[D2 97 4.2PB/LPG ] Silnik kuleje, brak mocy, CAT
[D2 97 4.2PB/LPG ] Silnik kuleje, brak mocy, CAT
Witam mam problem s8 4.2 97r Manual
Stała 6miesięcy na warsztacie Wymieniłem pompę wody, paski,rolki,napinacze itd
Po poskładaniu auta przestało chodzić równo kuleje i na gazie i na paliwie, brak mocy oświeca się po chwili cat,Mechanik twierdzi że miałem przestawiony rozrząd o 2-3 zęby na lewym wałku teraz mam według znaków i auto nbie jedzie nie wiem co dalej począć
elektro poprawiłem tytuł Twojego wątku - mam nadzieję, że następne które założysz będą nazwane już poprawnie czyli z użyciem odpowiednich tagów i zgodnie z regulaminem: http://www.a8team.pl/topics12/2943.htm
Pamiętaj, że tzw. [tagów] nie wpisujemy "z palca" - przy zakładaniu tematu masz tam ich całą rozwijaną listę i z niej należy wybrać odpowiedni.
Ponadto tytuł w postaci "Pomocy" lub "Proszę o pomoc" też nie jest poprawny - w temacie należy skrótowo opisać problem lub swoją prośbę.
Pozdrawiam, FOSS
Stała 6miesięcy na warsztacie Wymieniłem pompę wody, paski,rolki,napinacze itd
Po poskładaniu auta przestało chodzić równo kuleje i na gazie i na paliwie, brak mocy oświeca się po chwili cat,Mechanik twierdzi że miałem przestawiony rozrząd o 2-3 zęby na lewym wałku teraz mam według znaków i auto nbie jedzie nie wiem co dalej począć
elektro poprawiłem tytuł Twojego wątku - mam nadzieję, że następne które założysz będą nazwane już poprawnie czyli z użyciem odpowiednich tagów i zgodnie z regulaminem: http://www.a8team.pl/topics12/2943.htm
Pamiętaj, że tzw. [tagów] nie wpisujemy "z palca" - przy zakładaniu tematu masz tam ich całą rozwijaną listę i z niej należy wybrać odpowiedni.
Ponadto tytuł w postaci "Pomocy" lub "Proszę o pomoc" też nie jest poprawny - w temacie należy skrótowo opisać problem lub swoją prośbę.
Pozdrawiam, FOSS
Ostatnio zmieniony 14 mar 2011, 12:32 przez elektro, łącznie zmieniany 2 razy.
Audi i tylko Audi
Na kąpie tylko pokauzje wypadanie iskier na wszystkich cylindrach lecz niestety na lewej v-ce wyszło że mam kąpresie około 9 a na prawej na wszystkich 14 i obawiam się że będe musiał wymienić glowice:(
[ Dodano: 2011-03-15, 11:25 ]
Może być to wina źle nastawionych faz rozrządu??
[ Dodano: 2011-03-16, 03:08 ]
Cewki daja wszystkie tak samo iskre:( Przed wymiana paska wsyztsko było ok 14 na wszystkich a teraz kupa/././.
[ Dodano: 2011-03-15, 11:25 ]
Może być to wina źle nastawionych faz rozrządu??
[ Dodano: 2011-03-16, 03:08 ]
Cewki daja wszystkie tak samo iskre:( Przed wymiana paska wsyztsko było ok 14 na wszystkich a teraz kupa/././.
Audi i tylko Audi
-
- Super Klubowicz
- Posty: 313
- Rejestracja: 27 paź 2009, 19:43
- Lokalizacja: wielkopolska/ Piła
Mialem kiedys podobna sytuacje jak jezdzilem 3.7. Tez jezdzilem po mechanikach, podlanczali go tysiace razy i nic... Zapalal sie CAT auto nie mialo mocy i poprostu zajzalem do katalizatorów, byly tak zapieczone ze spaliny nie mialy gdzie uchodzic i sie dusil, wyciąlem wsadzilem strumienice to kolega jezdzi do dzis Nie wiem czy w Twoim przypadku to dobry pomysl ale mze sprawdz??:)
Pozdrawiam!
Pozdrawiam!
-
- Forum Audi A8
- Posty: 41
- Rejestracja: 19 maja 2011, 13:37
- Lokalizacja: Warszawa
-
- Forum Audi A8
- Posty: 41
- Rejestracja: 19 maja 2011, 13:37
- Lokalizacja: Warszawa
-
- Forum Audi A8
- Posty: 41
- Rejestracja: 19 maja 2011, 13:37
- Lokalizacja: Warszawa
-
- Forum Audi A8
- Posty: 41
- Rejestracja: 19 maja 2011, 13:37
- Lokalizacja: Warszawa
rozrząd raczej ni bo głupoty by wychodziły wszędzie. Pozdejmuj wszystkie cewki i poodkręcaj świeczki i rób pomiar. Jeśli będzie kicha na którymś to wstrzyknij troszkę oleju do środka w ten cylinder i próba jeszcze raz. Jak skoczy to pierścienie, jeśli nie to zawory albo uszczelka. Na razie nie kraczemy. Zrób pomiar baniaków i daj znać co wyszło.