części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 94 4.2PB/LPG ] Późno się przełącza na LPG

Awatar użytkownika
Wiśnia
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 186
Rejestracja: 13 kwie 2010, 11:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

[D2 94 4.2PB/LPG ] Późno się przełącza na LPG

Post autor: Wiśnia » 16 kwie 2011, 02:15

Witam posiadam istalke LPG stag300 + reduktor KME GOLD. Problem mam nastepujacy: Na sterowniku mam ustawioną temp. przełaczenia sie na gaz 35 stopni. Podglądając parametry staga przey odpalonym silnku w momencie gdy reduktor osiagnie 35 stopni wyskakuje blad zbyt niskie cisnienie gazu i nie przelacza sie na gaz cisnienie reduktora jest małe, dopiero gdy silnik osiagnie z 75, 80 stopni to cisnienie zmienia sie na 1.28 , cos takiego i wtedy sie przelacza na gaz i normalnie pracuje silnik.. Czyzby to oznaczalo smierc reduktora ?
Ostatnio zmieniony 29 mar 2015, 09:11 przez Wiśnia, łącznie zmieniany 1 raz.

damiangow
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 32
Rejestracja: 10 kwie 2011, 18:28
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: damiangow » 16 kwie 2011, 04:25

W reduktorze jest możliwość regulacji tego ciśnienia zdaje się, o ile dobrze pamiętam (jeśli się mylę poprawcie mnie). Może jest za bardzo skręcony. Co do staga to też mam ten komputer i zdaje się, że w serwisie można ustawić niższą temperaturę. Sprawdź jeszcze zawór przy butli czy nie jest skręcony i upewnij się, że masz odpowiednią średnicą wyjścia z zaworu gazu, bo to niby też ma znaczenie przy silnikach, które biorą dużą dawkę.
Quattro + 4.2 + V8 = wszystko co trzeba

Awatar użytkownika
daro72
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1240
Rejestracja: 16 maja 2009, 18:49
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: daro72 » 16 kwie 2011, 05:58

Ciśnienie na reduktorze ustawiasz kluczem ampułowym w czole reduktora bodaj kręcąc w przeciwną stronę do wskazówek zegara. Ja u siebie mam podkręcone do 1,65. Co do temperatury przełączania to przestawiasz ją na pierwszej stronie programu w parametrach. Ustawienie temperatury przełączania.
Obrazek
Dążenie do doskonałości.

Awatar użytkownika
Wiśnia
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 186
Rejestracja: 13 kwie 2010, 11:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Post autor: Wiśnia » 16 kwie 2011, 11:42

dziekuje koledzy za zainteresowanie. W AC Synchro mam ustawiona temperature 35 stopni, w momencie gdy chce sie przelączyc na gaz, a nie moze wyskakuje mi błąd w AC synchro "zbyt niskie ciśnienie" dodam ze wczesniej bylo dobrze, tylko ostatnio tak sie dzieje. To cyba raczej reduktor ? jak reduktor ma juz nawet 40 stopni to nadal cisnienie jest w granicach 0.05 lub 0.5 nie pamietam, az w pewnym momenci skoczy na 1.30 i zaczyna pracowac na gazie

Wrocek66
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 16
Rejestracja: 11 gru 2010, 22:27
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Wrocek66 » 16 kwie 2011, 16:05

Reduktor do czyszczenia - blokuje się zawór ciśnieniowy który jest w środku lub jeśli reduktor masz zintegrowany z elektrozaworem to sprawdź czy nie blokuje się trzpień na elektrozaworze .

Awatar użytkownika
colln
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1103
Rejestracja: 21 cze 2010, 00:47
Lokalizacja: P.T.

Post autor: colln » 17 kwie 2011, 00:17

W sterowniku jest też opcja ustawienia minimalnego ciśnienia pracy na LPG - jak ktoś coś poprzestawiał to może być tak, że twoje minimalne zamiast np 0,4 jest 1,2
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2

Awatar użytkownika
Wiśnia
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 186
Rejestracja: 13 kwie 2010, 11:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Post autor: Wiśnia » 17 kwie 2011, 23:03

reduktor wyczyscilem, ale nic nie pomogło, nie moglem sie dostac do kanału przez ktory przeplywa gaz (przy elektrozaworze). Koledzy spróbuję jeszcze zmienic cisnienie. Ile powinno wynosic na biegu jałowym ? Bede musial jeszcze raz kalibrowac czasy wtrysku i tworzyc mape benzyny, gazu ?

Awatar użytkownika
daro72
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1240
Rejestracja: 16 maja 2009, 18:49
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: daro72 » 18 kwie 2011, 15:29

importcompany pisze:Bede musial jeszcze raz kalibrowac czasy wtrysku i tworzyc mape benzyny, gazu ?
Raczej powinieneś (nie zaszkodzi). Inne ciśnienie inne parametry na wtryskach tak mi się wydaje. W końcu to nie zajmuje tak wiele czasu.
importcompany pisze:Ile powinno wynosic na biegu jałowym ?
Ja u siebie mam ustawione 1,65 i przy tym ciśnieniu najlepiej chodzi. Nie wiem czy to dobre ciśnienie ale przy niższym brakowało mu mocy.
Dążenie do doskonałości.

Awatar użytkownika
Wiśnia
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 186
Rejestracja: 13 kwie 2010, 11:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Post autor: Wiśnia » 18 kwie 2011, 18:25

juz znalazlem artykuł jak to zróbic. Proszę może komuś sie przyda :
http://www.google.pl/url?sa=t&source=we ... OQ&cad=rja

Awatar użytkownika
riki76
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 715
Rejestracja: 27 gru 2009, 18:15
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Post autor: riki76 » 18 kwie 2011, 21:41

ja miałem podobny problem, też mam golda i staga. Dużo kombinowałem żeby golda doprowadzić do użytku tzw regeneracja czyli czyszczenie, wymiana membran itp to tylko czasowe załatwienie sprawy, mój po regeneracji chodził jeszcze pół roku ale potem problem wrócił. Wydałem kase na membrany, na benzynę :mrgreen: , straciłem czas i tak lipa....a potem po poradzie na LPG-forum kupiłem na allegro nowego golda na allegro za 350 zł i problem zniknął :mrgreen: wymiana jest dziecinnie prosta.

Awatar użytkownika
colln
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1103
Rejestracja: 21 cze 2010, 00:47
Lokalizacja: P.T.

Post autor: colln » 18 kwie 2011, 23:06

importcompany pisze:Ile powinno wynosic na biegu jałowym ?
przy prawidłowo dobranej instalacji (dysze itp) ok 1-1,1 bar
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl