![]() |
![]() |
[D2 96 4.2PB/LPG ]Temperatura
Faknie kolego że napisałeś o tych imbusach, bo wisko już czeka a ja przymierzam sie do wymiany i tak sie zastanawiałem jak ja to zablokujeadrian949 pisze:Problem zniknął 30stopni w korku wskazówka stoi na 90 stopni. Nie jest dużo roboty z wymianą można zrobić bez zdejmowania przodu, ja do odkręcenia wisko uzyłem dwóch imbusów włożyłem je w otwory szajbki i kluczem 32 w prawo o dziwo leciutko puściło bez zadnych młotków.Pozdrawiam [url=http://images37.fotosik.pl/836/dcfff38d24a6f035med.jpg]Obrazek[/URL]

A to w końcu prawda,że przy wymianie wiska nie można go kłaść,tylko w pionie i po założeniu odczekać ileś tam godzin zanim się silnik odpali?tomi5 pisze:Faknie kolego że napisałeś o tych imbusach, bo wisko już czeka a ja przymierzam sie do wymiany i tak sie zastanawiałem jak ja to zablokujeadrian949 pisze:Problem zniknął 30stopni w korku wskazówka stoi na 90 stopni. Nie jest dużo roboty z wymianą można zrobić bez zdejmowania przodu, ja do odkręcenia wisko uzyłem dwóch imbusów włożyłem je w otwory szajbki i kluczem 32 w prawo o dziwo leciutko puściło bez zadnych młotków.Pozdrawiam [url=http://images37.fotosik.pl/836/dcfff38d24a6f035med.jpg]Obrazek[/URL]
- dice111
- Moderator
- Posty: 6034
- Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Imię: AHC by MTM
- Lokalizacja: Těšin
Przechowywane również powinno być pionowo, ale jak z tym jest każdy wie.tomi26 pisze:A to w końcu prawda,że przy wymianie wiska nie można go kłaść,tylko w pionie i po założeniu odczekać ileś tam godzin zanim się silnik odpali?tomi5 pisze:Faknie kolego że napisałeś o tych imbusach, bo wisko już czeka a ja przymierzam sie do wymiany i tak sie zastanawiałem jak ja to zablokujeadrian949 pisze:Problem zniknął 30stopni w korku wskazówka stoi na 90 stopni. Nie jest dużo roboty z wymianą można zrobić bez zdejmowania przodu, ja do odkręcenia wisko uzyłem dwóch imbusów włożyłem je w otwory szajbki i kluczem 32 w prawo o dziwo leciutko puściło bez zadnych młotków.Pozdrawiam [url=http://images37.fotosik.pl/836/dcfff38d24a6f035med.jpg]Obrazek[/URL]
Jeśli leżało, po montażu nie należy od razu uruchamiać samochodu, bo można je "uszkodzić".
Black Cars Matters
Panowie, ja również jestem po wymianie wiska, w korkach spokój, trzyma 90*, ale po zaparkowaniu auta i zgaszeniu, jak po chwili przekręcę kluczyk to temperatura rośnie ponad 90*. Co moge dodać, po przekręceniu kluczyka włacza sie wentylator klimy, ale to jest raczej normalne temperatura przekroczona i wentylator się uruchamia.
[ Dodano: 2011-06-06, 16:48 ]
I jeszcze jedno mam pytanko, czy u was tez wisko działa tak że na postoju kilka razy przygazujecie ono pokręci i przestaje, i za chwile znowu, tak jak by nie kręci cały czas.
[ Dodano: 2011-06-06, 16:48 ]
I jeszcze jedno mam pytanko, czy u was tez wisko działa tak że na postoju kilka razy przygazujecie ono pokręci i przestaje, i za chwile znowu, tak jak by nie kręci cały czas.