części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[S8 D2 99 LPG ] Tempomat- problemów ciąg dalszy

Awatar użytkownika
wojtf23
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 86
Rejestracja: 24 maja 2010, 23:08
Lokalizacja: Śląsk

[S8 D2 99 LPG ] Tempomat- problemów ciąg dalszy

Post autor: wojtf23 » 03 lis 2010, 20:32

Witam kolegow ponownie. caly czas siedze przy tempomacie i nic mam tylko to

koledzy vaguje moja ese ale nic po prostu nic. wchodze w engine - 1 potem w w blok pomiarow - 8 a potem 006 albo 066 i nie ma tam nic o cruise control mam tylko to (ale chyba 066 to jest cruise control) :Obrazek
i nic wiecej. oczywiscie jak naciskam pedalu to sie zmienia tylko pytanie jak to jest w automacie????

Tutaj jest jak naciskam pedal hamulca i przycisk Obrazek

a co z reszta ???? gdzie reszta jedynek?????? i jesli sie nie myle odpadaja kolejne dwa :
- beczpiecznik
- czujnik stopu przy pedale
- i manetka

[ Dodano: 2010-11-05, 18:34 ]
czy nikt nie umie poradzic na moj problem????


Kolego wojft23, na temat swojego tempomatu pisałeś wcześniej już tutaj: http://www.a8team.pl/topics16/2861.htm

W związku z powyższym proszę Cię: nie dubluj tematów i zwróć uwagę na poprawne ich nazywanie czyli z użyciem odpowiednich tagów i zgodnie z regulaminem: http://www.a8team.pl/topics12/2943.htm

Pozdrawiam, FOSS.
Ostatnio zmieniony 29 mar 2013, 17:38 przez wojtf23, łącznie zmieniany 6 razy.
Moja była :(

wariat00
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 18
Rejestracja: 21 mar 2010, 14:05
Lokalizacja: pomorze

Post autor: wariat00 » 05 lis 2010, 19:29

nie ma tragedji tak uwazam.
mialem tez taki problem .
rozwiazanie polega na rozebraniu manetki przeczyczeniu stykow (byly zasniedzale) zlozenie do kupy i smigal tempo. az milo
sprobuj nic skaplikowanego i napisz jaki efekt

Awatar użytkownika
wojtf23
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 86
Rejestracja: 24 maja 2010, 23:08
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: wojtf23 » 05 lis 2010, 19:34

kolego ale jezeli zmieniam manetka set itp. a w vagu mi sie zmieniaja wartosci to chyba wsdzystko jest ok z manetka???? jesli sie mnie myle

dolkadnie to jest tak:
akupilem vaga (viaken rs232) zeby sprawdzic co jest grane. na vagu po wejsciu w ENGINE 1 potem w bloki pomiarowe 08 a potem 066 ukazalo mi sie :

1000 czyli aktywny tempomat

a w drugim okienku 0000

wiec zaczolem sprawdzac:

Pierwsze okienko:
wlaczony pedal hamulca lekko 1010
wlaczony pedal hamulca mocno 1011
(powinna pojawiac sie chyba jeszcze jedynka od sprzegla co prawda nie wiem bo automat nie ma pedalu spregla)

Drugie okienko:
wylaczony tempomat pozycja AUS 0000
wcisniety AUFN 1011
wlaczony tempomat pozycja EIN 0011
wcisniety przycisk FIX 0111

i tyle i nie dziala. Ale po zeskanowaniu ECU wywala mi dwa bledy:

16-Steering Wheel
1426 - controls in steering wheel (E221)
49-10 - No Comunications - Intermittent

17977 Regulacja prędkości - główny wyłącznik
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY

te obydwa bledy po skasowaniu nie pojaiwaja sie az do momentu rozruchu silnika.
Moja była :(

wariat00
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 18
Rejestracja: 21 mar 2010, 14:05
Lokalizacja: pomorze

Post autor: wariat00 » 05 lis 2010, 19:58

sprawdz sobie jak sie tak upierasz na to vag-owanie podczas jazdy bodajze powyzej 50-60 dokladnie nie pamietam bo dopiero wtedy tempomat sie zalacza . ale proponuje przeczyszczenie stykow

Awatar użytkownika
wojtf23
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 86
Rejestracja: 24 maja 2010, 23:08
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: wojtf23 » 05 lis 2010, 20:34

a mogl bys sprawdzic u siebie czy 0 ktore powinno byc sprzeglem jest jhako jedynka czy tez masz zero i sie nie zmienia bo na necie czytalem ze to zero ma byc caly czas jedynka.

a masz moze gdzies opisane jak sciagnac kierownice i manetke bez zadnego prtoblemu a pozniej rozebranie manetki???? i przeczyszczenie tej manetki???

prosze o odp. z gory dzieki.

jesli sie nie myle wedlug instrukcji obslugi tempomat zalacza sie przy 40 km/h
Moja była :(

Awatar użytkownika
colln
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1103
Rejestracja: 21 cze 2010, 00:47
Lokalizacja: P.T.

Post autor: colln » 05 lis 2010, 23:45

wojtf23 pisze:jak sciagnac kierownice
tylko po wyjęciu kluczyka ze stacyjki (bo będzie ka bum) od spodu zazwyczaj standardowo powinny być torxy które trzeba wykręcić
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2

Awatar użytkownika
wojtf23
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 86
Rejestracja: 24 maja 2010, 23:08
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: wojtf23 » 06 lis 2010, 16:34

tyle to ja sam wiem :) Czekam na pomoc wariat00 bo mial sprawdzic vagiem swoj tempomat.

A tak przy okazji czy ktos w ogole wie czy tempomat ma przekaznik w naszych Limusinach :D

i jak by mogl ktos sprawdzic odczyty z vaga na temat tempomatu z automatem czy zero od sprzegla mu sie zmienia na 1 albo czy ma caly czas jedynke.

[ Dodano: 2010-11-15, 19:33 ]
Dziala tempomat w koncu :D w koncu jak w koncu :) dzialal caly czas tylko jak zwykle zle sie przeczytalo. mam jedynie problem taki ze jak chce dac wieksza predkosc na przycisku wylacza mi tempomat.

[ Dodano: 2010-11-18, 17:58 ]
Proszę o zamknięcie tematu.
Moja była :(

Awatar użytkownika
KATAN
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 6
Rejestracja: 16 mar 2011, 21:42
Lokalizacja: Mazowsze

Post autor: KATAN » 07 kwie 2011, 22:08

Dziś wymieniłem czujnik STOP aby wykluczyć jedno, bezpieczniki są OK.

Diagnozując przez VAG-a nie może mi wykryć modułu TEMPO.

Wchodząc w ENGINE i dalej w BLOKI POMIAROWE 08, nie mogę wpisać nic powyżej bloku 25. Co jest grane :?: :!:

Nie moge znaleźć tego : "cruise control" :?:

Walka dalej trwa ale może ktoś coś podpowie początkującemu :?:

A może ktoś użyczy modułu TEMPO na podmianę, aby wyeliminować jego defekt :?:


Jestem ze stolicy (dzielnica URSUS) - jak coś piszcie na PW ;-)

Z góry DZIĘKI :!: :!: :!:
WITAM I POZDRAWIAM :-)

tomi26
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 553
Rejestracja: 13 wrz 2009, 13:58
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: tomi26 » 07 kwie 2011, 23:48

KATAN pisze:(...)Wchodząc w ENGINE i dalej w BLOKI POMIAROWE 08, nie mogę wpisać nic powyżej bloku 25. Co jest grane :?: :!: (...)
Masz kolego niepełną wersję VAG-a.

Awatar użytkownika
KATAN
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 6
Rejestracja: 16 mar 2011, 21:42
Lokalizacja: Mazowsze

Post autor: KATAN » 09 kwie 2011, 16:00

A z kąd można zciągnąć pełną wersję :?: :!:
WITAM I POZDRAWIAM :-)

tomi26
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 553
Rejestracja: 13 wrz 2009, 13:58
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: tomi26 » 09 kwie 2011, 19:28

podaj mi mail-a.

olo_gsm
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 63
Rejestracja: 19 paź 2010, 13:20
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: olo_gsm » 10 kwie 2011, 14:44

KATAN pisze:A z kąd można zciągnąć pełną wersję :?: :!:
stąd: www.vcds.pl tylko potrzebny jest kabel będący kluczem sprzętowym ;-) Ale za to za 1700 zł (co jest ceną średniej wizyty w sersie) kupujesz legalny program z darmowymi aktualizacjami i pomocą techniczną.
>>>AUTOELEKTRONIKA<<<

Awatar użytkownika
KATAN
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 6
Rejestracja: 16 mar 2011, 21:42
Lokalizacja: Mazowsze

Post autor: KATAN » 10 kwie 2011, 16:21

Dzięki wielkie :-D
WITAM I POZDRAWIAM :-)

jajopn
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 31
Rejestracja: 16 wrz 2009, 00:19
Lokalizacja: Poznań

Post autor: jajopn » 21 cze 2011, 14:49

Witam podłącze się pod temat na Vaga-u na bloku 066 wyskakuje że nie ma tego urządzenia,niem mam nic powyzej 33 bloku .Co z tym zrobić od zakupu samochodu zadziałał mi może 1 raz

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl