![]() |
![]() |
[D2 96 4.2PB/LPG ]Temperatura
[D2 96 4.2PB/LPG ]Temperatura
Witam
od jakiegoś czasu w tym samochodzie temperatura w byle jakim korku skacze w góre i ciągle chodzi wentylator od klimy a wiskotyczny w ogóle nie załącza i ciężko go chłodzi
czym mogą byc spowodowane te przegrzania ??
od jakiegoś czasu w tym samochodzie temperatura w byle jakim korku skacze w góre i ciągle chodzi wentylator od klimy a wiskotyczny w ogóle nie załącza i ciężko go chłodzi
czym mogą byc spowodowane te przegrzania ??
Moja A8 3.3 TDI Quattro ;D
Popieram . u mnie temperatura 90*C i ani drgnie wyżej .dice111 pisze:Pewnie wiskoza do wymiany.
Nie ma to jak 4.2 Quattro 
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.

Wypalanie DPF Audi A6 i A8.

Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

ten wentylator jest od klimy , naduś na climatroniku ECCO i wentylator się zatrzyma bo wyłączysz klimę . od chłodzenia silnika jest wentylator ze sprzęgłem wiskotycznym które się załącza gdy temperatura cieczy w chłodnicy jest wyższa niż (chyba) 94* .tomek87g pisze:wentylator elektryczny chodzi ciagle
Nie ma to jak 4.2 Quattro 
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.

Wypalanie DPF Audi A6 i A8.

Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

- dice111
- Moderator
- Posty: 6034
- Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Imię: AHC by MTM
- Lokalizacja: Těšin
Co znaczy "wisko w ogóle nie chodzi" ? Jeśli przy tych temp. samochód się przegrzewa, gdy stoi (pisałeś m.in o korkach), a w trakcie "normalnej" spada do tych 90st to po prostu zapewne visco padło. Jak go ew organoleptycznie sprawdzić, masz podane na forum, jak wymienić/zregenerować również, w dziale Warsztat.
Black Cars Matters
ostatnio miałem okazje oglądać patent na uszkodzoną wiskozę w s8 manual
wentylator od klimy zrobiony tak ze włączał się od razu po uruchomieniu silnika, termostat przewiercony(3 dziury), auto przy normalnej jeździe łapało 70-80* po przejechaniu 10-15km,spalanie nie muszę mówić ze kosmiczne(powód wizyty u mnie) w korku silnik grzał się dopiero po włączeniu klimy,nie rozumie tylko ze ktoś kto kupił sobie s8 żałował parę stów na nowe wisko ,profanacja
eloallxp napisał
wisko w ogóle nie chodzi. Ale dlaczego on się w ogóle grzeje ??
grzeje sie dlatego ze jak masz uszkodzona wiskoze i stoisz w korku to nie ma wystarcząjacego przepływu powietrza przez chłodnice
wentylator od klimy zrobiony tak ze włączał się od razu po uruchomieniu silnika, termostat przewiercony(3 dziury), auto przy normalnej jeździe łapało 70-80* po przejechaniu 10-15km,spalanie nie muszę mówić ze kosmiczne(powód wizyty u mnie) w korku silnik grzał się dopiero po włączeniu klimy,nie rozumie tylko ze ktoś kto kupił sobie s8 żałował parę stów na nowe wisko ,profanacja
eloallxp napisał
wisko w ogóle nie chodzi. Ale dlaczego on się w ogóle grzeje ??
grzeje sie dlatego ze jak masz uszkodzona wiskoze i stoisz w korku to nie ma wystarcząjacego przepływu powietrza przez chłodnice
adrian949, i jak się sprawuje autko ??
Nie ma to jak 4.2 Quattro 
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.

Wypalanie DPF Audi A6 i A8.

Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
