 lub tym co mają szmacianą odmę (separator oleju) jest to główna przyczyna cieknięcia
mi cieknie chyba spod dekli ale nie mam pojęcia jak to uszczelnić nowe uszczelki pasty i gówno
[ Dodano: 2011-02-05, 16:10 ]
cała instrukcja
http://www.a6klub.pl/all-wymiana-odmy-25-tdi-vt2254.htm
jak pomogłem to wciśnij
to jest gówna przyczyna cieknięcia tych silników bo wytwarza się wtedy zwiększone ciśnienie w silniku i wtedy wali ze wszystkich stron
łatwo to sprawdzić zapal auto otwórz maskę odkręć wlew paliwa i spróbój go położyć spowrotem bez zakręcania jeśli będzie dość mocno podskakiwał lub będzie to niemożliwe bo będzie wiało spalinami to masz odpowiedz na cieknięcie
polecam sprawdzenie wszystkim 2,5 lub tym co mają szmacianą odmę (separator oleju) jest to główna przyczyna cieknięcia
mi cieknie chyba spod dekli ale nie mam pojęcia jak to uszczelnić nowe uszczelki pasty i gówno
[ Dodano: 2011-02-05, 16:10 ]
cała instrukcja
http://www.a6klub.pl/all-wymiana-odmy-25-tdi-vt2254.htm
jak pomogłem to wciśnij
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1400
- Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
- Lokalizacja: Wrocław