Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D2 99 2.8PB/LPG ] Nierówna praca silnika

Awatar użytkownika
sylwekr
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 755
Rejestracja: 30 lis 2010, 07:42
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: sylwekr » 28 lut 2011, 18:34

"Colln" - twoje uwagi są trochę nie na miejscu i nic sensownego nie wnoszą (to chyba forum techniczne - a z Twojej wypowiedzi to nie wynika), Uwaga: "oj takie lamenty jak babek na wiejskim targu o krzyżu" i stwierdzenie: "wiele osób ma i "myśli" że to jest wieczne i póki się coś nie urwie to nie trzeba do tego zajrzeć, sami się nie znają a do specjalisty nie pojadą, dopiero jak już całkiem nie rusza z miejsca," jak najbardziej nie dotyczy mnie i tej sytuacji. Jak wyżej opisałem z samochodem pojawiły się poważne problemy po wizycie w autoryzowanym serwisie producenta instalacji gazowej a nie w wyniku zaniedbania jak sugerujesz. Wcześniejsze objawy niedomagania pracy silnika nie wskazywały na źródło po stronie instalacji LPG - mimo, że problem próbowałem rozwiązać sam, z pomocą innych a także oddając auto do serwisu. Dziękuję wszystkim którzy chcieli pomóc, a na koniec rozwiązując problem opisałem wszystko, aby moje doświadczenie mogło się komuś przydać jak będzie miał podobne problemy a nie są to jak sugerujesz "lamenty jak babek na wiejskim targu"

Awatar użytkownika
mdamian
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2817
Rejestracja: 12 maja 2010, 00:06
Lokalizacja: 3-miasto

Post autor: mdamian » 28 lut 2011, 20:17

Kolego prosty sposób , jak masz przewody wtrysków gazu przy silniku to idzie do nich wężyki . odpal auto na gazie i pojedyńczo sprawdzaj każdy wężyk ściskając go kombinerkami , jeśli po ściśnięciu któregoś wężyka silnik będzie pracować bez zmian to znaczy że najprawdopodobniej masz ten wtrysk zapchany , a które cylindry tobie wywala na wagu :?: :?:
Stawiam na wtryski ;-)

Awatar użytkownika
colln
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1103
Rejestracja: 21 cze 2010, 00:47
Lokalizacja: P.T.

Post autor: colln » 02 mar 2011, 00:49

sylwekr,
nie wyśmiewam twojego problemu gdybym chciał to zrobić to wytłuściłbym twój nick w cytacie, to co napisałem było uogólnieniem częściowo na podstawie twojego jak i kolegi pod tobą postu, sorry ale naprawdę większość osób nie ma pojęcia o LPG - nie wiem czy ty chociaż wiesz jaką w ogóle masz instalację bo piszesz: jakiś wynalazek... a chciałeś żeby ci pomóc ? To jak u tego lekarza - boli mnie - lekarz:gdzie? - a bo ja wiem...
Tak więc przepraszam jeśli uznałeś że to wycieczka prywatna do ciebie.
Jak nie jesteś pewien instalki to rób fotki choćby komórką a zapewne więcej odpowiedzi uzyskasz :peace:
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2

Awatar użytkownika
sylwekr
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 755
Rejestracja: 30 lis 2010, 07:42
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: sylwekr » 02 mar 2011, 18:59

Witam
O.K. Co do instalacji gazowej doskonale wiem co mam, ale nie chcę pisać marki aby nie robić firmie antyreklamy (a to polski nieudolny producent). Pisząc, że to "jakiś wynalazek" miałem na myśli instalację do którego żaden gazownik nie ma oprogramowania. W końcu samemu kupiłem interfejs do tego ustrojstwa, tajnymi drogami znalazłem oprogramowanie i instrukcję serwisową ale i tak nie moge ani ja ani znajomy gazownik do tego podłączyc (dlatego to dla mnie taki wynalazek). Obecnie dla tej instalacji jestem jak na razie skazany na autoryzowane serwisy producenta, w Warszawie już mnie nieźle załatwili, jestem na wtorek umówiony w serwisie w Łodzi. Jeśli tam nie doprowadzą jej do użyteczności wymieniam to na coś "normalengo" z którym każdy rozgarnięty spec od instalacji LPG będzie potrafił sobie poradzić.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl