[D2 96 4.2PB/LPG ] Błędy na cylindrach,"CAT" na
[D2 96 4.2PB/LPG ] Błędy na cylindrach,"CAT" na
Witam,
Kupiłem niedawno A8, oczywiście 4.2, Posiada GAZ (pierwsza generacja sekwencji) i wszystko było ok do momentu kiedy na benzynie silnik w trakcie jazdy zaczął kuleć. Oświeciła się kontrolka "CAT", przełączyłem na gaz i wszystko ok. Kilka dni sprawdzałem wszystko i wpinałem pod komputer. Na benzynie błędy na wszystkich cylindrach, błąd mieszanki itp., przełączyłem na gaz i wszystko OK. Ogólnie teraz autko jeździ tylko na gazie.
Przeczytałem iż może to być moduł, tak więc kupiłem i nic - tak więc moduł odpada .
Nie mam już pomysłu... może to wina wtryskiwacza albo przepływomierza?
Jeśli ktoś miał taki problem to proszę o pomoc - najlepiej okolice Rybnika
Kupiłem niedawno A8, oczywiście 4.2, Posiada GAZ (pierwsza generacja sekwencji) i wszystko było ok do momentu kiedy na benzynie silnik w trakcie jazdy zaczął kuleć. Oświeciła się kontrolka "CAT", przełączyłem na gaz i wszystko ok. Kilka dni sprawdzałem wszystko i wpinałem pod komputer. Na benzynie błędy na wszystkich cylindrach, błąd mieszanki itp., przełączyłem na gaz i wszystko OK. Ogólnie teraz autko jeździ tylko na gazie.
Przeczytałem iż może to być moduł, tak więc kupiłem i nic - tak więc moduł odpada .
Nie mam już pomysłu... może to wina wtryskiwacza albo przepływomierza?
Jeśli ktoś miał taki problem to proszę o pomoc - najlepiej okolice Rybnika
Ostatnio zmieniony 08 cze 2011, 11:48 przez _bastek_, łącznie zmieniany 1 raz.
Ja miałem podobnie jak Ty problemy z pracą silnika na benzynie, na gazie było w miarę O.K. Nakombinowałem się (jest też opisane na forum), różne rzeczy mi sugerowali, parę rzeczy wymieniłem, odwiedziłem kilku mechaników (łącznie z ASO), aż w końcu ktoś mi zasugerował, że przez nieprawidłowo wyregulowaną instalację gazową komputer od silnika zbiera nieprawidłowe parametry pracy i auto kuleje na benzynie. Doradzono mi zresetowanie komputera do ustawień początkowych. Odłączyłem akumulator na pół godziny i po podłączeniu z powrotem na benzynie śmiga jak by dopiero fabrykę opuściło. Parę dni jeździłem na benzynie bez problemów, jak zacząłem jeździć na gazie problemy powróciły (na gazie jeździ a na benzynie nie). Wystarczyło ustawić instalkę LPG i auto śmiga już kilka miesięcy zarówno na benzynie jak i LPG. Spróbuj może i Tobie to pomoże....
Hm widzę kolego ze jesteś z Rybnika a to tak jak ja ;-) jak by trzeba było zamianę jakiś części zrobić przed kupnem to można się zgadać. Po co kasiorę wyrzucać a wiem żę mechaniki to by kazali wszystko po kolei wymieniać aż natkną się na problem.
No i taka moja sugestia odnośnie poziomu paliwa w baku. Wiem żę to problem tych samochodów i to zwłaszcza jeżeli ktoś już grzebał przy pompie paliwa. Może trzeba by dolać i "kulawość" zniknie. Ale to tylko tak na marginesie :-P
No i taka moja sugestia odnośnie poziomu paliwa w baku. Wiem żę to problem tych samochodów i to zwłaszcza jeżeli ktoś już grzebał przy pompie paliwa. Może trzeba by dolać i "kulawość" zniknie. Ale to tylko tak na marginesie :-P
Re: Błędy na cylindrach,"CAT" na
Ja kilka lat temu też przez to przechodziłem,u mnie winna okazała się padająca pompa paliwa(podróbka nie oryginał)może poprzedni właściciel wrzucił jakąś podróbę z Alledrogo za 200 zł i już się kończy._bastek_ pisze:Witam,
Kupiłem niedawno A8, oczywiście 4.2, Posiada GAZ (pierwsza generacja sekwencji) i wszystko było ok do momentu kiedy na benzynie silnik w trakcie jazdy zaczął kuleć. Oświeciła się kontrolka "CAT", przełączyłem na gaz i wszystko ok. Kilka dni sprawdzałem wszystko i wpinałem pod komputer. Na benzynie błędy na wszystkich cylindrach, błąd mieszanki itp., przełączyłem na gaz i wszystko OK. Ogólnie teraz autko jeździ tylko na gazie.
Przeczytałem iż może to być moduł, tak więc kupiłem i nic - tak więc moduł odpada .
Nie mam już pomysłu... może to wina wtryskiwacza albo przepływomierza?
Jeśli ktoś miał taki problem to proszę o pomoc - najlepiej okolice Rybnika
Odłączyłem akumulator za 2 godz. i nic... czyli wina gazu to raczej nie jest - chociaż nie wiem - do gazownika na regulację jadę w przyszłym tygodniu.
Jak kupiłem samochód to miałem 3/4 baku a teraz jest równa połowa i od tego czasu zaczynają się problemy, może faktycznie coś z pompą, dziś sprawdzę ciśnienie jakie idzie z pompy.
Jak kupiłem samochód to miałem 3/4 baku a teraz jest równa połowa i od tego czasu zaczynają się problemy, może faktycznie coś z pompą, dziś sprawdzę ciśnienie jakie idzie z pompy.
_bastek_, mam identyczny problem jak ty po zakupie mojej a8 gdzie było 3\4 baku paliwa rozkoszowałem się jazdą na pb ku mojemu zdziwieniu gdy doszło do połowy auto zaczeło kuleć i zaczeła mrygać kontrolka CAT :-D stałem jak osioł na skrzyżowaniu i sobie myśle co jest puł zbiornika wachy a ona nie odpala. Tym oto sposobem zatarłem pompe jakiś szajs z allegro. Zakupiłem orgimał za 600zł i auto odpala i śmiga jak ta lala ale tylko do połowy baku :-P