Witam
Jako że od pewnego czasu zbieram się na remont mojej skrzyni, analizuję dokładnie temat aby nie trafić na jakiegoś partacza. No i zrobić normalne pieniądze. Jak szukałem opinii w internecie to mam wrażenie że każdy warsztat wystawia negatywne opinie innym warsztatom. I tym o każdym znalazłem nieprzychylne wręcz dziwaczne komentarze. Teraz analizuje temat Midparts w Ursusie, oraz SAMKO, ten pierwszy polecał Foss na forum, te drugie znalazłem na audiklub org. Czy ktoś miał do czynienia z firma SAMKO ?
http://www.samko.pl/
jeśli chodzi o siedzibę i warsztaty to robi wrażenie, duży można by powiedzieć w pełni profesjonalny warsztat, jako jedyni w polce regenerują convertery ( tak pisał ktos na AK). Patrze widzę duza firma to aż strach dzwonić, pewnie krzykną niezłą cene, no i okazało się że cena jest bardzo konkurencyjna. Czy ktoś może robił u nich ma jakieś doświadczenia ?
![]() |
![]() |
[D2 01 4.2PB ] Remont Tiptronica - Warsztat SAMKO zna ktoś
[D2 01 4.2PB ] Remont Tiptronica - Warsztat SAMKO zna ktoś
Ostatnio zmieniony 02 lip 2015, 21:01 przez Osek, łącznie zmieniany 1 raz.
Kurcze wydawało mi się ze wyszukiwałem tutaj samko
ALe dzięki za linka już wysłałem e-maila do uzytkownika co robił u nich skrzynie. Jestem ciekaw jak wrażenia po pół roku
[ Dodano: 2011-05-27, 14:36 ]
Odświeżając troche temat warsztatu samko, rozmawiałem z forumowiczem co robił u nich i powiedział że ogólnie skrzynia jeździ dobrze lepiej niż przed remontem ale nie jak nowa. Podobno zalewają tam skrzynie jakimś zwykłym płynem ATF (Shell chyba - spełniającym kryteria serwisowe) i skrzynia czasami potrafi szarpnąć, lub też zmienić za późno bieg. Czy to może być spowodowane złym płynem. Bo różnica kompletnego remontu to ponad 2 tys. Dlatego tak dopytuje.


[ Dodano: 2011-05-27, 14:36 ]
Odświeżając troche temat warsztatu samko, rozmawiałem z forumowiczem co robił u nich i powiedział że ogólnie skrzynia jeździ dobrze lepiej niż przed remontem ale nie jak nowa. Podobno zalewają tam skrzynie jakimś zwykłym płynem ATF (Shell chyba - spełniającym kryteria serwisowe) i skrzynia czasami potrafi szarpnąć, lub też zmienić za późno bieg. Czy to może być spowodowane złym płynem. Bo różnica kompletnego remontu to ponad 2 tys. Dlatego tak dopytuje.
-
- Forum Audi A8
- Posty: 42
- Rejestracja: 19 maja 2011, 22:31
- Lokalizacja: Warszawa
Kolego, ja bym na Twoim miejscu nie uderzał do Samko. Sam u nich nic nie robiłem, ale poczytaj sobie opinie na różnych forach - są dość mocno "mieszane", mówiąc delikatnie...
Jeśli miałbym coś polecić - to zdecydowanie rozważ Mid-Parts w Ursusie. Doprowadzili do ładu mojemu ojcu skrzynię w Fordzie Taurusie SHO (gdzie różni partacze wcześniej tylko wydębili od niego hajs) + znam ileś pozytywnych przypadków wśród znajomych z BMW E38 (gdzie też najczęściej siedzi ZF 5HP24). Gadałem zresztą z tym człowiekiem jak odbieraliśmy SHO - powiem że byłem pod wrażeniem jego wiedzy. Wyciągał np. z pudła jakieś połamane graty wyciągnięte z naszej skrzyni, potem zdejmował z półki nowe (są też dużym dystrybutorem części) i pokazywał jak to powinno wyglądać... :lol: Ogólnie bardzo pozytywne wrażenia, zresztą poszukaj jeszcze opinii w necie.
Jeśli miałbym coś polecić - to zdecydowanie rozważ Mid-Parts w Ursusie. Doprowadzili do ładu mojemu ojcu skrzynię w Fordzie Taurusie SHO (gdzie różni partacze wcześniej tylko wydębili od niego hajs) + znam ileś pozytywnych przypadków wśród znajomych z BMW E38 (gdzie też najczęściej siedzi ZF 5HP24). Gadałem zresztą z tym człowiekiem jak odbieraliśmy SHO - powiem że byłem pod wrażeniem jego wiedzy. Wyciągał np. z pudła jakieś połamane graty wyciągnięte z naszej skrzyni, potem zdejmował z półki nowe (są też dużym dystrybutorem części) i pokazywał jak to powinno wyglądać... :lol: Ogólnie bardzo pozytywne wrażenia, zresztą poszukaj jeszcze opinii w necie.
nie, przynajmniej nie po pół roku, zresztą remont w jakimkolwiek warsztacie nie polega na wymianie wszystkich bebechów skrzyni na nowe tylko podmianie tego jednego uszkodzonego ;-)Osek pisze:Czy to może być spowodowane złym płynem
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2