Witam Panowie ..
Pojazd pokazal kopyta,.. silnik nie daje sie uruchomic .. obiawy przypominaja padnieta pompe ,. wczoraj przez godzine nie moglem uruchomic .rowniez dzis rano mial opory ale teraz to juz milczy jak zaklety,.. przyjechal mechanik z VAGiem ktory wskazal blad 0130 .. cos chodzi mi po glowie ze dotyczy to kata lub sondy i bezposrednio na uruchomienie nie powinien miec wplywu,... :roll: .. jak sadze VAG nie pokaze awarii pompy tak? ...
[D2 01 4.2PB ] blad 0130 . Silnika nie mozna uruchomic ..
[D2 01 4.2PB ] blad 0130 . Silnika nie mozna uruchomic ..
Ostatnio zmieniony 27 mar 2013, 21:04 przez rubio, łącznie zmieniany 4 razy.
tomi26 pisze:Nie pokaże na vag-u,sprawdź bezpiecznik od pompy,jeżeli jest spalony i po włożeniu nowego od razu się przepali to pompa spalona.
[ Dodano: 2011-04-01, 16:11 ]
wejdź też do bagażnika i nasłuchuj przy pompie,a druga osoba niech przekręci kluczyk i będziesz wiedział czy pompa chodzi ;-)
bezpieczniki sprawdzalem .. lewy skrajny w czwartym rzedzie, caly i zdrowy.. tak, sprawdzalismy rowniez nasluchujac odglosow z kufra,.. totalna cisza,.. oczywiscie patent z pelnym zbiornikiem paliwa rowniez przerabiany :-) :-) .... obecnie samochod jest w serwisie, wiec chyba jakos to ogarna :-P ,,,,
Sluchajcie koledzy, a jakie obiawy daje padniety czujnik polozenia walu? czy silnik powinien wejsc w tryb awaryjny tracac czesc mocy wywalajac jednoczesnie check ( bo mialem takie zdazenie w omedze), czy jednak unieruchamia go na amen,...
wlasnie dotarlem w necie do info o podobnym problemie ,.. ktos opisuje podobne obiawy ktore spowodowal wlasnie czujnik walu .. wykazalo ten sam blad co u mnie, unieruchomilo silnik nie dajac impulsu do pompy paliwa oraz powodujac brak iskry na swiecach,..
mial ktos do czynienia z tym czujnikiem i podobnymi obiawami? ...
[ Dodano: 2011-04-03, 13:15 ]
Aby zachowac ciaglosc historii awarii informacje o przyczynie tak skutecznego unieruchomienia silnika umieszcze tutaj ,.. :-) ... moze sie przydac,.. otoz przyczyna nie byla pompa paliwa czy jeden z czujnikow,... lewa( patrzac z siedzenia kierowcy) gruszka odpowiedzialna za podcisnienie wyzionela ducha ... ramie wspolpracujace z gumowym elementem urzadzenia potocznie mowiac " wyrwalo sie z gumy" ... po wymianie kompletnej "gruszki" auto normalnie wspolpracuje z kierowca ...
[ Dodano: 2011-04-21, 19:50 ]
... wspolpraca samochodu byla dosc krotka,.. po wymianie gruszki podcisnienia i normalnej pracy silnika przez ok tydzien, padl czujnik polozenia walu,.. tylko samostart pozwalal uruchomic silnik,... po wymianie jest juz ok i wszystko funkcjonuje bez zarzutu,.. :-D :-D .. mam nadzieje, ze wyczerpalem juz limit w dziwnych zdarzen,... :roll: :roll: :roll: ... aby utrudnic mi dzialania reanimacji samochodu czujnik jak i gruszka sprowadzane byly z Niemiec ,. tu chyba nie maja w magazynie zadnych czesci do A8.. :shock: ... powodem chyba jest znikoma popularnosc modelu,.. od poczatku roku do dzis widzialem doslownie jedna audi A8 D2 ... :mrgreen: :mrgreen: ... D3 moze z piec :-) .. unikat ,...