![]() |
![]() |
[D2 95 4.2PB/LPG ] Stuki w przednim dyferencjale.
-
- Forum Audi A8
- Posty: 49
- Rejestracja: 20 sty 2011, 21:45
- Lokalizacja: Kraków
przetaczanie dużo nie pomaga , podjedź na stacje diagnostyczną (ale gdzie mają sprzęt do sprawdzania 4x4) i tam na rolkach wyjdzie jak krzywe masz tarcze , ja u siebie płaciłem 15 zł za sprawdzenie .
Nie ma to jak 4.2 Quattro 
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.

Wypalanie DPF Audi A6 i A8.

Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

-
- Forum Audi A8
- Posty: 49
- Rejestracja: 20 sty 2011, 21:45
- Lokalizacja: Kraków
Ale nie widzi mi się by stukot tak jak by z pod nóg pasażera dochodził od hamulców
tarcze był fachowo przetoczone i nie sprawiały problemu przez pewien czas.
[ Dodano: 2011-05-21, 19:12 ]
tarcze był fachowo przetoczone i nie sprawiały problemu przez pewien czas.
[ Dodano: 2011-05-21, 19:12 ]
Ale mi się rusza prawa flansza. Ta od pasażera, lewa siedzi sztywno.mdamian pisze:Kolego co do ruszania się lewej flanszy to chyba jest to normą w każdym tipie . u mnie też się rusza , miałem skrzynie wyjętą z samochodu i zawiezione do mechanika , a mechanik na to że ta lewa flansza to normalne i skrzynia jest w porządku i nic się z nią nie dzieje .barrettm82 pisze:Niepokojące było też to że flansza która wychodzi z skrzyni i do której przykręca się półoś ruszała się trochę wzdłuż własnej osi.
a może to była prawa , już nie pamiętam , to było ponad rok , mechanik powiedział że to jest normalne .
ale to nie znaczy że są proste , ja toczyłem wcześniejsze tarcze i po około 1000km drgania wróciły .tarcze był fachowo przetoczone i nie sprawiały problemu przez pewien czas.
Nie ma to jak 4.2 Quattro 
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.

Wypalanie DPF Audi A6 i A8.

Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

-
- Forum Audi A8
- Posty: 49
- Rejestracja: 20 sty 2011, 21:45
- Lokalizacja: Kraków
Nie w tym temat. ani podczas jazdy ani podczas hamowania nie mam żadnych drgań całego auta ani kierownicy(tarcze toczyłem bo miary nie równą fakturę rowki i takie tam)
Cała sprawa w tym co się morze tłuc w dyferencjale bo odgłos flanszy ruszanej ręką bardzo przypominał stuki słyszane ze środka podczas jazdy.
A jakie są objawy zepsutego przegubu wewnętrznego??
Cała sprawa w tym co się morze tłuc w dyferencjale bo odgłos flanszy ruszanej ręką bardzo przypominał stuki słyszane ze środka podczas jazdy.
A jakie są objawy zepsutego przegubu wewnętrznego??
raczej byś nie pojechał dalej , może to któraś z osiek ??
Nie ma to jak 4.2 Quattro 
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.

Wypalanie DPF Audi A6 i A8.

Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

-
- Forum Audi A8
- Posty: 49
- Rejestracja: 20 sty 2011, 21:45
- Lokalizacja: Kraków
mdamian pisze:raczej byś nie pojechał dalej , może to któraś z osiek ??
Co mam przez to rozumieć?? prawą przednia pułoś miałem w rękach wyjętą i nie miała żadnych niepokojących objawów (no poza tym że zabezpieczenie w zewnęcznym przegubie było walnięte i pułos chodziła w tym przegubie na wieloklinie. ale to naprawiłem a stuki wruciły po chfili.
może zabezpieczenie spadło i znowu pojawił się luz na wieloklinie i stuka :?: :?:barrettm82 pisze:w zewnęcznym przegubie było walnięte i pułos chodziła w tym przegubie na wieloklinie. ale to naprawiłem a stuki wruciły po chfili.
zwal przegub i zobacz . :-/
Nie ma to jak 4.2 Quattro 
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.

Wypalanie DPF Audi A6 i A8.

Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

Luz wzdłużny na wieloklinie występuje zawsze, a zabezpieczenie służy tylko po to aby półoś się nie wysunęła. Jeśli autor tematu nie wie dokładnie skąd ma te stuki to my przez internet na pewno tego nie zdiagnozujemy i za niego nie naprawimy. Tym bardziej iż twierdzi, że to właśnie ta przyczyna, a nie inna to nie pozostaje nic innego niż wymiana na nową część i będzie spokój.
Dążenie do doskonałości.
-
- Forum Audi A8
- Posty: 49
- Rejestracja: 20 sty 2011, 21:45
- Lokalizacja: Kraków
nie pozostaje nic jak tylko do mechanika jechać. i sprawdzać po kolej.
[ Dodano: 2011-05-26, 22:34 ]
Byłem u mechanika i wszystko wyszło na jaw.
Podstawa tuczenia się to przedni lewy wewnętrzny przegub.
Cy przeguby wewnętrzne w A8 są takie same jak w pasacie B5 i A6 ??
Oraz wygląda na to że łożysko igiełkowe z prawej strony jest załatwione. bo flansza razem z półosią się dosyć solidnie rusza w wszystkie strony.
Jakie tam jest łożysko?? i gdzie mogę go dostać??
[ Dodano: 2011-05-26, 22:34 ]
Byłem u mechanika i wszystko wyszło na jaw.
Podstawa tuczenia się to przedni lewy wewnętrzny przegub.
Cy przeguby wewnętrzne w A8 są takie same jak w pasacie B5 i A6 ??
Oraz wygląda na to że łożysko igiełkowe z prawej strony jest załatwione. bo flansza razem z półosią się dosyć solidnie rusza w wszystkie strony.
Jakie tam jest łożysko?? i gdzie mogę go dostać??
Więc miałem rację 8-) Co do przegubów to tak,są takie same jak w A6 C5 i VW Passacie B5,a łożysko igiełkowe w którym siedzi flansza ma wymiary 32x39x24 ja zamawiałem telefonicznie i przysłali mi z łodzi,jak znajdę tą stronę to wrzucę linka.barrettm82 pisze: Byłem u mechanika i wszystko wyszło na jaw.
Podstawa tuczenia się to przedni lewy wewnętrzny przegub.
Cy przeguby wewnętrzne w A8 są takie same jak w pasacie B5 i A6 ??
Oraz wygląda na to że łożysko igiełkowe z prawej strony jest załatwione. bo flansza razem z półosią się dosyć solidnie rusza w wszystkie strony.
Jakie tam jest łożysko?? i gdzie mogę go dostać??
[ Dodano: 2011-05-28, 00:26 ]
Łożysko kupiłem u nich http://www.dormet.pl/kontakt.php było na drugi dzień.Zgierz ok.Łodzi.
-
- Forum Audi A8
- Posty: 49
- Rejestracja: 20 sty 2011, 21:45
- Lokalizacja: Kraków
Wkleję do tego tematu to co napisalem koledzebarrettm82, na pw ,może komuś się przyda.
Już tak dokładnie nie pamiętam jak to wyglądało,ale wiem,że musiałem odkręcić na łączeniu te rury od kolektora wydechowego bo zasłaniały mi kawałek tego dekla i ciężko było sę dostać do śruby dekla na samej górze,katalizatory też musiałem zdjąć,żeby był luz na tych w/w rurach.
Musiałem wyjąć też poduszkę pod skrzynią,ale to moment(wystarczy odkręcić dwie śruby pod nią,skrzynie na lewarku do góry i poduszki nie ma )
Jak już odkręciłem wszystkie śruby z dekla to właśnie miałem problem żeby go wyciągnąć i wtedy właśnie lewarek pod skrzynię (trochę do góry,trochę do dołu i wyszedł) kosz możesz normalnie wyjąć,nic nie ma prawa się tam rozpaść,tak szczerze to myślałem,że w środku jest to bardziej skomplikowane,ale jest to proste jak konstrukcja cepa.
Powodzenia,pozdro.
Ps.Warto wyciągnąć przy okazji i drugą poduszkę pod skrzynią i sprawdzić,ja myślałem,że jest ok,a jak wyciągnąłem to rozpadła się na kawałki.
Już tak dokładnie nie pamiętam jak to wyglądało,ale wiem,że musiałem odkręcić na łączeniu te rury od kolektora wydechowego bo zasłaniały mi kawałek tego dekla i ciężko było sę dostać do śruby dekla na samej górze,katalizatory też musiałem zdjąć,żeby był luz na tych w/w rurach.
Musiałem wyjąć też poduszkę pod skrzynią,ale to moment(wystarczy odkręcić dwie śruby pod nią,skrzynie na lewarku do góry i poduszki nie ma )
Jak już odkręciłem wszystkie śruby z dekla to właśnie miałem problem żeby go wyciągnąć i wtedy właśnie lewarek pod skrzynię (trochę do góry,trochę do dołu i wyszedł) kosz możesz normalnie wyjąć,nic nie ma prawa się tam rozpaść,tak szczerze to myślałem,że w środku jest to bardziej skomplikowane,ale jest to proste jak konstrukcja cepa.
Powodzenia,pozdro.
Ps.Warto wyciągnąć przy okazji i drugą poduszkę pod skrzynią i sprawdzić,ja myślałem,że jest ok,a jak wyciągnąłem to rozpadła się na kawałki.