części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A8 D2 4,2 Q] Air8 US by Robertas...mini barek s84

Awatar użytkownika
robertas
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2044
Rejestracja: 08 paź 2009, 18:44
Lokalizacja: ślask

[A8 D2 4,2 Q] Air8 US by Robertas...mini barek s84

Post autor: robertas » 08 paź 2009, 19:14

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Witam, przedstawiam mojego cukierka, nastepce poczciwej B3 choc B3 wciaz u mnie walczy i tez doczekalo sie kilku modyfikacji ( a mialo zostac tylko daily) . Od dobrych kilku lat auto jest u mnie, sporo sie w nim zmienilo, wedlug mnie na lepsze ale wszystko kwestia gustu ;) Troche trwalo to przeistoczenie, z europejki stala sie polamerykanka, halasliwa, kiedys twarda, teraz troche bardziej komfortowa... Ale mimo wszystko to auto nie potrafi mi sie znudzic, byly juz mysli zeby moze sprzedac, kupic cos nowszego... Ale kiedy wsiadam, przekrecam kluczyk i slysze ten bulgot V8 wszystkie takie mysli odchodza w niepamiec ;) Postaram sie ogarnac te galerie tak co by wszystko tresciwie bylo na pierwszej stronie bo jest bajzel nieprzecietny :)

Obrazek


A zatem co my tutaj mamy:


Audi A8 4,2 Q 97"


- Air bag
- BOSE system
- Solar dach
- Xenon
- Zmieniarka 6CD
- Telefon Audi
- Tempomat
- Tiptronic
- Elektryczna regulacja przednich foteli + pompowanie + el. reg. zagłówka oraz pasów bezpieczeństwa + elektryczna regulacja kanapy tylnej i tylnych zagłówków
- Pamięć fotela kierowcy x4 + pamięć lusterek
- Ogrzewane fotele przód + tylna kanapa
- Elektryczna regulacja kierownicy w 2 płaszczyznach + pamięć
- Quattro
- Kierownica S8 skórzana
- Oryginalne lusterka S8
- Zegary S8 z ori niebieskimi wskazowkami
- Dekory w raczkach zmienione na marmurkowe z S8
- Ringi na zegarach
- Polerowane klamki wewnętrzne
- Felgi 20" MRR Design 10,5 J
- Gwint KW v1
- Air Ride ( okucia robione wlasnorecznie)
- 3 manometry Viaira podswietlane na czerwono w konsoli
- Butla 15l, kompresor w bagazniku, wyspa zaworowa schowana w boczku
- sterowanie zrobione w boczku drzwi na ori przyciskach
- Navi RNS-e
- Tuner DVBt
- Boczki z roletami w drzwiach
- Tylna roleta elektryczna
- Kierunkowskazy US na przodzie
- Blenda pod tylna tablice US
- Wydech customowy dual z kwasowki 2x2,5 "(x-pipe, 2 sportowe srodkowe, i 2 koncowe przeloty)
- Klosze reflektorów nowki
- Zderzaki przod i tyl poliftowe
- Parktronic przod i tyl
- Recaro skora+alcantara
- Filtry K&N
- Kratki i doly zderzakow pomalowane w piano black
- Sub JBL w bagazniku, zabudowa w kole zapasowym

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Co do modyfikacji to chyba na tyle, chyba niczego nie pominalem ;) Stare zdjecia zostawiam, tego juz nikt nie ogarnie a kiedys tak bylo :)

Obrazek Obrazek Obrazek

Obrazek Obrazek

A tu już po moich modach :-)

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Navi RNS-e
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Obrazek

Ringi na zegarach
Obrazek Obrazek Obrazek

Zegary juz z eSy

Obrazek

8sema oroletkowana ;-)


Obrazek Obrazek Obrazek

Obrazek Obrazek

Recaro z alcantara

Obrazek Obrazek

Spryski chowane w zderzaku

Obrazek Obrazek

Obrazek


Wydech vol.1 wersja do jazdy codziennej

Obrazek Obrazek

Wydech vol.2 wersja powodujaca zejscia lawin w gorach ;)

Obrazek Obrazek

Gwint KW

Obrazek Obrazek
Ostatnio zmieniony 31 sie 2019, 22:44 przez robertas, łącznie zmieniany 86 razy.

pet3r
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 296
Rejestracja: 24 wrz 2009, 09:26
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: pet3r » 08 paź 2009, 22:56

jasne wnętrze - ładnie :)
tylko fotele z Wołgi nie pasują, zamień je na Recaro :mrgreen:

Awatar użytkownika
robertas
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2044
Rejestracja: 08 paź 2009, 18:44
Lokalizacja: ślask

Post autor: robertas » 09 paź 2009, 15:25

pet3r, wiem kiedyś te fotele mnie raziły, jak szukałem auta, to nie było innej opcji żeby nie miało w nim być skór Recaro ;-) . Niestety w wyniku braku egzemplarzy godnych uwagi, musiałem odpuscić ten bajer, gdyż trafiłem na autko w fajnym stanie. A w miare czasu musze powiedzieć że sie do nich przyzwyczaiłem :-P Co do zmian, to planuje zmienić felgi, na jakieś 19 albo 20 plus obniżyć zawieszenie... zwłaszcza z przodu bo jak dla mnie patrzy zbyt wysoko. Z planów to na razie wszystko, a kiedyś w przyszłosci chcialbym zrobić jej lift z przodu choć póki co nie wiem jeszcze jakie to będą koszty i jakie problemy. Co pokaże życie, zobaczymy... Na razie ciesze sie z autka jak dziecko :mrgreen:

pet3r
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 296
Rejestracja: 24 wrz 2009, 09:26
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: pet3r » 09 paź 2009, 15:59

robertas pisze:pet3r, wiem kiedyś te fotele mnie raziły, jak szukałem auta, to nie było innej opcji żeby nie miało w nim być skór Recaro ;-) . Niestety w wyniku braku egzemplarzy godnych uwagi, musiałem odpuscić ten bajer, gdyż trafiłem na autko w fajnym stanie. A w miare czasu musze powiedzieć że sie do nich przyzwyczaiłem :-P Co do zmian, to planuje zmienić felgi, na jakieś 19 albo 20 plus obniżyć zawieszenie... zwłaszcza z przodu bo jak dla mnie patrzy zbyt wysoko. Z planów to na razie wszystko, a kiedyś w przyszłosci chcialbym zrobić jej lift z przodu choć póki co nie wiem jeszcze jakie to będą koszty i jakie problemy. Co pokaże życie, zobaczymy... Na razie ciesze sie z autka jak dziecko :mrgreen:
19" to minimum w tym aucie i z przodem masz rację - pasowałoby go troszkę opuścić :)

co do zmiany mordki na polift - jest sporo problemów. wzmocnienie przednie, maska, zderzak, reflektory. nie wiem jak z błotnikami, czy wystarczy wyciąć kawałek czy też trzeba wymieniać.

kuczlaw

Post autor: kuczlaw » 09 paź 2009, 18:44

pet3r pisze:wzmocnienie przednie, maska, zderzak, reflektory. nie wiem jak z błotnikami, czy wystarczy wyciąć kawałek czy też trzeba wymieniać.
Maska czy błotniki to pikuś w porównaniu do ceny reflektorów i zderzaka. Za zderzak używkę trzeba dać minimum 2500 pln a biksenon ok 2500-3000 za komplet :(

maciu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3523
Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: maciu » 09 paź 2009, 19:07

jak na jasny kolor to bardzo ładna, niepowycierana a tam wszystko szybciej
wychodzi niz na czarnym, miałeś szczeście

pompowane to były recarosy, zwykłe mają lordozę regulowaną mechanicznie

z wypasu to jeszcze sporo brakuje do "prawie wszystko" ale i tak jest nieźle ;)

Awatar użytkownika
robertas
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2044
Rejestracja: 08 paź 2009, 18:44
Lokalizacja: ślask

Post autor: robertas » 09 paź 2009, 19:45

maciu, no to przyznam sie że nie zabłyszczałem z tymi fotelami :oops: Serio myślałem że słysze tam chodzącą pompke. Ale cóż... człowiek całe życie sie uczy ;-) Co do tego wypasu to wiem tylko tyle co przeczytałem w instrukcji obsługi auta ;-) Więc myśle że jak na ten rocznik to i tak ma dużo ;-)

wojti_sopot
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 160
Rejestracja: 25 wrz 2009, 22:48
Lokalizacja: Trójmiasto

Post autor: wojti_sopot » 09 paź 2009, 19:52

Witam
Super autko, teraz zacznie się prawdziwa jazda.

Awatar użytkownika
robertas
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2044
Rejestracja: 08 paź 2009, 18:44
Lokalizacja: ślask

Post autor: robertas » 14 lis 2009, 18:14

No już dość długo męczył mnie problem ciemnych lampiszonów, wiadomo lata świecenia robią swoje, ale jak zwykle to bywa nie było chęci ani czasu żeby je odnowić. W końcu ostatnio udało mi sie zakasać rękawy i wziąłem sie do renowacji lampek. Troche czasu mnie to zetrwało, ale efekt spodziewany uzyskałem. Lampki odzyskały dawny blask :mrgreen:

Obrazek

Obrazek

pet3r
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 296
Rejestracja: 24 wrz 2009, 09:26
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: pet3r » 14 lis 2009, 19:19

opisz metodę :)
nie wiem jak to jest ze szkłem reflektora w A8, da radę wyjąć po ludzku czy trzeba kombinować?

Awatar użytkownika
robertas
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2044
Rejestracja: 08 paź 2009, 18:44
Lokalizacja: ślask

Post autor: robertas » 14 lis 2009, 21:20

Metoda jest dość prosta wyciągamy lampe, rozbieramy i czyścimy ;-) Ale to tak w dużym skrócie. Samo wyjęcie lampy nie jest zbytnio skomplikowane, rozebranie tak samo. Aby wyjąć reflektor trzeba odkręcić 2 górne (znajdują sie pod plastikowymi zaślepkami) i 3 dolne śróby ( aby sie do nich dostać odkręcamy listwe pod reflektorem) Gdy to zrobimy i poodpinamy oczywiście wszystkie wtyczki można przystąpić do wyjmowania reflektora. Lampa wychodzi razem z kierunkowskazem, dlatego nie wolno zapomnieć o odczepieniu żarówki z niego. Gdy lampa jest już poza autem, zdejmujemy gumową opaske wokół szkła, potem zdejmujemy 7 lub 8 zapinek metalowych i sciągamy same szkło. Szkło od środka czyścimy jakim kolwiek płynem... ja użyłem płynu do okien ;-) A zaś zam odbłyśnik delikatnie czyścimy miękką flanelową szmatką. Ma to tu znaczenie gdyż twardzszy materiał trwale może porysować powłoke odbłyśnika. Gdy wszystko zrobione, składamy lampe i powtarzamy czynności w analogicznej odwrotnej kolejności. Ja zadałem sobie troszke więcej trudu i wyczyściłem też soczewki, ale nie jest to czynność konieczna, u mnie poprostu wszystko było brudne od kurzu więc zrobiłem wszystko do porządku :-D Czyściłem już tak dość wiele lamp, i akurat w A8 była to dość przyjemna i wdzięczna praca, tak samo jak w audi 80. Niestety przypuszczam że w A8 fl nie będzie już tak wesoło, bo tam klosze są chyba plastikowe tak jak np w A6 C5, i tam trzeba sie sporo namęczyć :-P

Mam zdjęcia w którym można porównać zabieg odświeżania reflektorów właśnie z owej A6 z tym że tu różnica jest dużo bardziej kolosalna niż w a8 z powodu właśnie tego plastikowego "szkła" :-P

Obrazek

Obrazek

Awatar użytkownika
Lukas134
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1243
Rejestracja: 12 paź 2009, 22:18
Lokalizacja: Łosice

Post autor: Lukas134 » 14 lis 2009, 22:17

robertas, duzo dalo takie czyszczenie :) wyglada jak nowe lampy :) a w a6 kawal dobrej roboty :) sluchaj a czy tam nie ma zandego silikonu czy cos takiego?? i czy nie trzeba dawac?? bo ktos mowil ze moga parowac :/ bo to tez mnie czeka bo mam jeden pekniety klosz wiec kupie sobie 2 nowe i odrazu wyczyszcze lampy :)
Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.

Awatar użytkownika
robertas
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2044
Rejestracja: 08 paź 2009, 18:44
Lokalizacja: ślask

Post autor: robertas » 15 lis 2009, 12:54

Lukas134, jeżeli masz lampy przed fl czyli takie jak ja to nie ma tam żadnego silikonu, tzn jest uszczelka silikonowa, ale w pełni zdejmowalna. W lampach po fl klosz jest umocowany na takim czarnym mocnym kleju, dlatego zdejmowanie tego klosza to już nie jest taki łatwy kawałek chleba, ale wszystko sie da, trzeba tylko sposobem podejść i mieć cierpliwość ;-)

Awatar użytkownika
Lukas134
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1243
Rejestracja: 12 paź 2009, 22:18
Lokalizacja: Łosice

Post autor: Lukas134 » 15 lis 2009, 17:40

robertas, Mam takie same jak Ty :D i jak znajde tylko wolna chwile to czyscze :D bardzo mi sie spodobal efekt :)
Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.

kuczlaw

Post autor: kuczlaw » 15 lis 2009, 20:35


ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl