części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D3 06 4.2MPI/LPG ] Na gazie głośniej ?

Awatar użytkownika
martinezzg
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 474
Rejestracja: 06 cze 2011, 20:23
Lokalizacja: Czeladź/Śląsk

[D3 06 4.2MPI/LPG ] Na gazie głośniej ?

Post autor: martinezzg » 13 cze 2011, 18:51

witam kolegów,,, mam pytanie dzisiaj założyłem instalację gazową do mojej a8d3 2006 rok ...
stag 300 plus wtryski hana 2 parowniki zavoli...
i teraz pytanie czy praca na pb i lpg może się róznić głośnością.....tzn na pozycji Drive na lpg silnik wydaje jakieś delikatne brzęczenie jakby metaliczne - jak przełącze na benzyne cisza kompletna... jak na lpg przyspieszam to przy wcisnięciu gazu taki głośny jakby chrobot na benzynie tego nie ma....
gość mi mówi ze tak może być ze wtryskiwacze są głośniejsze itp.... oczywiście powiedział zebym podjechał i sprawdzi i się nie miga - ale ze niby tak może być..... trochę wstyd tak z kimś a8 na swiatłach stać i jakieś brzęczenie z silnika dochodzi..
przejechałem 50 km i mam już trochę dosyć tej instalacji i jestem wkur... ze ją założyłem...
ktoś się wypowie czy tak może być....
Ostatnio zmieniony 29 mar 2015, 09:29 przez martinezzg, łącznie zmieniany 2 razy.
A8>eSka

Awatar użytkownika
mdamian
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2817
Rejestracja: 12 maja 2010, 00:06
Lokalizacja: 3-miasto

Post autor: mdamian » 13 cze 2011, 18:58

Kolego , prosty sposób , otwórz maskę , odpal silnik na PB zobacz jak chodzi , przełącz na GAZ i zobaczysz że faktycznie wtryski pukają , jak przełączysz na PB ucichną , no chyba że coś innego jeszcze tam chrobocze to do gazownika .

u mnie jak odpalam silnik (rano chodzi na PB) chodzi cicho , a jak się przełączy na gaz to wtryski pukają , to jest jedyna różnica .

Awatar użytkownika
daro72
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1240
Rejestracja: 16 maja 2009, 18:49
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: daro72 » 13 cze 2011, 19:01

A czy ty czasem nie masz silnika FSI? Bo jeśli tak to wtryski benzynowe chodzą na sucho i za chwilę szlag je trafi. Do silnika FSI tylko instalacja 5 generacji z ciekłym wtryskiem gazu i dotryski paliwa żeby wtryski benzynowe miały smarowanie.
Dążenie do doskonałości.

Awatar użytkownika
martinezzg
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 474
Rejestracja: 06 cze 2011, 20:23
Lokalizacja: Czeladź/Śląsk

Post autor: martinezzg » 13 cze 2011, 19:34

nie nie nie mam FSI tylko normalny 4,2 ... kol mdamian ale jak to się objawia u Ciebie? jak przełączysz na lpg to silnik pracuje głosniej i słychać jakieś metaliczne dzwięki....
gazownik powiedział mi jeszcze ze jak podjadę to oni jakieś gumowe uszczelki wsadzą po wtryski bo to od tego może być ze one rezonują....
no i jeszcze toen dzwięk przy dodawaniu gazu mnie zastanawia.....
A8>eSka

Awatar użytkownika
mdamian
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2817
Rejestracja: 12 maja 2010, 00:06
Lokalizacja: 3-miasto

Post autor: mdamian » 13 cze 2011, 21:55

martinezzg pisze:kol mdamian ale jak to się objawia u Ciebie? jak przełączysz na lpg to silnik pracuje głosniej i słychać jakieś metaliczne dzwięki....
nie u mnie to się objawia tak jak by 8 kolesi pukało w pudełko jakieś , taki głuchy stukot , jak przełączę na PB to to cichnie .

Awatar użytkownika
badyl
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 384
Rejestracja: 06 lut 2011, 21:47
Lokalizacja: trójmiasto

Post autor: badyl » 13 cze 2011, 22:26

ja mam taką samą instalacje stag + hana zielone i reduktory staga ac-r01 i powiem ci że na gazie nawet ciszej mi auto pracuje hany zielone są bardzo ciche dużo cichsze niż benzynowe wtryski

Awatar użytkownika
martinezzg
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 474
Rejestracja: 06 cze 2011, 20:23
Lokalizacja: Czeladź/Śląsk

Post autor: martinezzg » 13 cze 2011, 23:03

no i kur.... po przejechaniu na wieczór z Czeladzi do Chorzowa zapaliła mi się kontrolka silnika.....
ciekawe dlaczego.... więc chyba nie zostaje nic innego jak gnać do gazownika do Pszczyny i już... tyle ze ja tam mam 50 km w jedną stronę... :evil:
a mam pytanko czy ew mogę jeżdzić z zapaloną kontrolką silnika 2-3 dni czy lepiej nie bo coś mogę zrąbać w silniku? :evil:
A8>eSka

Awatar użytkownika
badyl
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 384
Rejestracja: 06 lut 2011, 21:47
Lokalizacja: trójmiasto

Post autor: badyl » 13 cze 2011, 23:39

możesz jezdzić nic się nie stanie pewnie gazownia do regulacji lub korekty mapy

Awatar użytkownika
daro72
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1240
Rejestracja: 16 maja 2009, 18:49
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: daro72 » 14 cze 2011, 07:57

Jeżeli wypadają zapłony to nie spalone paliwo wpada do Catów co może przyspieszać koniec ich żywota. Jeśli dobrze pracuje na Pb to na ten czas pojeździj na samej benzynce. Jeżeli będą to jakieś krutkie sporadyczne odcinki to te trzy dni na pewno da się jeździć.
Dążenie do doskonałości.

stan
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 193
Rejestracja: 07 lip 2010, 10:42
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: stan » 14 cze 2011, 11:09

Mogą ci jeszcze parowniki chrobotać.

Awatar użytkownika
dzidzia
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 219
Rejestracja: 13 wrz 2010, 08:37
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: dzidzia » 14 cze 2011, 11:30

jakiś partacz zakładał ci gaz i potem z tego biorą sie takie opinie o lpg.

Graty masz dobre pod machą wiec jedyne co to montaz spaprany!

Instalacja gazowa faktycznie jest ciut głosniejsza w czasie pracy ale u mnie to słychać tylko przy otwartej masce silnika (pukające wtryski gazu, tłoczki w nich), ale po zamknieciu maski jest to praktycznie niesłyszalne, i nie jest to metaliczny dzwiek tylko raczej pukanie patykiem w pudełko

Zadne kontrolki w czasie pracy instalacji nie mają prawa sie zapalać
quattro rulez
V8 no free rides, gas or ass!

http://www.motostat.pl/user-vehicles/15571

Awatar użytkownika
martinezzg
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 474
Rejestracja: 06 cze 2011, 20:23
Lokalizacja: Czeladź/Śląsk

Post autor: martinezzg » 15 cze 2011, 20:15

no tak.... niby warsztat polecony przez kogoś kto gazował pożądne auta i sobie chwali..... u mnie słychać w kabinie takie metaliczne dzwięki po przełączeniu na pb znikają - przy dodawaniu gazu bruczenie w początkowej fazie przyśpieszania się pojawia i potem znika - coś jakby tarło - taki dzwięk ale tak jak mówię prze 1-2 sekundy....
masakra jak dla mnie .... normalnie jak mi gość nie poprawi to podaję tu jego dane publicznie :lol:
A8>eSka

szoszon1983
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 257
Rejestracja: 04 kwie 2010, 17:00
Lokalizacja: Radom / Reading, UK

Post autor: szoszon1983 » 16 cze 2011, 19:07

martinezzg, pod maską porządne wtryski-hana pracują cichutko, to na pewno nie o nie tu chodzi. Mi do głowy przychodzą 2 rzeczy:
1. parownik-mój brat miał tak, że parownik brzęczał, winna była sprężyna znajdująca się w środku.
2. Spalanie stukowe daje metaliczny dźwięk, ale to raczej wyłapałby ecu i wywalił check.... a może to właśnie ten błąd. Sprawdzałeś jaki to byk Ci wywaliło?

Awatar użytkownika
martinezzg
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 474
Rejestracja: 06 cze 2011, 20:23
Lokalizacja: Czeladź/Śląsk

Post autor: martinezzg » 16 cze 2011, 19:53

no własnie nie mam jak sprawdzić bo nie mam komputera do tego i tutaj musze się zdać na goscia gazownika ale napomknę mu oczywiście o tym co napisał szoszon1983 ...
A8>eSka

Awatar użytkownika
daro72
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1240
Rejestracja: 16 maja 2009, 18:49
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: daro72 » 17 cze 2011, 09:38

Kiedyś stałem przy aucie w którym były zamontowane wtryski Boscha i powiem szczerze, że jakby ktoś kijem po tarce ciągnął tak grzechotały. Może to one tak grzechoczą.
Dążenie do doskonałości.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl