Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D2 97 4.2PB/LPG ] Problem z odpaleniem i pracą na zimnym

Ducce
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 33
Rejestracja: 14 lis 2010, 20:05
Lokalizacja: Szczecin-Barnisław

Post autor: Ducce » 13 kwie 2011, 09:57

to samo co w mojej E38 pompa za malo wydajna i przy okazji zawor w pompie utrzymmujacy cisnienie skonczyl sie (kuleczka ze sprezynka)

Awatar użytkownika
Danio
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 223
Rejestracja: 21 sty 2010, 22:40
Lokalizacja: Długołęka/Wrocław

Post autor: Danio » 14 kwie 2011, 17:35

"damiangow" Ja miałem troszkę inny problem ale podobny, zrób tak:
zapal auto, przełącz go na gaz, zakręć całkowicie zawór na butli z gazem, niech sobie silnik wypali resztki gazu z parownika i niech sam zgaśnie, zapal ponownie jeżeli problem zniknie to znaczy że parownik puszcza gaz jak silnik nie pracuje, w moim przypadku było tak jak temp. silnika spadła do około 30st.C wtedy cos tam się rozszczelniało. Ja też próbowałem jeżdzić na samej benzynie i nie przełączałem w ogóle na gaz, ale problem znikł całkowicie jak zakręciłem butle.
Automatycznie Uwikłany Dodatkowymi Inwestycjami

damiangow
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 32
Rejestracja: 10 kwie 2011, 18:28
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: damiangow » 17 kwie 2011, 14:21

Dzięki kolego Danio, zrobiłem tak jak mówiłeś i rzeczywiście gdy zakręciłem zawór z gazem przy butli i wypaliłem do końca to problem znikł całkowicie. W tygodniu pogadam z gazownikami. Ale niestety już kupiłem pompę siemensa VDO za 600zł i teraz nie wiem czy mi przyjmą zwrot.
Quattro + 4.2 + V8 = wszystko co trzeba

Awatar użytkownika
Danio
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 223
Rejestracja: 21 sty 2010, 22:40
Lokalizacja: Długołęka/Wrocław

Post autor: Danio » 17 kwie 2011, 22:28

"damiangow" a jaki masz reduktor bo u mnie był włoskiej firmy gurtner, a teaz mam kme gold niby zapala normalnie ale nie do końca mi problem zniknął bo na wolnych obrotach są trzęsawki silnikiem, tak jakby nie równo gary spalały mieszankę
Automatycznie Uwikłany Dodatkowymi Inwestycjami

Awatar użytkownika
wolek
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 797
Rejestracja: 17 maja 2010, 09:21
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: wolek » 17 kwie 2011, 22:41

A ja z innej beczki kiedy wymieniałeś filtr paliwa i czy w ogóle?
Piękno w parze z technologią.
Elektronika Audi lampy przednie full led dołożenie.

damiangow
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 32
Rejestracja: 10 kwie 2011, 18:28
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: damiangow » 19 kwie 2011, 22:00

Mam auto dość krótko i nie wymieniałem jeszcze, a jeśliby wierzyć poprzedniemu właścicielowi to wymieniał go w zeszłym roku razem z rozrządem. Po weekendzie zostawiam u gazowników zobaczymy czy to był powód.

[ Dodano: 2011-04-19, 22:01 ]
Reduktor mam KME gold.

[ Dodano: 2011-05-12, 09:37 ]
Witam po długiej przerwie. Okazało się, że pompa paliwa była uszkodzona. Zamontowana jakaś podróba, nawet nie wiadomo jakiej firmy. Ostatecznie poszła na całego i zrobiła zwarcie, że bezpiecznik poszedł. Po 3 dniach u gaziarzy stwierdzili, że gaz jest jak najbardziej ok. Wygląda na to, że test, który zrobiłem zakręcając butle z gazem był zwykłym fuksem. Gaziarze powtórzyli i im nie odpalił.
Quattro + 4.2 + V8 = wszystko co trzeba

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl