[D2 00 2.5TDI ] nie mozna ruszyc silnika
[D2 00 2.5TDI ] nie mozna ruszyc silnika
witam
auto po zmainie silnika nie chce odpalic- raz czy dwa zapalilo na kilka secund i tyle...na uszkodzonym silniku nie wiem czy dzialala prawidlowo juz taki kupilem.
wtryski sprawdzone, paliwo podane na pompe bezposrednio i nic...tak jakby pompa siadla podlaczono inny wtrysk pod pompe i nie dawala odpowiedniego cisnienia ale za to VAG nie pokazal zadnego bledu na pompie specjalisci od pomp mowia ze powinien a wiadomo ile taka naprawa kosztuje samo sprawdzenie pare stowek
czy jest jakas elektroniczna przyczyna przed pompa ze nie dziala prawidlowo?? ma ktos jakies sugestie??
auto po zmainie silnika nie chce odpalic- raz czy dwa zapalilo na kilka secund i tyle...na uszkodzonym silniku nie wiem czy dzialala prawidlowo juz taki kupilem.
wtryski sprawdzone, paliwo podane na pompe bezposrednio i nic...tak jakby pompa siadla podlaczono inny wtrysk pod pompe i nie dawala odpowiedniego cisnienia ale za to VAG nie pokazal zadnego bledu na pompie specjalisci od pomp mowia ze powinien a wiadomo ile taka naprawa kosztuje samo sprawdzenie pare stowek
czy jest jakas elektroniczna przyczyna przed pompa ze nie dziala prawidlowo?? ma ktos jakies sugestie??
Sprawdzałeś świece żarowe bo to może być też przyczyna niemożności uruchomienia na zimnym silniku. Przed pompą masz jeszcze pompę elektryczną w zbiorniku.
W tym koszu który zaznaczyłem strzałką znajduję się pompka elektryczna. Jest to pompa niskiego ciśnienia i powinna dawać około 4 bar. Tylko jak wcześniej chodziła to nie myślę aby tak siadła bez przyczyny. Chyba że nastąpiło gdzieś zwarcie. sprawdź bezpieczniki od pompy znajduje się on w kufrze nad akumulatorem. Posprawdzaj także bezpieczniki w samochodzie są po stronie pasażera przy nogach.
W tym koszu który zaznaczyłem strzałką znajduję się pompka elektryczna. Jest to pompa niskiego ciśnienia i powinna dawać około 4 bar. Tylko jak wcześniej chodziła to nie myślę aby tak siadła bez przyczyny. Chyba że nastąpiło gdzieś zwarcie. sprawdź bezpieczniki od pompy znajduje się on w kufrze nad akumulatorem. Posprawdzaj także bezpieczniki w samochodzie są po stronie pasażera przy nogach.
Dążenie do doskonałości.
swiece sprawdzono, ta pompka przy kreceniu buczala takze powinna byc ok ale jakie to ma znaczenie w sumie skoro podalismy paliwo bezposrednio do weza na pompie tego przezroczystego pod cisnieniem uzywajac innej pompki...z metalowych przewodow od pompy wtryskowej idzie cisnienie....moze to sterownik pompy...silnik po zmienie rozrzaddu ale nie bardzo wiem o co chcodzi z tym katem ustawienia pompy na 2' moze to jest wina? ale silnik tylko mruk nie odpala...
dzieki daro za schemat jeszcze zajrze tam jutro i wte bezpieczniki dokladniej..
dzieki daro za schemat jeszcze zajrze tam jutro i wte bezpieczniki dokladniej..
AKE FEE
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1400
- Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
- Lokalizacja: Wrocław
Jak zły kąt wtrysku to nie zapali.
Jak przestawiony wał korbowy w stosunku do wałków rozrządu też nie zapali pomimo że kąt wtrysku dobry może być
Jak pompa wtryskowa kaput lub elektryka to też może nie odpalać
Pisałeś że podłączyłeś wtryskiwacz do przewodu wychodzącego z pompy ...i co rozpyla paliwko??
Wybacz ale nie zrozumiałem do końca Twojej wypowiedzi , a to jest podstawą aby był wtrysk paliwka!
Jak przestawiony wał korbowy w stosunku do wałków rozrządu też nie zapali pomimo że kąt wtrysku dobry może być
Jak pompa wtryskowa kaput lub elektryka to też może nie odpalać
Pisałeś że podłączyłeś wtryskiwacz do przewodu wychodzącego z pompy ...i co rozpyla paliwko??
Wybacz ale nie zrozumiałem do końca Twojej wypowiedzi , a to jest podstawą aby był wtrysk paliwka!
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1400
- Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
- Lokalizacja: Wrocław
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1400
- Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
- Lokalizacja: Wrocław