[D3 03 4.0TDI ] Rozrząd?
Kto ma w aucie wskazniki ciśnienia oleju i temperatury ten dopiero widzi co się dzieje :-P
W autach z dwiema turbinami i większym litrażem , szczególnie gdy miska olejowa za pojemna nie jest tam taki przepał że średnio 8tyś km i olej zaczyna tracić parametry.
Konstrukcje "tych nowoczesnych silników" nie są już tak wytrzymałe jak kiedyś i trzeba o nie dbać , jeszcze zależy jak trafi.
Z olejami to jest tak namieszane jak z częściami zamiennymi , najważniejsze żeby nie kupić podróby.Bardzo często oleje rekomendowane za granicą , nie znane u nas okazują sie lepsze
W autach z dwiema turbinami i większym litrażem , szczególnie gdy miska olejowa za pojemna nie jest tam taki przepał że średnio 8tyś km i olej zaczyna tracić parametry.
Konstrukcje "tych nowoczesnych silników" nie są już tak wytrzymałe jak kiedyś i trzeba o nie dbać , jeszcze zależy jak trafi.
Z olejami to jest tak namieszane jak z częściami zamiennymi , najważniejsze żeby nie kupić podróby.Bardzo często oleje rekomendowane za granicą , nie znane u nas okazują sie lepsze
-
- Forum Audi A8
- Posty: 1
- Rejestracja: 22 kwie 2012, 14:40
- Lokalizacja: Zory
-
- Forum Audi A8
- Posty: 81
- Rejestracja: 28 cze 2013, 13:40
- Lokalizacja: Rzepin
-
- Forum Audi A8
- Posty: 81
- Rejestracja: 28 cze 2013, 13:40
- Lokalizacja: Rzepin
-
- Forum Audi A8
- Posty: 81
- Rejestracja: 28 cze 2013, 13:40
- Lokalizacja: Rzepin
koła zębate zostaw ten element raczej nie ulega zużyciu tak jak łańcuchy i ślizgi niepotrzebne koszta. popytaj w sklepach motoryzacyjnych lub zadzwoń tutaj i zamów przez tel> http://www.inter-rally.pl/contact.php , mają bardzo atrakcyjne ceny oryginalnych części
-
- Forum Audi A8
- Posty: 81
- Rejestracja: 28 cze 2013, 13:40
- Lokalizacja: Rzepin
-
- Forum Audi A8
- Posty: 81
- Rejestracja: 28 cze 2013, 13:40
- Lokalizacja: Rzepin
PABLO200 pisze:Radzę wszystkim trzymać sie z dala od tych silników 4.0 TDI
Albo na dzień dobry wymieniać obowiązkowo kompletny rozrząd
Zupełnie się z tym nie zgadzam..miałem ten motor z przebiegiem ponad 300 tys i zero problemów z silnikiem ;p
No poza początkami kończących się klap kolektora - ale to jest norma w 3.0, 4.0 i 4.2 TDI ;]
Silnik bardzo fajny i oszczędny ale wymaga szczególnej opieki ;p
Jak dbasz tak masz;p Pamiętaj żeby lać zawsze olej najlepszej jakości ponieważ na tym nie zaoszczędzisz, a żywotność rozrządu wydłużasz na pewno.
Wszystkie negatywne opinie na temat tej jedności to nic więcej jak pechowcy którzy kupili zajechane autka;p
Z moim jak napisałem wcześniej..nie miałem żadnych problemów, zero wycieków itp
Teraz mam 4.2 TDI i oczywiście nie kupiłbym już 4.0 tdi ale to z wiadomych wszystkich przyczyn;p