[D3 FL ALL] Przeróbka A8 4.2 05 z grillem na S8 08-09
-
- Forum Audi A8
- Posty: 3
- Rejestracja: 31 mar 2011, 18:43
- Lokalizacja: Radomsko
[D3 FL ALL] Przeróbka A8 4.2 05 z grillem na S8 08-09
Witam, dopiero co się zarejestrowałem i mam pytanie:
jakie elementy trzeba wymienić żeby przerobić d3 4.2 05 na s8 08-09 chodzi o to czy z przodu wystarczy zderzak z grillem czy również lampy (jeżeli nie pasują) błotniki i maskę, bo z tyłu chyba zderzak klapa bagażnika i lampy (chociaż wydaje się że stare pasują).
z góry dzięki za pomocne odpowiedzi
jakie elementy trzeba wymienić żeby przerobić d3 4.2 05 na s8 08-09 chodzi o to czy z przodu wystarczy zderzak z grillem czy również lampy (jeżeli nie pasują) błotniki i maskę, bo z tyłu chyba zderzak klapa bagażnika i lampy (chociaż wydaje się że stare pasują).
z góry dzięki za pomocne odpowiedzi
Ostatnio zmieniony 01 kwie 2011, 12:14 przez TurnBackOrDie, łącznie zmieniany 2 razy.
Alkohol zabija, lecz należy pamiętać ile ludzi dzięki niemu się urodziło )
-
- Forum Audi A8
- Posty: 110
- Rejestracja: 04 kwie 2010, 00:05
- Lokalizacja: Katowice
masz rok 2005 wiec rozumie ze masz duzy grill. I wtedy wystarczy zderzak z grilem.
A jesli masz przed liftem to zmieniasz: zderzak, grill i maskę bo jest inna!! Ale od bidy mozna zostawic maskę przed liftem.
[ Dodano: 2011-03-31, 21:53 ]
jeszcze jedno przed liftem sa inne przednie lampy ale tez mozna zostawic przedliftowe. jesli sie ktos nie zna to nie pozna lamp przed i po lifcie.
[ Dodano: 2011-03-31, 21:55 ]
a tył to: lampy ledy, zderzak, klapa, tłumiki i gotowe
A jesli masz przed liftem to zmieniasz: zderzak, grill i maskę bo jest inna!! Ale od bidy mozna zostawic maskę przed liftem.
[ Dodano: 2011-03-31, 21:53 ]
jeszcze jedno przed liftem sa inne przednie lampy ale tez mozna zostawic przedliftowe. jesli sie ktos nie zna to nie pozna lamp przed i po lifcie.
[ Dodano: 2011-03-31, 21:55 ]
a tył to: lampy ledy, zderzak, klapa, tłumiki i gotowe
-
- Forum Audi A8
- Posty: 3
- Rejestracja: 31 mar 2011, 18:43
- Lokalizacja: Radomsko
mam właśnie duży grill po lifcie i z tego co widzę nie ma wielkich przeróbek tzn. nie będzie to takie drogie co mnie cieszy dziękuję wszystkim za wyrozumiałość i odpowiedzi.
[ Dodano: 2011-04-01, 08:01 ]
a jeszcze jedno, czy nie trzeba zmienić plastików na progach na "bardziej sportowe" S ??
[ Dodano: 2011-04-01, 08:01 ]
a jeszcze jedno, czy nie trzeba zmienić plastików na progach na "bardziej sportowe" S ??
Alkohol zabija, lecz należy pamiętać ile ludzi dzięki niemu się urodziło )
turnbackordie
masz niezly nickname.
na poczatek maly wstep.
jesli jestes pedantyczny w swoich dzialaniach, to masz przed soba zlozona sytuacje (sytuacja A). jesli zas generalnie podoba Ci sie wyglad S8 i nie przywiazujesz szczegolnej wagi do detali wtedy sytuacja jest prosta (sytuacja B).
sytuacja A.
masz wiele elementow do wymiany (niektore kosztowne). zderzak przod (wraz z kratkami obok halogenow), zderzak tyl, przednie blotniki, nadkola, male spojlery w nadkolach, felgi 20", opony 275/35/20, platynowy grill, lusterka aluminiowe (stary typ), 2 x tlumik 3-go stopnia, tarcze hamulcowe S8 (nie mylic z ceramicznymi) znaczek S8, znaczek V10 x 2, listwy na progi S8, licznik S8, karbon w srodku (choc nie wszytskie), klapa bagaznika, itp itd. sam nie wiem ile jeszcze tego jest.
jesli skompletujesz te wszystkie czesci i wezmiesz pod uwage koszty montazu, to moze sie okazac, ze:
Twoj samochod + w/w czesci + montaz = S8 z poczatku produkcji.
a wiec moze sprzedaj samochod i kup S8, wtedy masz wszystko "w standardzie" i oryginalnie. oczywscie otwiera sie wtedy puszka pandory z kosztami utrzymania, ale to juz inna historia.
sytuacja B.
zblizasz sie do wygladu S8 na tyle ile pozwalaja Twoje finanse i wiedza calego spoleczenstwa o wygladzie zewnetrznym S8.
wtedy wymieniasz grill, tlumiki i lusterka (ale moze i to za duzo)
1 osoba na 200.000 osob bedzie w stanie znalezc roznice w Twoim "S8" i w oryginalnym S8.
pozostale elementy mozesz sobie darowac. nikt na swiatlach nie bedzie otwieral Twoich drzwi i sprawdzal, czy sa tam listwy S8, czy zwykle, podbnie z licznikiem, karbonem itp itd. Twoi znajomi, ktorzy beda w Twoim samochodzie i tak wiedza, ze masz A8, wiec nie jest to potrzebne. kolejna rzecz, zderzak przedni/przednie blotniki: to sa takie elementy, gdzie 2 roznice w wygladzie moga znalezc jedynie designerzy w niemieckim audi. przygladalem sie zderzakom A8 i S8 i nie widze zadnej roznicy. moze zamocowanie ? podobnie po co inne nadkole i te male spojlerki w nadkolach ?
reasumujac, to co napisal kolonkos88 ma wg mnie najwiekszy sens:
"Jeśli masz szeroki przód to wystarczy Grill tylko zmienić"
reszta to niepotrzebna/kosztowna/czasochlonna zabawa.
masz niezly nickname.
na poczatek maly wstep.
jesli jestes pedantyczny w swoich dzialaniach, to masz przed soba zlozona sytuacje (sytuacja A). jesli zas generalnie podoba Ci sie wyglad S8 i nie przywiazujesz szczegolnej wagi do detali wtedy sytuacja jest prosta (sytuacja B).
sytuacja A.
masz wiele elementow do wymiany (niektore kosztowne). zderzak przod (wraz z kratkami obok halogenow), zderzak tyl, przednie blotniki, nadkola, male spojlery w nadkolach, felgi 20", opony 275/35/20, platynowy grill, lusterka aluminiowe (stary typ), 2 x tlumik 3-go stopnia, tarcze hamulcowe S8 (nie mylic z ceramicznymi) znaczek S8, znaczek V10 x 2, listwy na progi S8, licznik S8, karbon w srodku (choc nie wszytskie), klapa bagaznika, itp itd. sam nie wiem ile jeszcze tego jest.
jesli skompletujesz te wszystkie czesci i wezmiesz pod uwage koszty montazu, to moze sie okazac, ze:
Twoj samochod + w/w czesci + montaz = S8 z poczatku produkcji.
a wiec moze sprzedaj samochod i kup S8, wtedy masz wszystko "w standardzie" i oryginalnie. oczywscie otwiera sie wtedy puszka pandory z kosztami utrzymania, ale to juz inna historia.
sytuacja B.
zblizasz sie do wygladu S8 na tyle ile pozwalaja Twoje finanse i wiedza calego spoleczenstwa o wygladzie zewnetrznym S8.
wtedy wymieniasz grill, tlumiki i lusterka (ale moze i to za duzo)
1 osoba na 200.000 osob bedzie w stanie znalezc roznice w Twoim "S8" i w oryginalnym S8.
pozostale elementy mozesz sobie darowac. nikt na swiatlach nie bedzie otwieral Twoich drzwi i sprawdzal, czy sa tam listwy S8, czy zwykle, podbnie z licznikiem, karbonem itp itd. Twoi znajomi, ktorzy beda w Twoim samochodzie i tak wiedza, ze masz A8, wiec nie jest to potrzebne. kolejna rzecz, zderzak przedni/przednie blotniki: to sa takie elementy, gdzie 2 roznice w wygladzie moga znalezc jedynie designerzy w niemieckim audi. przygladalem sie zderzakom A8 i S8 i nie widze zadnej roznicy. moze zamocowanie ? podobnie po co inne nadkole i te male spojlerki w nadkolach ?
reasumujac, to co napisal kolonkos88 ma wg mnie najwiekszy sens:
"Jeśli masz szeroki przód to wystarczy Grill tylko zmienić"
reszta to niepotrzebna/kosztowna/czasochlonna zabawa.
-
- Forum Audi A8
- Posty: 3
- Rejestracja: 31 mar 2011, 18:43
- Lokalizacja: Radomsko
-
- Forum Audi A8
- Posty: 110
- Rejestracja: 04 kwie 2010, 00:05
- Lokalizacja: Katowice
Było już dużo na temat tego na tym forum
Ale napiszę jeszcze raz
A więc tak, nie musisz przerabiać całego przodu, wystarczy kupić zderzak firmu HOFELE
koszt z ledami, S8 single frame, z parktronic, z radarem, malowanie, montarz, dostawa do domu koło 11- 12
Na ori częściach : maska, zderzak, lampy, błotniki, nadkola chyba... teraz na częściach 15 - 18 nie opłaca się uwierz! Lepiej Hoffele wygląda!!!
Ale napiszę jeszcze raz
A więc tak, nie musisz przerabiać całego przodu, wystarczy kupić zderzak firmu HOFELE
koszt z ledami, S8 single frame, z parktronic, z radarem, malowanie, montarz, dostawa do domu koło 11- 12
Na ori częściach : maska, zderzak, lampy, błotniki, nadkola chyba... teraz na częściach 15 - 18 nie opłaca się uwierz! Lepiej Hoffele wygląda!!!
Mercedes Benz E500 V8
Mój "dziodkowóz" nie jedno A8 i 7er nosem wciągnie
Mój "dziodkowóz" nie jedno A8 i 7er nosem wciągnie
nie nie da sie , są inne kształty lamp co za tym idzie inne kształty wycięć na lampy w błotnikach i maska ma inne wycięcie na grill..............a pas przedni ma inne mocowania zderzaka bo ma inne mocowania lamp :mrgreen: ;-)...........to tak w sktócie :shock:kukiluki pisze:Qrcze jakoś nie widzę czym różnią się te lampy czy błotniki, naprawde nie da się przypasować samego zderzaka?
-
- Forum Audi A8
- Posty: 110
- Rejestracja: 04 kwie 2010, 00:05
- Lokalizacja: Katowice
Hoffele wygląda o wiele gorzej i na pierwszy rzut oka jest do rozpoznania.
Przy zmianie na szeroki grill nie trzeba wymieniać błotników.
Mocowania lamp (plastiki) przekłada się z przedliftowych (mocowane na dwa torxy) lub kupuje w aso.
Model 09 ma prostokątne halogeny, dodatkowo kratka zderzaka S8 jest inna (3 żebra).
Przy zmianie na szeroki grill nie trzeba wymieniać błotników.
Mocowania lamp (plastiki) przekłada się z przedliftowych (mocowane na dwa torxy) lub kupuje w aso.
Model 09 ma prostokątne halogeny, dodatkowo kratka zderzaka S8 jest inna (3 żebra).
Napiszę Ci tak jak ktoś mądrze napisał tu wcześniej;
Pojeździj swoja troche,sprzedaj i kup taką jaką chcesz.
Też miałem przerabiać,ale jak zobaczyłem jak auta tanieją to stwierdziłem że to głupota,nikt nie odda Ci tej kasy i dalej nie masz A8 po lifcie, tylko masz dziwoląga.
A nasza A8 w tej wersji wygląda naprawdę dobrze,z uwagi na to że nie ma dużego grilla wygląda na b.szerokie auto ,bo duży grill zwęża,nasza ma ma swój styl.
Pojeździj swoja troche,sprzedaj i kup taką jaką chcesz.
Też miałem przerabiać,ale jak zobaczyłem jak auta tanieją to stwierdziłem że to głupota,nikt nie odda Ci tej kasy i dalej nie masz A8 po lifcie, tylko masz dziwoląga.
A nasza A8 w tej wersji wygląda naprawdę dobrze,z uwagi na to że nie ma dużego grilla wygląda na b.szerokie auto ,bo duży grill zwęża,nasza ma ma swój styl.
Tylko A8 i Jachty Motorowe.