[D2 94 4.2PB/LPG ] Późno się przełącza na LPG
[D2 94 4.2PB/LPG ] Późno się przełącza na LPG
Witam posiadam istalke LPG stag300 + reduktor KME GOLD. Problem mam nastepujacy: Na sterowniku mam ustawioną temp. przełaczenia sie na gaz 35 stopni. Podglądając parametry staga przey odpalonym silnku w momencie gdy reduktor osiagnie 35 stopni wyskakuje blad zbyt niskie cisnienie gazu i nie przelacza sie na gaz cisnienie reduktora jest małe, dopiero gdy silnik osiagnie z 75, 80 stopni to cisnienie zmienia sie na 1.28 , cos takiego i wtedy sie przelacza na gaz i normalnie pracuje silnik.. Czyzby to oznaczalo smierc reduktora ?
Ostatnio zmieniony 29 mar 2015, 09:11 przez Wiśnia, łącznie zmieniany 1 raz.
W reduktorze jest możliwość regulacji tego ciśnienia zdaje się, o ile dobrze pamiętam (jeśli się mylę poprawcie mnie). Może jest za bardzo skręcony. Co do staga to też mam ten komputer i zdaje się, że w serwisie można ustawić niższą temperaturę. Sprawdź jeszcze zawór przy butli czy nie jest skręcony i upewnij się, że masz odpowiednią średnicą wyjścia z zaworu gazu, bo to niby też ma znaczenie przy silnikach, które biorą dużą dawkę.
Quattro + 4.2 + V8 = wszystko co trzeba
Ciśnienie na reduktorze ustawiasz kluczem ampułowym w czole reduktora bodaj kręcąc w przeciwną stronę do wskazówek zegara. Ja u siebie mam podkręcone do 1,65. Co do temperatury przełączania to przestawiasz ją na pierwszej stronie programu w parametrach. Ustawienie temperatury przełączania.
Dążenie do doskonałości.
dziekuje koledzy za zainteresowanie. W AC Synchro mam ustawiona temperature 35 stopni, w momencie gdy chce sie przelączyc na gaz, a nie moze wyskakuje mi błąd w AC synchro "zbyt niskie ciśnienie" dodam ze wczesniej bylo dobrze, tylko ostatnio tak sie dzieje. To cyba raczej reduktor ? jak reduktor ma juz nawet 40 stopni to nadal cisnienie jest w granicach 0.05 lub 0.5 nie pamietam, az w pewnym momenci skoczy na 1.30 i zaczyna pracowac na gazie
Raczej powinieneś (nie zaszkodzi). Inne ciśnienie inne parametry na wtryskach tak mi się wydaje. W końcu to nie zajmuje tak wiele czasu.importcompany pisze:Bede musial jeszcze raz kalibrowac czasy wtrysku i tworzyc mape benzyny, gazu ?
Ja u siebie mam ustawione 1,65 i przy tym ciśnieniu najlepiej chodzi. Nie wiem czy to dobre ciśnienie ale przy niższym brakowało mu mocy.importcompany pisze:Ile powinno wynosic na biegu jałowym ?
Dążenie do doskonałości.
juz znalazlem artykuł jak to zróbic. Proszę może komuś sie przyda :
http://www.google.pl/url?sa=t&source=we ... OQ&cad=rja
http://www.google.pl/url?sa=t&source=we ... OQ&cad=rja
ja miałem podobny problem, też mam golda i staga. Dużo kombinowałem żeby golda doprowadzić do użytku tzw regeneracja czyli czyszczenie, wymiana membran itp to tylko czasowe załatwienie sprawy, mój po regeneracji chodził jeszcze pół roku ale potem problem wrócił. Wydałem kase na membrany, na benzynę :mrgreen: , straciłem czas i tak lipa....a potem po poradzie na LPG-forum kupiłem na allegro nowego golda na allegro za 350 zł i problem zniknął :mrgreen: wymiana jest dziecinnie prosta.