Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D2 01 2.5TDI] 180ps Pompa nie przestawia wtrysku

Awatar użytkownika
Cobretii
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 18
Rejestracja: 03 maja 2010, 08:45
Lokalizacja: pomorskie

[D2 01 2.5TDI] 180ps Pompa nie przestawia wtrysku

Post autor: Cobretii » 05 kwie 2011, 21:21

Po wymianie rozrządu zapalała się kontrolka (abs,esp)wiec pojechałem na ustawienie kąta wtrysku przez jakiś czas było ok ale gdy w zimę autko postało w garażu problem wrócił pojechałem na skorygowanie błędu 550i okazało się ze pompa już nie przestawia kąta.Mechanik mówił ze pompa nadaje się do regeneracji.Pytanie czy konieczna jest regeneracja?nie da się już z ta pompą nic zrobić?
Ostatnio zmieniony 05 kwie 2011, 21:23 przez Cobretii, łącznie zmieniany 1 raz.
Cobretii

szeryfisch
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1400
Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: szeryfisch » 05 kwie 2011, 22:09

Rozumiem ze w grupie 4 BS na late i early kąt jest ten sam? Jesli tak to ciesz sie ze wogóle zapala. Tłoczek zatarl sie, pompa do regeneracji lub do wymiany. Proponuje nie jezdzic bo uwalisz elektronike..
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia

Awatar użytkownika
Cobretii
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 18
Rejestracja: 03 maja 2010, 08:45
Lokalizacja: pomorskie

Post autor: Cobretii » 06 kwie 2011, 08:59

Na late jest ustawiony 3,0 skoczy na 3,2 i tak sobie zmienia na early jak naciśniesz to nie przestawia tylko jest cały czas ta wartość.Autko pali jeździ normalnie ale powyżej 100km/h jest objaw następujący ze zapala się kontrolna abs esp ,masz wciśnięty gaz do dechy a on zwalnia spada z obrotów jak byś gaz puścił.Zejdzie do 80 i znów jest ok
Cobretii

Awatar użytkownika
Lechu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1139
Rejestracja: 14 maja 2009, 22:27
Lokalizacja: wielkopolska

Post autor: Lechu » 06 kwie 2011, 11:27

late 3.0 a nie powinien być 1.0 ??

szeryfisch
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1400
Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: szeryfisch » 06 kwie 2011, 13:16

No i bardzo dobrze ze wywala blad ABS i ESP,jeszcze tip powinien wchodzic w tryb awaryjny. W sterowniku skrzyni powinien byc blad Load signal from ecu - czy cos w tym stylu. Pompa do roboty.
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia

Awatar użytkownika
Cobretii
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 18
Rejestracja: 03 maja 2010, 08:45
Lokalizacja: pomorskie

Post autor: Cobretii » 09 kwie 2011, 17:59

W tygodniu jadę do speca od tdi,ale chyba będzie tak jak mówiłeś ze pompa do roboty.Napisze co i jak.Pzdro
Cobretii

Awatar użytkownika
Lechu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1139
Rejestracja: 14 maja 2009, 22:27
Lokalizacja: wielkopolska

Post autor: Lechu » 10 kwie 2011, 01:59

ja bym spróbował skorygować ten kąt i zobaczył co się będzie działo.

szeryfisch
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1400
Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: szeryfisch » 10 kwie 2011, 10:48

Hehe, ciekawe jak? Jesli w pozycji erly i late kat jest ten sam to znaczy ze tloczek juz sie nie przestawia, wiec oprocz fizycznej ingerencji w pompe nie widze mozliwosci przestawienia kąta.
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia

Awatar użytkownika
salaj11
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 198
Rejestracja: 20 cze 2009, 23:55
Lokalizacja: warszawa

Post autor: salaj11 » 13 kwie 2011, 10:35

czyli co, jak recznie przekreca kołem zebatym to sie nic nie dzieje pompa nie reaguje

???????????????????

[ Dodano: 2011-04-13, 10:37 ]
czy to chodzi o tłoczek czy o nastawnik???

Awatar użytkownika
Cobretii
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 18
Rejestracja: 03 maja 2010, 08:45
Lokalizacja: pomorskie

Post autor: Cobretii » 14 kwie 2011, 18:31

Kąt przestawisz jak kołem te co na pompę wody przychodzi delikatnie przekręcisz w przód ,w tył ale u mnie to nic nie da tzn.kat przestawia się ale błąd nie znika wiec regeneracja mnie czeka autko już jest robione napisze co i jak
Cobretii

szeryfisch
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1400
Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: szeryfisch » 14 kwie 2011, 21:08

no raczej tym kolem co jest na walku rozrzadu, kola pasowego pompy sie nie rusza( w sensie nie odkreca)
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia

Awatar użytkownika
Cobretii
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 18
Rejestracja: 03 maja 2010, 08:45
Lokalizacja: pomorskie

Post autor: Cobretii » 24 kwie 2011, 08:42

Nowa pompa wsadzona wszystko ok :) Kąt ma 0 ładnie chodzi i sie wkręca.Pozdro
Cobretii

szeryfisch
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1400
Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: szeryfisch » 24 kwie 2011, 20:38

kat powinien byc na 2 ATDC. BTW ile zaplaciles za pompe?
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia

Awatar użytkownika
Lechu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1139
Rejestracja: 14 maja 2009, 22:27
Lokalizacja: wielkopolska

Post autor: Lechu » 24 kwie 2011, 22:37

szeryfisch, a nie 1 ??

Awatar użytkownika
Cobretii
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 18
Rejestracja: 03 maja 2010, 08:45
Lokalizacja: pomorskie

Post autor: Cobretii » 25 kwie 2011, 10:27

Całą pompa nowa <ATD BTW ładnie sie zmienia>Pojeżdżę troche i podepne na nowo kompa.Z tego co z nim rozmawialem mowil ze nic nie trzeba ustawiac gdyz jest nowa pompa i wartosci sa take jak producent przewidzial.
Cobretii

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl