Wiesz co jeśli chodzi o cenę jaką ty mówisz szczerze wątpię, gdzieś haczyk jest!
Sam Grill kosztuje od 1500 a nie 500!
Mogę Ci dać ceny jakie ja mam, na moim rabacie i tak to nie wygląda
Do zderzaka trzeba wziąć pod uwagę, jakie auto ma wyposażenie bo to również bardzo istotnie podwyższa jego wartość.
Jeśli chodzi o przeróbkę na ori częściach czyli: światła, maska, zderzak, nadkola, błotnik, to koszt jest zastraszający, aby to było w super stanie trzeba się liczyć z kosztem od 14 tys. A powinno lecieć to na dół bo jest D4...
A dzieje się tylko tak że coraz więcej osób zaczyna grzebać już można śmiało powiedzieć starej D3 pre-lift... Niestety
Jeszcze jedno do ceny trzeba doliczyć koszta lakierowania, montażu... Także cena nie jest taka niska a daje indywidualizm, jeśli mówimy o pakiecie Hofele.
W PL jest jedna A8 całkowicie zrobiona na ich częściach: wydech, tył, boki, przód, felgi Koszt to około 35- 40 tys.
[D3 pre-lift] Zderzak z dużym grilem do modelu przed liftem.
-
- Forum Audi A8
- Posty: 110
- Rejestracja: 04 kwie 2010, 00:05
- Lokalizacja: Katowice
Z malowaniem i montażem nie ma problemu, to mam za darmochę, a ceny podali zarówno w Niemczech i w Polsce, wcześniej wypytując o wyposażenie. Ceny z transportem.
[ Dodano: 2011-03-10, 22:50 ]
Wydaje mi się, że grill przedliftowy jest zamontowany pod innym kątem niż single frame. Na zdjęciach i na filmie wygląda, jakby profile do siebie nie pasowały. Może tylko mi się wydaje. Chętnie obejrzałbym taką przeróbkę na żywo ...
Pzdr
[ Dodano: 2011-05-24, 14:27 ]
Po dwóch miesiącach odświeżam, Kolego "kolonkos88", czy Ty się zajmujesz przeróbką na Hofele ? Chciałbym zobaczyć przynajmniej jakieś fotki po przeróbce, które obiecałeś. Najlepiej, gdybym obejrzał sobie taką przeróbkę na żywo, bo parcie na single frame mam okropne. Muszę wreszcie podjąć decyzję, czy Hofele, czy części ori.
Pzdr
[ Dodano: 2011-03-10, 22:50 ]
Kolego, skoro robiłeś, to napisz proszę, czy maska i zderzak pasują idealnie ?kolonkos88 pisze:Jeśli chodzi o Hofele to super sprawa tylko cena jest też kosmiczna... zrobiłem swego czasu 2 a8 i wychodzą pięknie. Wszytko na ori miejsca wchodzi
Wydaje mi się, że grill przedliftowy jest zamontowany pod innym kątem niż single frame. Na zdjęciach i na filmie wygląda, jakby profile do siebie nie pasowały. Może tylko mi się wydaje. Chętnie obejrzałbym taką przeróbkę na żywo ...
Pzdr
[ Dodano: 2011-05-24, 14:27 ]
Po dwóch miesiącach odświeżam, Kolego "kolonkos88", czy Ty się zajmujesz przeróbką na Hofele ? Chciałbym zobaczyć przynajmniej jakieś fotki po przeróbce, które obiecałeś. Najlepiej, gdybym obejrzał sobie taką przeróbkę na żywo, bo parcie na single frame mam okropne. Muszę wreszcie podjąć decyzję, czy Hofele, czy części ori.
Pzdr
A ja z trochę innej beczki. Od niedawna posiadam A8 z 2003r - mały grill, bardzo mi się podoba ten przód poliftowy... Z tego co ustaliłem wynika, że do zmiany potrzebna jest maska, kompletny zderzak, wzmocnienie i lampy ( błotników nie trzeba).
Koszt takiej akcji to na dzisiaj + - 10 tys. zł.
I teraz pytanie.
Jak potencjalny klient na A8 patrzy na taką przeróbkę przy kupnie ? W którą stronę to działa ? na plus ?
Czy prawdziwy koneser kupując A8 z 2003 r chce mieć ją taką jak wychodziła z fabryki w 2003 r ?
Z tego co słyszałem 99 % podmian jest w momencie kiedy auto jest bite właśnie z przodu, najbardziej się to wtedy opłaca... Wystarczy popatrzeć w ogłoszeniach, z 2003 r połowa A8 jest na dużym grillu
A8 chcę jeździć z rok może dwa ... mam obawy czy potencjalny nabywca w przyszłości zwróci koszt takiej liftowej operacji.
Co o tym myślicie ?
Koszt takiej akcji to na dzisiaj + - 10 tys. zł.
I teraz pytanie.
Jak potencjalny klient na A8 patrzy na taką przeróbkę przy kupnie ? W którą stronę to działa ? na plus ?
Czy prawdziwy koneser kupując A8 z 2003 r chce mieć ją taką jak wychodziła z fabryki w 2003 r ?
Z tego co słyszałem 99 % podmian jest w momencie kiedy auto jest bite właśnie z przodu, najbardziej się to wtedy opłaca... Wystarczy popatrzeć w ogłoszeniach, z 2003 r połowa A8 jest na dużym grillu
A8 chcę jeździć z rok może dwa ... mam obawy czy potencjalny nabywca w przyszłości zwróci koszt takiej liftowej operacji.
Co o tym myślicie ?
Jeśli zrobisz tak jak właściciel auta opisywanego w tym temacie, to nie powinno być żadnych konsekwencji przy późniejszej odsprzedaży. Warunek, to części sprzed zmiany muszą być całe i muszą czekać do wglądu dla potencjalnego przyszłego nabywcy. Zauważ, że w ogłoszeniu jasno jest napisane, że jest możliwość zakupu auta w takiej postaci jak z fabryki wyjechało o 10tys taniej. Z tego jasno wynika, że właściciel zrobił lift według swojego uznania, a nie było to wynikiem żadnego dzwona.mark83 pisze:Jak potencjalny klient na A8 patrzy na taką przeróbkę przy kupnie ? W którą stronę to działa ? na plus ?
Czy prawdziwy koneser kupując A8 z 2003 r chce mieć ją taką jak wychodziła z fabryki w 2003 r ?
Link do tematu:
http://www.a8team.pl/a8-d3-04-42mpi-lpg ... vt9159.htm
mark83, w zwiazku z tym ze ja kupilem to auto, moge Ci smialo powiedziec ze odebralem zmiane in plus, mialem wybor co do wiekkosci grila, ale coz...duzy gril to zawsze bylo moje marzenie. Jesli zamierzasz zmiane robic na rok. ub dwa to wydaje mi sie ze moze byc ciezko z odbiciem $ wlozonej w auto. Chyba ze auto robisz pod siebie na dluzszy czas