![]() |
![]() |
[D2 97 3.7PB/LPG ] VAG 16716 czujnik antystukowy niskie na
- dariuszmuzyka
- Forum Audi A8
- Posty: 119
- Rejestracja: 13 gru 2010, 22:49
- Lokalizacja: Olsztyn
[D2 97 3.7PB/LPG ] VAG 16716 czujnik antystukowy niskie na
Witam serdecznie mam problem, przy odpalaniu i gwałtownym ruszaniu słychać jednorazowe uderzenie w silniku po czym silnik pracuje należycie, w vagu wyskakuje błąd 16716 Obwód czujnika uderzeniowego #2 - niskie wejście (bank 2), co się dzieje? czy to czemuś zagraża? jak to naprawić? Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 27 maja 2011, 21:52 przez dariuszmuzyka, łącznie zmieniany 1 raz.
Panowie. Mały problem i prośba o pomoc.
przeleciałem VAGiem autko i wywala mi: 16716 Obwód czujnika uderzeniowego #2 - niskie wejście (bank 2) . Nie wiem jak to ugryzc, ponieważ nie wiem gdzie go szukać. No i tu moja prośba:
Gdzie znajduje się ten czujnik, bo rozumię ze żywot jego dobiega końca.
Jedno co wiem to ze przykręcony gdzieś na bloku silnika. Jak by ktoś miał ochotę i dobrą wolę to proszę o pomoc w zlokalizowaniu tegoż czujnika.
Zauważyłem że jak dam pedał przyspieszania w podłogę, to autko tak lekko przerywa (jak by paliwa brakowało) bardzo delikatnie odczuwalne. Pewnie to za przyczyną tegoż czujnika??
Z góry dziękuję i pozdrawiam ;-)
przeleciałem VAGiem autko i wywala mi: 16716 Obwód czujnika uderzeniowego #2 - niskie wejście (bank 2) . Nie wiem jak to ugryzc, ponieważ nie wiem gdzie go szukać. No i tu moja prośba:
Gdzie znajduje się ten czujnik, bo rozumię ze żywot jego dobiega końca.
Jedno co wiem to ze przykręcony gdzieś na bloku silnika. Jak by ktoś miał ochotę i dobrą wolę to proszę o pomoc w zlokalizowaniu tegoż czujnika.
Zauważyłem że jak dam pedał przyspieszania w podłogę, to autko tak lekko przerywa (jak by paliwa brakowało) bardzo delikatnie odczuwalne. Pewnie to za przyczyną tegoż czujnika??
Z góry dziękuję i pozdrawiam ;-)
z tego co pamietam to prawy czujnik jest umieszczony w bardzo fajnym miejscu(wymiana :-P ) na bloku od strony koła zamachowego pod kolektorem ssacym,lewy natomiast pod kolektorem wydechowym i tu wymiana jest juz prostrza i szybsza oczywiście :mrgreen: , koledze jak kiedys padł to nie wiedziałem który jest który ,wiec odłączałem wtyczke i na vagu sprawdzałem czy ten sam bład wywala :lol: ,wtyczki od tych czujników masz tak w połowie listwy wtryskowej ,bodajże jedna brazowa a druga zielona,mozesz po kablu od tych wtyczek isc i znajdziesz na bank czujniki
No też tak mi sie wydawało zę te wtyczki są od tych czujników. Dzięki wielkie za podpowiedz, bardzo mi to sprawę ułatwiło :-D i pozdrawiam.
[ Dodano: 2011-06-12, 07:32 ]
No zapomniałem zapytać ważną rzecz: jakim momentem dokręca się ten czujnik, bo z tego co się zorientowałem to jest to istotne bardzo. Jak by ktoś wiedział to miło by było :-)
[ Dodano: 2011-06-12, 07:32 ]
No zapomniałem zapytać ważną rzecz: jakim momentem dokręca się ten czujnik, bo z tego co się zorientowałem to jest to istotne bardzo. Jak by ktoś wiedział to miło by było :-)