[D2 00 3.3TDI ] spalanie
[D2 00 3.3TDI ] spalanie
w mojej audi jezdzac spokojnie jak sie tylko da bez gwaltownego przyspieszania w miescie jak bym sie nie staral to spala 13l-14l nie wiem co by bylo jak bym troche depna nawet nie chce myslec .czy to jest normalne , a w trasie jadac do hiszpani sirednio 140km/ 150/h to wyszlo 9l ?
11l to nie zle tez masz quattro ? w moim to chyba nie mozliwe ,napewno jest cos walniete jakis czujnik albo co jakas pierdola tylko mie wku...........wia ten samochod .nie wiem jak sie kiedys napier..............dole to go chyba porabie mlotkiem ciagle cos jak nie skrzynia. przepraszam ale sie zdenerwowalem
Ten typ tak ma :-P .. ma sie co psuc,. mialem jedna awarie ktora unieruchomila motor na amen i po glowie chodzily mi rownie destrukcyjne mysli :mrgreen: ... Swoja droga to te dieselki maja niezly apetyt na paliwo,. :roll: :roll: ... ja rowniez jechalem do Hiszpanii i spalil mi niewiele wiecej, a w Niemczech na autobahnie naprawde dawalem upust fantazji,.. :mrgreen: ..spalaniem to akurat jestem niezwykle mile zaskoczony :-D :-D ...Para pisze:11l to nie zle tez masz quattro ? w moim to chyba nie mozliwe ,napewno jest cos walniete jakis czujnik albo co jakas pierdola tylko mie wku...........wia ten samochod .nie wiem jak sie kiedys napier..............dole to go chyba porabie mlotkiem ciagle cos jak nie skrzynia. przepraszam ale sie zdenerwowalem
tak sie zastanawiam ,bo od jakiegos czasu slychac jakby przedmuchy z tylu, tam gdzie te dwa przeplywomierze oczywiscie w takim jest to miejscu ze nic nie widac tyle jest wszystkiego tam napchane .myslalem ze ciagnie lewe powietrze,ale wczoraj zauwazylem ze cala grodz jest okopcona, gdzies puszczaja spaliny jak jest to jeszcze przed turbina to moze nie pompuje tak jak powinna, albo na ten zawor erg. on ma tez duzy wplyw na spalanie .czy to zly trop ? co wy na to panowie ? .Pozdrawiam :evil: :evil: :evil:
[ Dodano: 2011-04-30, 15:55 ]
dzisaj sie przyjzalem i na moje oko to chyba puszcza rurka egr .ciasno tam
[ Dodano: 2011-04-30, 15:55 ]
dzisaj sie przyjzalem i na moje oko to chyba puszcza rurka egr .ciasno tam
-
- Forum Audi A8
- Posty: 157
- Rejestracja: 27 cze 2010, 19:16
- Lokalizacja: Kolbuszowa
z lewej to znaczy po stronie kierowcy jak tak to tak jak u mnie .nie zalamuj mnie z tym opuszczaniem silnika ku............wa co to za hitlerowski wynalazek.pozdrawiam wszystkich i zycze bezawaryjnosci :wpale:
[ Dodano: 2011-05-01, 13:02 ]
Nie no naprawde to juz nie jest nawet smieszne . Stoje przed tym silnikiem z narzedziami i nie wiem .Czy jest sposob zeby wyjac ta rurke egr
[ Dodano: 2011-05-01, 13:06 ]
pisalem wczesniej ze go porabie mlotkiem .ale chyba z tego zrezygnuje wezme siekiere bedzie szybciej :-x
[ Dodano: 2011-05-01, 15:23 ]
[ Dodano: 2011-05-01, 13:02 ]
Nie no naprawde to juz nie jest nawet smieszne . Stoje przed tym silnikiem z narzedziami i nie wiem .Czy jest sposob zeby wyjac ta rurke egr
[ Dodano: 2011-05-01, 13:06 ]
pisalem wczesniej ze go porabie mlotkiem .ale chyba z tego zrezygnuje wezme siekiere bedzie szybciej :-x
[ Dodano: 2011-05-01, 15:23 ]
chlopie nie rozsmieszej mnie to pali minimum 16 l benzyny nie wiem czy masz to w gazie jak tak to spala jeszcze wiecejKlimass1 pisze: moja 4.2 przy spokojnej jeździe spala średnio 13l według wskazań fis-a
[/quote] chlopie nie rozsmieszej mnie to pali minimum 16 l benzyny nie wiem czy masz to w gazie jak tak to spala jeszcze wiecej[/quote]
No nie przesadzajmy,.. jesli samochod uzytkowany jest w duzym miescie to faktycznie jest to totalnie nieoprozumienie i tylko ratunek w gazie .. na Fisie mam srednia z ostatnich powiedzmy 2tys km cos ok 12 l.. co prawda nie mam do czynienia ze swiatlami na skrzyzowaniach a z rondami, ale nie zmienia to faktu, ze czesto trzeba zatrzymac sie aby przepuscic innego kierowce bedacego na rondzie,.. nawet gdyby w Hiszpanii dozwolony byl gaz odpuscilbym sobie montaz,.
Natomiast co do diesli grupy VW, to mam juz wyrobiona opinie,. :-P .. kolega, rowniez Polak, ma A4 avant 2002 z silnikiem 2.5 diesel... przebieg 240 tys i wlasnie padla w nim pompa oleju ,.. bez rozbierania silnika mechanik na dzien dobry przybakiwal o 2 tys euro a to dopiero zmielona turbina .. jak zabierze sie zakonkretna diagnoze skonczy sie pewnie na 5 :shock: .. wiec dziekuje za taka pozorna oszczednosc, gdzie auto pali 2 litry mniej co daje szczednosc 2,5 Euro na 100 przejechanych km,. :shock: .. pojazd nowy w zakupie drozszy, no a sam patent z rozrzadem umieszczonym przy scianie grodziowej silnika to juz naprawde mistrzostwo swiata :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: ...
No nie przesadzajmy,.. jesli samochod uzytkowany jest w duzym miescie to faktycznie jest to totalnie nieoprozumienie i tylko ratunek w gazie .. na Fisie mam srednia z ostatnich powiedzmy 2tys km cos ok 12 l.. co prawda nie mam do czynienia ze swiatlami na skrzyzowaniach a z rondami, ale nie zmienia to faktu, ze czesto trzeba zatrzymac sie aby przepuscic innego kierowce bedacego na rondzie,.. nawet gdyby w Hiszpanii dozwolony byl gaz odpuscilbym sobie montaz,.
Natomiast co do diesli grupy VW, to mam juz wyrobiona opinie,. :-P .. kolega, rowniez Polak, ma A4 avant 2002 z silnikiem 2.5 diesel... przebieg 240 tys i wlasnie padla w nim pompa oleju ,.. bez rozbierania silnika mechanik na dzien dobry przybakiwal o 2 tys euro a to dopiero zmielona turbina .. jak zabierze sie zakonkretna diagnoze skonczy sie pewnie na 5 :shock: .. wiec dziekuje za taka pozorna oszczednosc, gdzie auto pali 2 litry mniej co daje szczednosc 2,5 Euro na 100 przejechanych km,. :shock: .. pojazd nowy w zakupie drozszy, no a sam patent z rozrzadem umieszczonym przy scianie grodziowej silnika to juz naprawde mistrzostwo swiata :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: ...
Pisalem o pierwszym twoim poscie w ktorym pisales, ze diesel spala Tobie 13-14 L.. wiec jesli tyle faktycznie potrafia spalic te diesle to wytlumacz mi jaki jest sens pchania sie w ten silnik?.. :shock: :shock: ... 8 L w A6 jakos trudno jest mi uwierzyc.. ten sam silnik w A4 spalal 10L zanim wyzional ducha w samochodzie kolegi,.