[D2 00 3.3TDI ] Czarny Dym
[D2 00 3.3TDI ] Czarny Dym
Witam
Autko po kupnie miało pare problemów w tym z silnikiem. Po remoncie w zeszłym roku prawie kapitalnym nie mógł odzyskać mocy. Co chwile wchodził w tryb awaryjny aż do wizyty u mega mechanika. Po chwili oglądania i paru testach skubany doszedł że problem bym z podciśnieniem. Moc nagle odzyskana. Moc jest do dzisiaj jednak kopcenie nasila sie coraz bardziej. Nie wiem za bardzo gdzie szukać przyczyn. Dolewałem już magicznych płynów do baku. Palenie oleju jest wręcz poniżej normy. Olej leje ten co zawsze był lany czyli 5W40 tyle że Gulfa niby ok choć może to to. Nie wiem czy ktoś może ma podobne doświadczenia. Mega wydatków już nie zniosę a nie chciałbym rozstawać sie z demonem.
Autko po kupnie miało pare problemów w tym z silnikiem. Po remoncie w zeszłym roku prawie kapitalnym nie mógł odzyskać mocy. Co chwile wchodził w tryb awaryjny aż do wizyty u mega mechanika. Po chwili oglądania i paru testach skubany doszedł że problem bym z podciśnieniem. Moc nagle odzyskana. Moc jest do dzisiaj jednak kopcenie nasila sie coraz bardziej. Nie wiem za bardzo gdzie szukać przyczyn. Dolewałem już magicznych płynów do baku. Palenie oleju jest wręcz poniżej normy. Olej leje ten co zawsze był lany czyli 5W40 tyle że Gulfa niby ok choć może to to. Nie wiem czy ktoś może ma podobne doświadczenia. Mega wydatków już nie zniosę a nie chciałbym rozstawać sie z demonem.
Ostatnio zmieniony 12 mar 2011, 11:46 przez as, łącznie zmieniany 2 razy.
AS
zmieniłem skrzynie na tip
A w kwestii Program seria czy były jakieś mody?
to mody rozumiem jakies chipy - z tego co mi wiadomo i ja sam nie zlecałem nie były robione
a co do program to gdzie to odczytac
czy programem mam vaga pl
czy poprostu gdzie jest nakleja czy cos ?
[ Dodano: 2009-10-27, 20:48 ]
Panowie rozumiem brak pomysłów
a ten wątek o programie i modzie padł
nie do końca wiem co szukać a dymić dymi
mam prośbę o rozbudowanie tego pytania z programem i modami chyba że już zamknięte
A w kwestii Program seria czy były jakieś mody?
to mody rozumiem jakies chipy - z tego co mi wiadomo i ja sam nie zlecałem nie były robione
a co do program to gdzie to odczytac
czy programem mam vaga pl
czy poprostu gdzie jest nakleja czy cos ?
[ Dodano: 2009-10-27, 20:48 ]
Panowie rozumiem brak pomysłów
a ten wątek o programie i modzie padł
nie do końca wiem co szukać a dymić dymi
mam prośbę o rozbudowanie tego pytania z programem i modami chyba że już zamknięte
AS
koncówki,albo gdzies lewe powietrze ciagnie,ja jak przepływomierz wymieniałem to też trudno wymienic to zle mi go załorzyli,tam są takie klipsy na tych złaczach i jeden nie zaskoczył i przepływomierz ciagnoł lewe powietrze i też kopcił,jak ma kopa to turbiny raczej dobre,ja u siebie odłaczyłem odme od kolektora ssacego żeby wogule czyste powietrze ciagnoł,bo tak pcha ci opary oleju do układu ssacego,jak bys sciągnoł wylot z turbiny do IC to bys zobaczył jak sie tam olej zbiera i to ma sie spalac.Sprubuj odłaczyc odme,nic sie nie stanie,ja u siebie na stałe odłaczyłem i odme i egr-y i spala mi czysciutkie powietrze,a nie spaliny i olej
Jak końcówki wtrysków to by kopcił cały czas,to jest tylko problem złej mieszanki czyli tak jak mowie albo za dużo paliwa a za mało powietrza i w tedy kopci,sprawdzić doloty powietrza od przepływomierzy do turbin i od turbin do IC,nie jest to proste,bo trzeba trochę porozkręcac i jak bys już sie za to brał to uważaj na rurki ktore są przykręcone do turbiny na zimnej stronie turbiny które idą do intercoolera wodnego,miedzy intercolerem a turbina jest gumowy odcinek skrecony opaskami,jak zamocno bedziesz szarpał przy prubie zdjęcia tego węża to możesz urwac metalowa rurkę przykręcona do turbiny i w tedy pozamiatane,turbina do wymiany,jest to bardzo delikatne,przykręcone tylko na jedna śrubke,a ten wąż gumowy miedzy turbina a intercolerem tez może gdzies łapac lewe powietrze i bedzie kopcił,to jest guma i z czasem może pekac,tym bardziej że jest poddawana temperaturze i oleju.