[D2 94 4.2PB/LPG] Szarpanie skrzyni
[D2 94 4.2PB/LPG] Szarpanie skrzyni
witam wszystkich mam taki problem nie wielki jest cos takiego jadac szarpie mi przy przelaczaniu na 2 ale tak lekko na 3 ok na 4 tak jakby wzuca 4 i jeszcze raz jakby 5 nie jest to jakies denerwujace ale pytam co to moze bys jest to skszynia 4 hp.24a olej zmienilem rok temu zalany DEXTRON 2 mineral taki przychodzi do niej,a jest tak juz ze 3 lata ale nigdy nie mialem trybu awaryjnego,i jeszcze mam ze mi szarpie przy wrzucaniu na D i tez na R na R mocniej nie jest to takie bardzo duze szarpanie ale czuc dosyc co to sie dziej moze mi ktos cos poradzi nie chce odrazu dawac jej do roboty bo z calym worem wyjde od mechanikow i z rachunkiem 6 tys :-( a wiecie jacy oni sa czytam wasze posty to masakra ja przy swojej a 8wszystko robie sam wiec jakas rada byla by pomocna.
Ostatnio zmieniony 07 maja 2011, 23:00 przez darek11, łącznie zmieniany 2 razy.
Nie wiadomo jakim olejem została zalana skrzynia. Szarpnięcia w tej skrzyni to rzecz normalna. Tą przypadłość ma większość starych automatów. Za to są bardziej odporne na awarie. Te skrzynię są trochę brutalne z natury.darek11 pisze:olej zmienilem rok temu zalany DEXTRON 2 mineral taki przychodzi do niej,a jest
Dążenie do doskonałości.
Możliwe że zawory w płycie sterującej skrzyni pozapychały się od tych dolewek. Takie dolewki jak wspomniał PEPOL D2, nie są zdrowe dla skrzyni. Robi się wymianę oleju albo nic się nie robi. Jeśli robisz dolewki to należało by sprawdzić dlaczego go ubywa. To nie paliwo i nie powinno go ubywać.darek11 pisze:jeszcze jest cos takiego ze jak mam 4 dodam gazu do spodu bez kikdalna przy 80 np, to nie zredukuje na 3 tylko jak dam kikdaln to wtedy daje 2 i do pszodu :lol:
Dążenie do doskonałości.
olej zmienilem rok temu tyle oleju ile spuscilem tyle wlalem spuscilem 4 litry ale sa 2 wymiany ja zrobile to 2 co wymienia sie 70 procent czytam na forum ale nie moge znalesc dolkadnych informacji jak ma wgladac wymiana calego oleju do skszyni 4hp.24a jest to 4 biegowy tip mowie chodzi narazie ju ze 3 lata tak ale nie chce zeby padla .jaki ma byc stan oleju we skszyni ja zapalilem audi dalem na pe rozgrzalem do 35 stopni i wlalem 4.litry nic nie wycieklo dzisiaj dolalem 1litr po roku to nie wiem czy stan jest czy nie jak jak ktos wie prosze o porade. wyciekow nie ma
Rozumiem przez to, że była to temperatura oleju w skrzyni a nie silnika. Bo temperaturę oleju w skrzyni sprawdzisz tylko po podłączeniu komputera z programem do diagnostyki. Bo w przeciwnym wypadku cały czas miałeś zbyt mało oleju. Czy podczas wymiany zmieniałeś także filtr oleju skrzynia.darek11 pisze:ja zapalilem audi dalem na pe rozgrzalem do 35 stopni
Dążenie do doskonałości.
tak temp oleju tylko ze nie mialem kompa tylko na forum pisali ze mozna to sprawdzic na wyczunie olej w skszyni sprawdzalem reka dotykalem miski gylo dosyc ciepla mysle ze miala z 40 stopni ale ja zapale dam na P i wlewam to ma sie cos wylac przez ten korek dolewowy jest tylko jeden duzy do wlewania i do spustu. :-/
[ Dodano: 2011-05-07, 20:30 ]
moga byc te zawory w plycie??????? olej czysty filtr zmieniony magnesy w misce czyste teraz ,wczesniej byly lekko brudne przed wymiana, bo ta skszynia jadac na 4biegu dajac pol gazu powinna zredukowac na 3 a tu nic dopiero kikdaln daje na 2 jak myslicie co to moze byc?????? na tipie wrzuca normalnie redukuje .
[ Dodano: 2011-05-07, 20:30 ]
moga byc te zawory w plycie??????? olej czysty filtr zmieniony magnesy w misce czyste teraz ,wczesniej byly lekko brudne przed wymiana, bo ta skszynia jadac na 4biegu dajac pol gazu powinna zredukowac na 3 a tu nic dopiero kikdaln daje na 2 jak myslicie co to moze byc?????? na tipie wrzuca normalnie redukuje .