[S8 D2 LPG] wolne obroty - nierówna praca na LPG
[S8 D2 LPG] wolne obroty - nierówna praca na LPG
Witam Panowie,
Od paru dni moje S8 nierowno pracuje na lpg. Problem wystepuje tylko na wolnych obrotach a wlasciwie na postoju i jezdzie bez gazu. Co moze byc tego przyczyną?
Pozdrawiam.
Od paru dni moje S8 nierowno pracuje na lpg. Problem wystepuje tylko na wolnych obrotach a wlasciwie na postoju i jezdzie bez gazu. Co moze byc tego przyczyną?
Pozdrawiam.
Miałem podobny problem w pierwszej instalacji w A8. Okazało się, że ten zakład, w którym zakładam gaz pierwszy właściciel źle skonfigurował instalacje (choć samo założenie było ok). Podał złe parametry do komputera (np moc) i źle ustawił ciśnienie w instalacji, prawie dwukrotnie większe niż powinno być. I pomimo takich ustawień początkowo było ok, dopiero po czasie się zepsuło. Gazownicy mówili, że to mogło wyniknąć z adaptacji na złych parametrach. Początkowo też podejrzewałem lipny gaz, ale objawy były po zatankowaniu na każdej stacji. Typowe dla tego problemu było to, że podczas jazdy przy wyhamowywaniu jak obroty spadały było widać typowe odbicie obrotów od 800-900 do 1400 około i takie lekkie wygaszające oscylacje. Czasami gasł wtedy.
Quattro + 4.2 + V8 = wszystko co trzeba
samochod wlasnie tak sie zachowuje jakby zaplon wypadal,ale na pb cyka pieknie i controlka cat sie nie pali wiec moze faktycznietrzeba by bylo skalibrowac gaz tak jak napisal Damiancolln pisze:wypadające zapłony
zapomnialem jeszcze dodac ze choc butla prawie pusta to na wzkazniku diodowym w auci pokazuje prawie plelny stan podczas jazdy
-
- Forum Audi A8
- Posty: 9
- Rejestracja: 16 kwie 2011, 16:53
- Lokalizacja: Piotrków Tryb / Kraków
do Staga to kup sobie interfejsik całe ze 30-40 zeta kosztuje, program jest całkowicie po naszemu i absolutnie za darmo dla wszystkich na stronie producenta ac.com.pl
Kalibracja robi sie sama nawet nie musisz nic umieć i już tylko po tym da się jechać, zresztą obsługa map w czasie jazdy jest prosta i intuicyjna, wystarczy jakikolwiek laptop (a do samej kalibracji nawet stacjonarnym w garażu się da)
A tak poza tym jak się ma LPG to należy wymieniać świece bo na benzynie będzie jeszcze chodzić na gaziku już będzie kaszleć - więc jak masz tańsze świeczki to zmieniasz razem z olejem a jak masz platynki to co 3 zmiany ;-)
Kalibracja robi sie sama nawet nie musisz nic umieć i już tylko po tym da się jechać, zresztą obsługa map w czasie jazdy jest prosta i intuicyjna, wystarczy jakikolwiek laptop (a do samej kalibracji nawet stacjonarnym w garażu się da)
A tak poza tym jak się ma LPG to należy wymieniać świece bo na benzynie będzie jeszcze chodzić na gaziku już będzie kaszleć - więc jak masz tańsze świeczki to zmieniasz razem z olejem a jak masz platynki to co 3 zmiany ;-)
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
Tak. Córka tam studiuje i co jakiś czas się tam pojawiam. Mijałem się też z czarną D2 ale na razie nie mogę jej skojarzyć z naszym forum.lunizS8 pisze:Ps. Bywasz w Bydgoszczy?
Wracając do LPG. Ja swój fejsik kupowałem tu: http://allegro.pl/interfejs-usb-ac-stag ... 31913.html
Spisuje się znakomicie i kalibracja tak jak napisał colln, odbywa się całkiem automatycznie i już po niej można śmigać. Tylko bez map przy większym obciążeniu może dostawać zadyszki ale tragedii nie będzie.
Dążenie do doskonałości.