A jakie miales kody bledow???eloallxp pisze:sprawdzilem wczoraj vagiem i wyszło pare rzeczy ale jak je pokasowałem to nie wyskakiwał juz żaden a spiralka dalej jest
[D2 00 3.3TDI ] Zapala się spiralka
czy kiedy mocno depniesz i zapala sie ta kontrola i nie ciagnie to moze jakis dzwiek sie wydobywa dziwny? u mnie jak turbina padała to tak bylo ale było wyraźnie słychać że coś buczy, trze.
Jak nie to trzeba poszukac jak casanovak pisał wzdłuż wężyków podcisnienia ale zasada to jednak jechac do mechanika na logi dynamiczne.
Pozdrawiam
Jak nie to trzeba poszukac jak casanovak pisał wzdłuż wężyków podcisnienia ale zasada to jednak jechac do mechanika na logi dynamiczne.
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 29 lis 2010, 22:13 przez MarcinD2, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi A8
- Posty: 1
- Rejestracja: 27 sty 2011, 19:56
- Lokalizacja: Lubelskie
-
- Forum Audi A8
- Posty: 30
- Rejestracja: 31 mar 2010, 17:05
- Lokalizacja: Tuliszków
jak mu depne to zara sie przycina traci moc i spiralka
a swiece nie bo rano od tyka pali
To samo było u mnie miesiąc temu. Przyczyną był zawór podcisnienowy na prawiej turbinie, poprostu przepuszczał powietrze i turbiny sie nie włączały.
Kiedy mu depnołem to się rozpędzał jak maluch. Co jakiś czas się pojawiała spiralka (oznaka zadawane i mierzone wartości się nie zgadzają komp wariuje i auto przeważnie przełącza sie w tryb awaryjny, trzeba wyłączyć i włączyć silnik)
A jeżeli to nie ten zawór lub jakiś wężyk to stawiam na: Przepływke, EGR lub wtryski
Pozdrwiam,
Matueusz
a swiece nie bo rano od tyka pali
To samo było u mnie miesiąc temu. Przyczyną był zawór podcisnienowy na prawiej turbinie, poprostu przepuszczał powietrze i turbiny sie nie włączały.
Kiedy mu depnołem to się rozpędzał jak maluch. Co jakiś czas się pojawiała spiralka (oznaka zadawane i mierzone wartości się nie zgadzają komp wariuje i auto przeważnie przełącza sie w tryb awaryjny, trzeba wyłączyć i włączyć silnik)
A jeżeli to nie ten zawór lub jakiś wężyk to stawiam na: Przepływke, EGR lub wtryski
Pozdrwiam,
Matueusz
-
- Forum Audi A8
- Posty: 21
- Rejestracja: 19 sie 2010, 18:28
- Lokalizacja: PIŁA-HAMBURG
Witam! A8 3.3tdi- zrobilem remont silnika-podobno standard w 3.3 po 200 000-walki,dzwigienki,odma,rozrzad... Po odpaleniu silnika po chwili zapala mi sie kontrolka od grzenia swiec i miga. Podobnie poczas jazdy miga a auto nie ma mocy. Po podlaczeniu pod VAG pokazuje blad P17707(zawor cisnienia paliwa).Jednak po wymianie na drugi wciaz to samo. Jakies pomysly???
Ostatnio zmieniony 16 cze 2011, 00:15 przez Koval, łącznie zmieniany 1 raz.
Mojej historii ciag dalszy... :-/ Nastepny mechanik po diagnozie rozebral znow pol silnika zeby dostac sie do czujnika cisnienia paliwa ktory znajduje sie w pompie wysokiego cisnienia. Niestety zakup samego czujnika graniczy z cudem! Nikt nie ma takiej uszkodzonej pompy zeby odsprzedac mi sam czujnik :-( W serwisie dostepny tylko w komplecie a handlarze czesci uzywanych rowniez sprzedaja tylko w komplecie z pompa-min. 1000zł Wszystko byloby ok gdyby jeszcze bylo wiadomo ze to na 100% to ale wiadomo ze po zlozeniu(polowy silnika!)jak to czesto bywa okaze sie pewnie ze to cos innego jescze! :!: Badz tu madry czlowieku! powoli mam dosyc 3.3 ...
[ Dodano: 2011-06-19, 02:27 ]
Znalazlem czujnik osobno do kupienia w sklepie internetowym...gdzie?! w Rosji :d Dobre co? Ryzyk fizyk-zamawiam. Dam znac...
[ Dodano: 2011-06-19, 02:27 ]
Znalazlem czujnik osobno do kupienia w sklepie internetowym...gdzie?! w Rosji :d Dobre co? Ryzyk fizyk-zamawiam. Dam znac...