części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D3 ALL ] Jak zdemontować panel sterowania MMI (zalanie)

Awatar użytkownika
wolek
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 797
Rejestracja: 17 maja 2010, 09:21
Lokalizacja: Jelenia Góra

[D3 ALL ] Jak zdemontować panel sterowania MMI (zalanie)

Post autor: wolek » 07 lis 2010, 22:46

Witam,
Jak w temacie potrzebuje zdjąć całą konsolę sterującą MMI. Przymieżałem się do tej czynności ale boje się połamać coś po drodze. Niestety potrzebuje ją wyjąć i naprawić lub co gorsza jak się nie uda wymienić na nową po zalaniu jej (swoją drogą nigdy bym nie pomyślał że można uszkodzić panel myjąc go wilgotnymi ściereczkami do czyszczenia deski rozdzielczej). Na dzień dzisiejszy konsola umarła nie podświetla się i to samo tyczy się pilota. MMI czasem się włącza a czasem sie ale to dalej może być problem wilgoci.
Odczyt z VAG`a nic konkretnego nie pokazuje ale dożucam:
Address 07: Control Head Labels: 4E0-910-7xx-07.lbl
Part No SW: 4E0 910 769 E HW: 4E0 035 729 A
Component: Interfacebox H43 5150
Revision: 00000000 Serial number: 300HC037524701
Coding: 0000013
Shop #: WSC 00000 000 08192

1 Fault Found:
00658 - Control Head
004 - No Signal/Communication
Freeze Frame:
Fault Status: 01100100
Fault Priority: 5
Fault Frequency: 1
Reset counter: 46
Mileage: 234893 km
Time Indication: 0
Date: 2010.11.04
Time: 12:36:11

pozdrawiam Michał
Ostatnio zmieniony 20 lut 2011, 16:45 przez wolek, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
dice111
Moderator
Moderator
Posty: 6004
Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Imię: AHC by MTM
Lokalizacja: Těšin

Post autor: dice111 » 07 lis 2010, 23:41

Black Cars Matters

JIMM

Post autor: JIMM » 08 lis 2010, 13:04

dice111 , skąd wziąć takie pdf-y jakimi ty dysponujesz , może się podzielisz , chętnie zakupię 8-)

Awatar użytkownika
dice111
Moderator
Moderator
Posty: 6004
Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Imię: AHC by MTM
Lokalizacja: Těšin

Post autor: dice111 » 08 lis 2010, 13:26

Black Cars Matters

JIMM

Post autor: JIMM » 08 lis 2010, 16:25

Dziękuję za odpowiedź......... , ale ja i informatyczne zagadki ,obrazy itd to dwie sprzeczności , myślę ,że sam nie dam rady.

Awatar użytkownika
skipper
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 128
Rejestracja: 05 wrz 2010, 17:03
Lokalizacja: Małopolska i Mazury

Post autor: skipper » 08 lis 2010, 17:09

Dasz rade,tak jak i ja,bo zobaczylem jak robia to zawodow.
Wyjmujesz popielniczkę>na dnie jest srubka>odkręcasz.
Reszta jest na zatrzask,klimatronic w doł lekko i od gory dwoma recami podwazasz od spodu cala deske i podnosisz az do konca,pod spodem masz kabelki,ktore od dołu rozlaczasz.Caly panel mozesz wyjac,nie wlaczaj zaplonu,bo bedzie troche bledow.
W razie "W" nowy uzywany panel kosztuje max 500zł.
Tylko A8 i Jachty Motorowe.

Awatar użytkownika
wolek
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 797
Rejestracja: 17 maja 2010, 09:21
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: wolek » 08 lis 2010, 20:55

Dobra Panowie... Niestety ale zgłupiałem...
zdjełem panel MMI wyczyściłem podłączyłem i dalej nie działa, błąd ten sam więc wypinam miernik posprawdzałem ścieżki na płytce, rezystory itd... wszystko niby ok.
MMI natomiast głupieje (otwiera się chwile pogra i się wyłącza i tak na zmiane cały czas, choć czasem pogra 2 min a czasem 2s)
posprawdzałem bezpieczniki w desce od strony kierowci i pasażera oraz w bagażniku przy aku i dvd od navi. Jeśli gdzieś jeszcze są to nie mam pojęcia gdzie. macie jakieś propozycje?? bo moduł control head nie ma komunikacji z konsolą. :-(
Pozdrawiam Michał

[ Dodano: 2010-11-08, 23:10 ]
Yupi!!!!!
No dobra zrobiłem. Obyło się bez dodatkowych kosztów. okazało się że te ściereczki a raczej detergent z nich pozaklejał 3 ścierzki wyprowadzone z układu scalonego tego firymy NEC (na zdjęciu jest pod naklejką białą z numerkami). Tradycyjnie więc kąpiel w spirytusie+patyczki do czyszczenia uszu załatwiły sprawę. Za pierwszym razem nie przypatrzyłem się.(post wyżej)
a oto fotki bebechów jak by to kogoś interesowało
Awers
Obrazek
Rewers
Obrazek

I wielkie dziękuje i pokłony dla "dice111" bez ciebie bym nie podołał.
Pozdrawiam Michał

Awatar użytkownika
Saberek
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 185
Rejestracja: 11 lut 2011, 17:05
Lokalizacja: Lloydminster, Alberta , Kanada

Post autor: Saberek » 19 lut 2011, 21:14

Mnie tez to czeka, mam nadzieje ze nic nie uwale. Masz moze jakies dodatkowe rady jak sie za to zabrac bo nigdy czegos takiego nie robilem .

[ Dodano: 2011-02-19, 20:21 ]
wolek masz jeszcze gdzies tego pdf. -a z instrukcja demontazu ??? poprosze na meila jak bys mial :)
saberek750@tlen.pl

Awatar użytkownika
wolek
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 797
Rejestracja: 17 maja 2010, 09:21
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: wolek » 20 lut 2011, 17:43

pdf`y poleciały na poczte.

może jedynie dodam ze te nakładki na potęcjometrach są nakładane (wciskane) a pod nimi znajduje się nakrętka umożliwiająca ich odkręcenie. I dokładnie posprawdzaj ścieżki możliwe że ciecz którą potraktowałeś panel mogła wdać się w reakcje z lutami i konieczne będzie przelutowanie ale to raczej mało prawdopodobne a nawet bardziej :P a i tu bez żartów przy tej operacji lateksowe rękawiczki wręcz wskazane bo tłuszcz z palców itp,itd również może zaszkodzić, a obudowe (plastikowa) wraz z zewnętrznymi przyciskami traktujesz woda+mydłem i dokładnie suszysz.
pozdrawiam i powodzenia.

Awatar użytkownika
badyl
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 384
Rejestracja: 06 lut 2011, 21:47
Lokalizacja: trójmiasto

Post autor: badyl » 02 mar 2011, 20:41

wolek pisze:pdf`y poleciały na poczte.

może jedynie dodam ze te nakładki na potęcjometrach są nakładane (wciskane) a pod nimi znajduje się nakrętka umożliwiająca ich odkręcenie. I dokładnie posprawdzaj ścieżki możliwe że ciecz którą potraktowałeś panel mogła wdać się w reakcje z lutami i konieczne będzie przelutowanie ale to raczej mało prawdopodobne a nawet bardziej :P a i tu bez żartów przy tej operacji lateksowe rękawiczki wręcz wskazane bo tłuszcz z palców itp,itd również może zaszkodzić, a obudowe (plastikowa) wraz z zewnętrznymi przyciskami traktujesz woda+mydłem i dokładnie suszysz.
pozdrawiam i powodzenia.
witam mozesz mi podeslac te pdf-y na maila ?

Awatar użytkownika
wolek
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 797
Rejestracja: 17 maja 2010, 09:21
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: wolek » 02 mar 2011, 21:25

to daj meila
Piękno w parze z technologią.
Elektronika Audi lampy przednie full led dołożenie.

tigi27
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 3
Rejestracja: 24 sty 2011, 00:01
Lokalizacja: Świebodzin/lubuskie

Post autor: tigi27 » 03 mar 2011, 14:29

Czy mogę też poprosić pdf'y na maila? Z góry dziękuję. tigi27@o2.pl
Ostatnio zmieniony 07 mar 2011, 11:48 przez tigi27, łącznie zmieniany 4 razy.

Awatar użytkownika
wolek
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 797
Rejestracja: 17 maja 2010, 09:21
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: wolek » 03 mar 2011, 14:40

Upload Pliku ważny 30 dni.
MMI.rar
Pozdrawiam Michał

tigi27
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 3
Rejestracja: 24 sty 2011, 00:01
Lokalizacja: Świebodzin/lubuskie

Post autor: tigi27 » 07 mar 2011, 09:04

Wszystko dotarło. Dziękować :mrgreen:

Awatar użytkownika
arwid
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 3
Rejestracja: 22 lip 2011, 15:04
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: arwid » 22 lip 2011, 15:07

Witam! Mam taki sam problem jak w temacie. Byłbym bardzo wdzięczny żeby ktoś przesłał i dla mnie te pdef-y z demontażem na adres arvydas_v@o2.pl. z góry dziękuje i pozdrawiam!

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl