![]() |
![]() |
[D2 96 3.7PB/LPG ] Stuk podczas hamowania i przyspieszania
[D2 96 3.7PB/LPG ] Stuk podczas hamowania i przyspieszania
w czasie hamowania cos stuka w lewym kole, pozniej gdy przyspieszam znowu jakby cos sie przestawialo... czy spotkal sie juz ktos z czyms takim w swojej a8?? :-(
Ostatnio zmieniony 31 maja 2011, 22:00 przez xixo, łącznie zmieniany 1 raz.
sprawdź czy nie masz luźnych klocków .
Nie ma to jak 4.2 Quattro 
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.

Wypalanie DPF Audi A6 i A8.

Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

zdejmij koło i sprawdź , albo jedź na stacje diagnostyczną na sprawdzenie zawieszenia , koszt około 30 zł , a będziesz wiedział co masz do wymiany ;-)
Nie ma to jak 4.2 Quattro 
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.

Wypalanie DPF Audi A6 i A8.

Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

to juz calkiem prawdopodobna przyczyna tych objawów i naprawde warta sprawdzenia ,mysle ze na szarpakach spokojnie zdiagnozują co jest nie tak,wiec najlepiej zainwestowac te 30zł (u mnie biora 15) i podjechac na stacje kontroli pojazdówcolln pisze:przednia belka się rozwarstwia, musisz dopasować 2 nowe (dodatkowe) śruby i ją skręcić
poluzowana jedna ze śrub ławy ? czy to jest może taka belka tuż pod skrzynią na wysokości złącza elastycznego układu wydechowego ?
mam bardzo podobne objawy , pojawiły się one po operacji wymiany tychże złączek i wycięciu katów , tłumikarz męczył się z tą "belką" nie wiedząc po co ona tam właściwie jest , na moją wyraźną sugestię że musi być jak było poprzednio założył ale zauważyłem że jedna ze srub jest luźna (chyba coś z gwintem) - czy to jest przyczyna stuków ?
mam bardzo podobne objawy , pojawiły się one po operacji wymiany tychże złączek i wycięciu katów , tłumikarz męczył się z tą "belką" nie wiedząc po co ona tam właściwie jest , na moją wyraźną sugestię że musi być jak było poprzednio założył ale zauważyłem że jedna ze srub jest luźna (chyba coś z gwintem) - czy to jest przyczyna stuków ?
-
- Super Klubowicz
- Posty: 372
- Rejestracja: 09 sie 2014, 14:10
- Lokalizacja: Gorzów / Hooge Zwaluwe
Mam niemalże takie same objawy-kiedy wyhamowuje do zera słychac pukanie,trzaski(nie wiem do czego to porównać-jakby napreżenia karoseri) i jak rusze z miejsca to samo. Tylko przy malych prędkosciach. Wydaję mi sie ze najbardziej słyszalne w okolicach lewarka zmiany biegów. od spodu niby wszystko podokręcane


