części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 ALL ] Brak kompresji, nie odpala - jest diagnoza

pet3r
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 296
Rejestracja: 24 wrz 2009, 09:26
Lokalizacja: Kalisz

[D2 ALL ] Brak kompresji, nie odpala - jest diagnoza

Post autor: pet3r » 17 paź 2009, 18:00

witam,

jak opisywałem niedawno na forum, auto podczas jazdy zgasło, wyskoczył błąd czujnika wałka rozrządu. po wymianie i skasowaniu nie odpala nadal, nie ma też kompresji.

kręci rozrusznikiem, nie słychać stuków, kręci miękko i równo, jakby świec nie było.

wiem, że przez internet się nie naprawi ale chodzi mi o sugestie od czego zacząć żeby nie władować się w niepotrzebne koszty.

dodam, że niedawno wymieniany był rozrząd.
Ostatnio zmieniony 29 mar 2015, 07:50 przez pet3r, łącznie zmieniany 2 razy.

Pers
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 231
Rejestracja: 28 wrz 2009, 09:16
Lokalizacja: Poznań/Suchy Las

Post autor: Pers » 21 paź 2009, 23:22

To co opisujesz to ewidentny uszkodzony rozrząd!!! To że był wymieniany to nie znaczy ze to 100% bezawaryjnej jazdy a wymieniłeś wszystko cczy cos zostawiłes.... moze coś padło...
Miłość od pierwszego kontaktu :-)

pet3r
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 296
Rejestracja: 24 wrz 2009, 09:26
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: pet3r » 21 paź 2009, 23:31

miało być wymienione wszystko, na fakturze jest:
pasek 385 zł
rolka paska rozrządu 457 zł
rolka paska rozrządu 205 zł
napinacz paska 297 zł
pompa wody 227 zł
pasek wielorowkowy 119 zł


pasek rozrządu jest na miejscu, widać go po odchyleniu osłony.

czy te silniki są bezkolizyjne? czy przy przeskoczeniu paska zawory od razu spotykają się z tłokiem?

Pers
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 231
Rejestracja: 28 wrz 2009, 09:16
Lokalizacja: Poznań/Suchy Las

Post autor: Pers » 21 paź 2009, 23:40

dla pewności zdejmij jedna osłone od paska i zakręć bedzie potrzebna dróga osoba kurcze dziwna :shock: sprawa

[ Dodano: 2009-10-21, 23:42 ]
Na moje to w twoim spisie brakuje tego teleskopu co sie wymienia... taki mały piernik

Jeżeli przeskoczy pasek lub sie zerwie to sie robi MASAKRA....
Miłość od pierwszego kontaktu :-)

pet3r
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 296
Rejestracja: 24 wrz 2009, 09:26
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: pet3r » 22 paź 2009, 01:10

za jakiś tydzień auto pójdzie do majstra i zobaczymy, co jest. na razie eSa stoi a mnie nerwy zżerają :-/

jajopn
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 31
Rejestracja: 16 wrz 2009, 00:19
Lokalizacja: Poznań

Post autor: jajopn » 22 paź 2009, 18:09

Podepnę się pod posta - czy może ktoś napisać wszystkie części jaki powinny być wymienione przy zmianie rozrządu

kuczlaw

Post autor: kuczlaw » 22 paź 2009, 18:37

jajopn pisze:czy może ktoś napisać wszystkie części jaki powinny być wymienione przy zmianie rozrządu
pet3r pisze:pasek 385 zł
rolka paska rozrządu 457 zł
rolka paska rozrządu 205 zł
napinacz paska 297 zł
pompa wody 227 zł
pasek wielorowkowy 119 zł
Do tego jeszcze amortyzator, napinacz paska wielkorowkowego i termostat co by później nie zrzucać wszystkiego od nowa.

pet3r
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 296
Rejestracja: 24 wrz 2009, 09:26
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: pet3r » 22 paź 2009, 19:38

a ten amortyzator to co to za część? jaki numer?

kuczlaw

Post autor: kuczlaw » 22 paź 2009, 19:49

Nazywa się ta część tłumik drgań. Foto przykładowe do silnika AVP, szukaj w sklepie do swojego. Poza tym rozrządu nie powinno się zdejmować a jak już trzeba to należy chociaż sam pasek zmienić na nowy. Termostat tez załóż wahlera bo koszt niewielki a jak padnie to robota od nowa...

maciu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3523
Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: maciu » 23 paź 2009, 08:40

nie wspominając o róznych simmeringach, uszczelkach, śrubkach, dolnym kółku ze śrubeczką

warto przy okazji rozrządu zdiagnozowac śrubkę taką długą i nietypową
trzymającą napinacz wielorowka ten czarny zamontowany do obudowy

a za te rolke paska to żeś dał jak za zboże
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020

kuczlaw

Post autor: kuczlaw » 23 paź 2009, 10:04

maciu pisze:warto przy okazji rozrządu zdiagnozowac śrubkę taką długą i nietypową
trzymającą napinacz wielorowka ten czarny zamontowany do obudowy
To ta magiczna śruba którą potrafi ściąć nawet na nowym rozrządzie ? Jak to ta ( nie robiłem jeszcze rozrządu a S8 ) to były już przypadki w TDI gdzie ją ścinało i remoncik silnika gotowy :( a mechanicy często jej nie wymieniają....

maciu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3523
Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: maciu » 23 paź 2009, 10:32

ta o której mówię w tdi nie występuje chodzi o

http://autopartmaster.com/en/?action=ca ... t_id=31994

nr 17 ma przewęzenie pośrodku i jak jeszcze troche ją rdza nadruszy
to może łatwo strzelić
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020

pet3r
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 296
Rejestracja: 24 wrz 2009, 09:26
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: pet3r » 31 paź 2009, 16:52

jest diagnoza - koło pasowe było słabo dokręcone, ścięło wpust na kole, ale zawory ocalały, auto jeździ :)
Ostatnio zmieniony 26 lis 2009, 22:11 przez pet3r, łącznie zmieniany 1 raz.

tomekzabrze
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 352
Rejestracja: 06 paź 2009, 15:08
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: tomekzabrze » 26 lis 2009, 21:18

pet3r pisze:miało być wymienione wszystko, na fakturze jest:
pasek 385 zł
rolka paska rozrządu 457 zł
rolka paska rozrządu 205 zł
napinacz paska 297 zł
pompa wody 227 zł
pasek wielorowkowy 119 zł


pasek rozrządu jest na miejscu, widać go po odchyleniu osłony.

czy te silniki są bezkolizyjne? czy przy przeskoczeniu paska zawory od razu spotykają się z tłokiem?
\
\
dziwi mnie kolego troche fakt ze za rolki paska rozzradu masz inne ceny 457zl i 205 zl..........a rolki prowadzace sa takie same........wiec skad taka roznica w cenie ?

elementy rozrzadu w tym silniku to
pasek ct 727
napinacz EVR55410
rolka prowadzaca EVR55411
rolka prowadzaca EVR55411
tłumik drgan EVR55734
pompa wody EVR65701
przy okazji pasek klinowy z rolkami

kuczlaw

Post autor: kuczlaw » 27 lis 2009, 16:23

tomekzabrze pisze:elementy rozrzadu w tym silniku to
pasek ct 727
napinacz EVR55410
rolka prowadzaca EVR55411
rolka prowadzaca EVR55411
tłumik drgan EVR55734
pompa wody EVR65701
przy okazji pasek klinowy z rolkami
Wymieniałem we wtorek u siebie. Zamówiłem komplet i zonk, brakowało do tej listy co podałeś jeszcze jednej rolki prowadzącej. W sumie były trzy...

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl