Buble w a8....(piszcie o takich)
nie masz racji w sprawie bang & olufsen - nie przylozyl reki do tego rozwiazania.colln pisze:zaawansowany zestaw audio, Premium Sound, zawiera cyfrowy wzmacniacz klasy D produkcji Alpine z układem ICE Power opracowanym przez Bang & Olufsen Powerhouse, Dolby Pro Logic II Surround Subwooferem oraz głośnikami Dynaudio - jednymi z najdoskonalszych na świecie.maciu pisze:a to audio w XC90
i to auto nowe wcale nie jest droższe od A8
jednak rzeczywiscie volvo bylo prekursorem wysokiej jakosci rozwiazan dzwiekowych w samochodach. poczawszy od 1997 w modelach S70 i V70. rzeczywiscie w latach 90-tych zostawil konkurencje w tyle. jednak konkurencja nie spi. i obecnie volvo plasuje sie na srednim poziomie.
- 123mielony
- Super Klubowicz
- Posty: 2473
- Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2005
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Biłgoraj
- czechu20vt
- Forum Audi A8
- Posty: 61
- Rejestracja: 10 sie 2010, 19:49
- Lokalizacja: pomorskie
z kąd ten koleś sie urwał :?: tego nie idzie cztać jeżdzi starą beczką i ma kompleksy chłopak inter32 jak sobie kiedyś kupisz a8 to wtedy wypowiadaj sie na forum a8 a mercedes antyk to gdzie indziej jestInter32 pisze:wiem że trudno przeboleć że a8 nie umywa się w ogóle do mercedesa w140. nawet toyota camry i honda legend są lepiej wyciszone niż a8, mercedes w140 ma bardzo dobre hamulce a audi a8 słabe, wspomaganie mercedes super a8 takie sobie, komfort tu w ogóle a8 porażka do mercedesa, ilość miejsca w środku znów gwiazda górą i wykończenie w mercedesie najwyższa pólka. silnik 5.0 z mercedesa niezniszczalny trzeba trzy silniki 4.2 na tamten jeden. trwałość mercedes ogromna audi żałosna widać w cenie i w liczbie ogłoszeń. Ogromy atut w audi a8 to brak korozji w mercedesie jest i dobry zestaw muzyczny w a8 czego nie ma w mercedesie. bardzo blado wypada też bmw 7. niektóre samochody klasy niższej oferują to co a8 szkoda.tandetne wykończenie bagażnika w a8 badziewne plastiki.
czechu
- 123mielony
- Super Klubowicz
- Posty: 2473
- Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2005
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Biłgoraj
kolego ja ci wieże bo zakup a8 d2 to juz nie jest wydatek który jest w stanie zrójnować. te 25/30 tyś pln to cena normalnego auta kilku letniego klasy średniej. Ale nie moge zgodzić się z tobą że Audi A8 jest totalną porażką motoryzacyjną i błędem inżynierów z Ingolstadt. Autko te ma swoje mocne strony jak i słabe. A z tego co ty piszesz to szukasz/szukałeś "ideału" i zawiodłeś się na A8. Ale z takim nastawieniem się nie dziwie. Nie istnieje pojazd który:Inter32 pisze:czemu sądzisz że nie mam a8. Żebym miał starego mercedesa beczkę to bym był zadowolony żeby teraz takie samochody robili jak beczka.
1)jest super zwrotny wręcz zawraca w miejscu przy długości prawie 5m. sorki nie realne chyba że z tylną osią skrętną.
2) wykończenie wnętrza uważam iż stoi na bardzo wysokim poziomie ale ma pare niedociągnięć.
3) zawieszenie... audi "moim zdaniem" stanowi kompromis między kanapą i wygodą z mercedesa a sporowym akcentem z BMW.
Wiesz można tak pisać i pisać ale za tę pieniążki i w tej klasie masz wybór z przedziału MB,BMW,AUDI,LEXUS... i wszystkie te auta będą miały swoje wady/zalety historie i właścicieli któży takich co dbają lub nie. zawsze mogłeś kupić 2/3 letniego Yarisa w tej cenie albo Dacie Logan. na pewno będą miały mniejszy przebieg i mniej zniszczone/wyekspoatowane wnętrze czy silnik. wszystko zależy czego oczekujesz od swojego pojazdu i czym się kierujesz przy jego poszukiwaniu. Ja uważam że skoro już zdecydowałeś się na zakup "paronasto letniej" Fury klasy premium to nie jesteś typem człowieka który autkiem jeździ po masło do biedronki i raz na pare lat na komunie córki brata... a spędzasz czas z autem pielęgnujesz je i o nie dbasz. czerpiesz przyjemność i satysfakcję z jego posiadania i użytkowania. To nie jest autko dla przeciętnego kowalskiego nawet z pierwszych lat produkcji (te najtańsze). Wychodzi na to że twoja decyzja o zakupie była zbyt pochobna/pod wpływem impulsu, a po jakimś czasie uświadomiłeś sobie że szukałeś dokładnie czegoś innego.
toyota i dacia fordy klasa kompakt to nie dla mnie lubię większe fury. dziwi mnie tylko jedno mercedes w140 wyszedł w 1991r i konstruktorzy a8 widzieli już go i powinni wiedzieć jakie a8 muszą zrobić żeby walczyć z nim a tu lipa podobnie bmw 7. dla mnie to najgorszy samochód komfort jazdy żaden każdą dziurę na drodze czuć teraz ani to sprzedać ani tym jeździć. powinni v8 lekko zmodernizować zmienić na normalne hamulce jakiś lifting i to by była fura tam jakość wykonania kabiny jest bardzo dobra
inter32,
jesli o mnie chodzi to liczylem na konstruktywna krytyke. rzeczywiscie nic juz nie wniesiesz do tej dyskusji.
sprzedaj swoj samochod i przyloz sie bardziej do zakupu nastepnego.
PS
poza tym to chyba nie jest wlasciwe miejsce do wylewania swoich zali. musisz napisac do audi ingolstadt albo do sprzedajacego, ktory wmowil Ci, ze to dobry samochod.
jesli o mnie chodzi to liczylem na konstruktywna krytyke. rzeczywiscie nic juz nie wniesiesz do tej dyskusji.
sprzedaj swoj samochod i przyloz sie bardziej do zakupu nastepnego.
PS
poza tym to chyba nie jest wlasciwe miejsce do wylewania swoich zali. musisz napisac do audi ingolstadt albo do sprzedajacego, ktory wmowil Ci, ze to dobry samochod.
- 123mielony
- Super Klubowicz
- Posty: 2473
- Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2005
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Biłgoraj
Kolego chciał bym żeby teraz robili takie samochody jak "Beczka"Inter32 pisze:teraz takie samochody robili jak beczka.
Przez mercedesa 123 , czyli beczkę , to mercedes prawie zbankrutował, bo te samochody robią na prawdę miliony kilometrów i jeżdżą do tej pory gdzieś w afryce i azji i po Europie też trochę sztuk śmiga .
A rozumiem chodzi o to że 8 jest zrobiona prawie jak beczka (chodzi o wytrzymałość ) :?: :?:
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
a8 to niej jest limuzyna żeby nią latać milion ona jest na 200 tyś i złom. Postaram się zrobić zdjęcia w140 przebieg 1.5 miliona dość sporo już ma. Co kupić panowie mam dylemat bo szanuje audi za model 80 i myślę nad a6 c4 bo bardzo wytrzymały samochód z silnikiem 2.8 Quattro zero korozji wnętrze bardzo wytrzymałe, albo mercedes w124 3.2 pb albo w140 3.2 ale chyba lepiej 5.0 bo te same spalanie i jeszcze ta camry 2.2 wszystkie maja chodzić na gazie najlepiej chyba na gazie będzie chodzić audi i to duży plus
To jest odpowiedni samochód dla ciebie , weź sobie jeszcze z silnikiem 1,6 d , zrobisz nawet 2 miliony kilometrów , albo mercedesa 123 2.0D 8-)Inter32 pisze:audi za model 80
A co do 8 to wydaje mi się że tylko żeś się przejechał i to kolegi jakimś padalcem który nadaje się tylko na złom , bo jak wiemy Aluminium jest w cenie :mrgreen:
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.