[D2 96 3.7PB ] Problem z odpaleniem
[D2 96 3.7PB ] Problem z odpaleniem
Wiedz powiem jak to było na początku.
Najpierw miałem problem z odpaleniem bo immo mi nie gasło ale to zrobiłem .
I przed wczoraj go zapaliłem i normalnie chodził troch z klimy zaśmierdziało ale później to ustało a dzisiaj go próbuje odpalić a tu nic nawęd drgnąć nie chce dodam jeszcze ze jest uszkodzona cewka zapłonowa i prze sto jeden garnek nie pali ni i nie wiem czy ma to jakieś znaczenie ale powiem lewy reflektor cały czas mruga .
Najpierw miałem problem z odpaleniem bo immo mi nie gasło ale to zrobiłem .
I przed wczoraj go zapaliłem i normalnie chodził troch z klimy zaśmierdziało ale później to ustało a dzisiaj go próbuje odpalić a tu nic nawęd drgnąć nie chce dodam jeszcze ze jest uszkodzona cewka zapłonowa i prze sto jeden garnek nie pali ni i nie wiem czy ma to jakieś znaczenie ale powiem lewy reflektor cały czas mruga .
Ostatnio zmieniony 30 mar 2013, 01:13 przez deszczyk, łącznie zmieniany 2 razy.
Pierwsza rzecz to podlaczenie do VAG-a .. od tego zacznij,.. innaczej dzialasz na zasadzie prob i bledow,.. kilka tygodni wstecz mialem podobny problem.. no po za swadem z klimy :-P .. moglem krecic do rozladowania akumulatora i echo,. zapalal tylko na samostart a i to z oporami,.. wpierw zdiagnozowano gruszke podcisnienia aby w konsekwencji dojsc do padnietego czujnika polozenia walu,. po wymianie ostatniego pali nim wal zrobi pelen obrot,,, :-) ... moze VAG cos pokaze,.. od tego zacznij,.. ja przed diagnoza chcialem zabierac sie z biegu za pompe paliwa a okazalo sie zupelnie cos innego,..
jak sie kat wypali to sie nic nie stanie ale jak sie zapcha to beda jaja. Na obroty ciezko ci bedzie wchodzil jak masz cewke walnieta tym bardziej na odpalaniu na zimno.
Dym pojawia sie podczas jazdy i hamowania czy odrazu po odpaleniu?
Moze to byc nastepstwo po wycieku oleju z silnika badz skrzyni. Musisz odpisac to bardziej szczegolowo
Dym pojawia sie podczas jazdy i hamowania czy odrazu po odpaleniu?
Moze to byc nastepstwo po wycieku oleju z silnika badz skrzyni. Musisz odpisac to bardziej szczegolowo
robilismy jedna a8, problem byl z odpalaniem na cieplym silniku, zmienilismy czujnik polozenia walu bylo kiepsko. nadal na cieplym ciezko palila. pozniej podpialem vaga zero bledow . zamienilismy moduły zapłonowe i pali na "pyk" nie zawsze pokaze blad w vagu jednak fajnie miec drugie auto i sprawdzac wszystko metoda prob i bledow
sprawdzę może będzie to ale teraz się zastanawiam czy oddać go do warsztatu ale większą satysfakcje by mi sprawiło jaka bym to sam zrobił
[ Dodano: 2011-05-06, 20:35 ]
i nic raz se zapali raz nie ten samochód już tak mnie dobija
raz kreci raz nie
jaki powód może być ?
aku dobry wszystko dobrze dokręcone
[ Dodano: 2011-05-06, 20:35 ]
i nic raz se zapali raz nie ten samochód już tak mnie dobija
raz kreci raz nie
jaki powód może być ?
aku dobry wszystko dobrze dokręcone