![]() |
![]() |
[D2 01 4.2PB ] Kick Down - Możliwość włączania i wyłączani
[D2 01 4.2PB ] Kick Down - Możliwość włączania i wyłączani
Witam
Ostatnio zainteresowałem się tematem kick downa, zastanawiało mnie jak on działa.
Szukałem opisu w książce serwisowej ale niestety nic bardziej szczegółowego nie było, wczoraj kolega mi powiedział że czasami się je reguluje kręcąc tym "guziczkiem" na dole, właśnie u siebie zauważyłem że miałem przekręcone pokrętło w lewo, i jak jeździłem to po depnięciu przewaznie z 2 tys obrotów przeskakiwał na 3-3,5 teraz jak przełączyłem pokrętło na prawo to wskakuje mi ponad 4 tys obrotów po depnięciu, czy to możliwe że można go włączać i wyłączać ? Albo ewentualnie nastawiać jakieś dwa rodzaje trybów ?
Dodam jeszcze bo właśnie testowałem, i przycisk po przekręceniu w lewo wciska się leciutko ale nie ma tego efektu wysokich obrotów maks 3 tys. Jak go przełączę w prawo to wciska sie go dużo ciężej ale za to efekt jest w redukcji biegów natychmiastowy. A może w tej lewej pozycji on mi nie dziła tak jak powinien ?
Ostatnio zainteresowałem się tematem kick downa, zastanawiało mnie jak on działa.
Szukałem opisu w książce serwisowej ale niestety nic bardziej szczegółowego nie było, wczoraj kolega mi powiedział że czasami się je reguluje kręcąc tym "guziczkiem" na dole, właśnie u siebie zauważyłem że miałem przekręcone pokrętło w lewo, i jak jeździłem to po depnięciu przewaznie z 2 tys obrotów przeskakiwał na 3-3,5 teraz jak przełączyłem pokrętło na prawo to wskakuje mi ponad 4 tys obrotów po depnięciu, czy to możliwe że można go włączać i wyłączać ? Albo ewentualnie nastawiać jakieś dwa rodzaje trybów ?
Dodam jeszcze bo właśnie testowałem, i przycisk po przekręceniu w lewo wciska się leciutko ale nie ma tego efektu wysokich obrotów maks 3 tys. Jak go przełączę w prawo to wciska sie go dużo ciężej ale za to efekt jest w redukcji biegów natychmiastowy. A może w tej lewej pozycji on mi nie dziła tak jak powinien ?
Ostatnio zmieniony 25 lut 2012, 09:19 przez Osek, łącznie zmieniany 1 raz.
na to wychodzi bo on z założenia ma natychiast zredukować
Piękno w parze z technologią.
Elektronika Audi lampy przednie full led dołożenie.
Elektronika Audi lampy przednie full led dołożenie.
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1400
- Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
- Lokalizacja: Wrocław
to w takim układzie czy jest możliwość aby w pozycji lewej czyli wtedy kiedy nie ma kliknięcie był popsuty kick ? Bo robiłem test przy 50km/h i w tej pozycji robi mniejsza redukcję niż wtedy kiedy kick jest w pozycji prawej z kliknieciemszeryfisch pisze:elektrycznie guziczek pod pedalem dziala tak samo, przestawiajac go w jedej z pozycji nie ma charakterystycznego klikniecia pod pedalem gdy wciskasz na maxa aby zadzialal kickdown
tak jak pisałem, pod pedalem gazu masz taki wystajacy plastikowy bolec na którym ten pedał się zatrzymuje, w zależności od tego w która stronę jest przekrecony ten wystajacy bolec wciska się lekko lub ciężej u mnie chyba działa w tej pozycji co się go ciężej wciska.eloallxp pisze:ja tam wogóle mam słaby kick down i nie wiem czemu. gdzie ten przycisk jest ?? bo bym sobie go włączył