![]() |
![]() |
![]() |
[D2 96 4.2PB ] Klocki na fis-ie problem ! Może kodowanie?
[D2 96 4.2PB ] Klocki na fis-ie problem ! Może kodowanie?
Witam mam problem takiego typu że wyświetla mi wskazanie od klocków na fis-ie że są do wymiany, a klocki są grube, wziąłem się na sposób i zmostkowałem czujniki lecz to też nie pomogło i problem jest nadal, i mam pytanie czy istnieje może jakieś kodowanie licznika czy coś w tym stylu aby ominąć te wskazanie od klocków na fis-ie całkowicie? bo już normalnie ręce opadają ... i jeszcze takie pytanie jakie ma być kodowanie licznika w 4.2 1996r
Ostatnio zmieniony 25 maja 2011, 20:58 przez Klimass1, łącznie zmieniany 1 raz.
na 100% stawiam na kabel od klocków , możesz mieć przerwę , a klocki oki i będzie wyskakiwać błąd .
Nie ma to jak 4.2 Quattro 
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.

Wypalanie DPF Audi A6 i A8.

Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

zdejmij koło i zobacz gdzie idzie ten kabelek , a czy zmostkowanie coś da :?: :?:
może nie iść już takie samo napięcie :-/
może nie iść już takie samo napięcie :-/
Nie ma to jak 4.2 Quattro 
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.

Wypalanie DPF Audi A6 i A8.

Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

było już omawiane,
http://www.a8team.pl/topics16/1948.htm? ... ht=klockow
http://www.a8team.pl/topics16/681.htm
http://www.audipages.com/Tech_Articles/ ... ensor.html
od siebie bo też przerabiałem - zmostkowanie nic nie da, jest przerwa i tyle na kablu a układ aby się nie świeciło musi być zamknięty. raz znalazłem przerwę a teraz po pół roku znowu czasem się zapali... ten typ tak ma
http://www.a8team.pl/topics16/1948.htm? ... ht=klockow
http://www.a8team.pl/topics16/681.htm
http://www.audipages.com/Tech_Articles/ ... ensor.html
od siebie bo też przerabiałem - zmostkowanie nic nie da, jest przerwa i tyle na kablu a układ aby się nie świeciło musi być zamknięty. raz znalazłem przerwę a teraz po pół roku znowu czasem się zapali... ten typ tak ma
na 99% masz przerwę na przewodach i to jest rozwiązanie, albo cięcie kabelków przy liczniku albo zdejmujesz nadkola i centymetr po centymetrze oglądasz przewody czy gdzieś nie są pęknięte. U mnie przerwa była widoczna po zdjęciu nadkola, kabel charakterystycznie załamanyKlimass1 pisze:brak rozwiązania w nich ...
http://translate.google.pl/translate?js ... ml&act=url
więcej już chyba nie pomogę ;-) pokazujesz to dla jakiegoś elektryka instalacji samochodowych i raz dwa to zrobi bez uszkodzenia czegokolwiek
więcej już chyba nie pomogę ;-) pokazujesz to dla jakiegoś elektryka instalacji samochodowych i raz dwa to zrobi bez uszkodzenia czegokolwiek
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1400
- Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
- Lokalizacja: Wrocław
mi "znawca" powiedział, że nie da się tego załatwić kodami, ponieważ nie było opcji A8 bez czujników zużycia klocków. W A4, A6 ponoć bez problemu a tutaj nic z tego, ale ręki za te informacje uciąć nie dam. Jeżeli sobie z tym poradzisz daj znać czy zadziałało, sam skorzystam :mrgreen:szeryfisch pisze:zmien kodowanie zegarow i nie bedzie wywalal informacji o klockach
od drugiej cyfry kodowania licznika odejmij 1. Daj znac czy zadzialalo.