Audi A8 D2 4.2
Audi A8 D2 4.2
Witam!!
Jestem szczęśliwym posiadaczem Audi A8 D2 Quatro 4.2 300km ABZ 1997r, A8 kupiłem trzy miesiące temu z przebiegiem 280tys, na liczniku jest 180tys., był cofany, sprawdzałem w serwisie przed zakupem, była serwisowana do grudia 2010r, Zawsze chciałem mieć A8 w końcu ją mam i będę o nią dbał, wcześniej miałem A4 B5 1.6 :lol: różnica w jeździe ogromna, ale A4 też fajnie się jeżdziło, sprzedałem ją z przebiegiem 280 tys.
Spalanie maksymalnie do 20l LPG, przy normalnej jeżdzie 16-17l LPG, na trasie do 15l LPG
Narazie jechałem 260km, dalej zabrakło drogi.
Wyposażenie:
-srebrny metalic
-lusterko wsteczne samościemniające
-podsufitka z alkantary
-abs,esp
-6 poduszek powietrznych
-elektrycznie regulowane pasy, zagłówki
-elektrycznie regulowana kierownica, pamięć
-lusterka elektryczne podgrzewane, składane
-skrzynia 5 biegów Tiptronic
-quattro
-fotele przód elektryczne podgrzewane, pamięć
-fotele tył podgrzewane
-szyby podwójne oryginalnie przyciemniane
-podgrzewane dysze spryskiwaczy
-nagłośnieni BOSE
-zmieniarka na 6 płyt
-GPS
-telefon
-szyberdach dwa poziomy
-xenony + spryskiwacze dokładany
-klimatronik dwu strefowy
-domykanie,otwieranie szyb z pilota
-4 elektr. szyby
-rolety w tylnych drzwiach, elektryczna tył
-komputer pokładowy
-tempomat
-przetwornica 600W
Do tej pory zrobiłem w niej:
-końcówki maglownicy
-wymiana filtra i oleju w skrzyni
-wymiana oleju 0w40 Castrol
-założony Gaz
-wymiana świec
-czujnik wałka rozrządu
-wisko
-poduszka pomocnicza silnika
-uszczelniacz przegubu wewnętrznego
-obszycie kierownicy
-wycięte katalizatory, jeden był pusty
Do zrobienia:
-tarcze klocki przód tył (nie wiem na jakie się zdecydować)
-felgi 19cali plus opony
-malowanie całego auta
-sprężyny JAMEX
-zmiana radia na Navi rns-e
Jak to usunąć?
Jestem szczęśliwym posiadaczem Audi A8 D2 Quatro 4.2 300km ABZ 1997r, A8 kupiłem trzy miesiące temu z przebiegiem 280tys, na liczniku jest 180tys., był cofany, sprawdzałem w serwisie przed zakupem, była serwisowana do grudia 2010r, Zawsze chciałem mieć A8 w końcu ją mam i będę o nią dbał, wcześniej miałem A4 B5 1.6 :lol: różnica w jeździe ogromna, ale A4 też fajnie się jeżdziło, sprzedałem ją z przebiegiem 280 tys.
Spalanie maksymalnie do 20l LPG, przy normalnej jeżdzie 16-17l LPG, na trasie do 15l LPG
Narazie jechałem 260km, dalej zabrakło drogi.
Wyposażenie:
-srebrny metalic
-lusterko wsteczne samościemniające
-podsufitka z alkantary
-abs,esp
-6 poduszek powietrznych
-elektrycznie regulowane pasy, zagłówki
-elektrycznie regulowana kierownica, pamięć
-lusterka elektryczne podgrzewane, składane
-skrzynia 5 biegów Tiptronic
-quattro
-fotele przód elektryczne podgrzewane, pamięć
-fotele tył podgrzewane
-szyby podwójne oryginalnie przyciemniane
-podgrzewane dysze spryskiwaczy
-nagłośnieni BOSE
-zmieniarka na 6 płyt
-GPS
-telefon
-szyberdach dwa poziomy
-xenony + spryskiwacze dokładany
-klimatronik dwu strefowy
-domykanie,otwieranie szyb z pilota
-4 elektr. szyby
-rolety w tylnych drzwiach, elektryczna tył
-komputer pokładowy
-tempomat
-przetwornica 600W
Do tej pory zrobiłem w niej:
-końcówki maglownicy
-wymiana filtra i oleju w skrzyni
-wymiana oleju 0w40 Castrol
-założony Gaz
-wymiana świec
-czujnik wałka rozrządu
-wisko
-poduszka pomocnicza silnika
-uszczelniacz przegubu wewnętrznego
-obszycie kierownicy
-wycięte katalizatory, jeden był pusty
Do zrobienia:
-tarcze klocki przód tył (nie wiem na jakie się zdecydować)
-felgi 19cali plus opony
-malowanie całego auta
-sprężyny JAMEX
-zmiana radia na Navi rns-e
Jak to usunąć?
Ostatnio zmieniony 30 paź 2011, 19:02 przez adrian949, łącznie zmieniany 1 raz.
całkiem fajna niunia
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Jakie miałeś objawy zużytych końcówek maglownicy? Możesz coś o tym napisac. W swojej A8 mam zrobione całe zawieszenie przednie a pomimo tego coś stuka na poprzecznych nierównościach w przednim lewym kole albo jego okolicy. Na szarpakach nic nikt nie może znaleźc, byłem u kilku mechaników i każdy ręce rozkłada.
POZDRAWIAM
POZDRAWIAM
A sprawdzałeś czy klocki tobie nie pukają ??jdz1 pisze:mam zrobione całe zawieszenie przednie a pomimo tego coś stuka na poprzecznych nierównościach w przednim lewym kole albo jego okolicy
U mnie też było bardzo podobnie , wystarczyło WD40 , trochę popsikać na prowadnice i stukanie na szczęście ustało . :mrgreen:
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Sprawdzałem luzy na łożyskach po podnisieniu samochodu ruszając kołami góra-dół i nic. Robiłem to osobiście ja, jak i nie jeden fachowiec. Na boki lewo-prawo też koła były ruszane w celu sprawdzenia luzów na wahaczach i nic. Byłem też na szarpakach w dwóch stacjach diagnostycznych i też nic nikt nie wypatrzył. Po silnym naciśnięciu na błotnika przedni z lewej jak i z prawej strony kiedy amortyzator zaczyna pracowac jest cicho również.
Jeżeli auto stoi powiedzmy przez noc to wyjeżdzając z parkingu i przejechaniu kilku kilometrów jest cicho. Dopiero po przejechaniu kilku kilometrów coś zaczyna stukac, czasem ciszej a czasami naprawdę głośno na poprzecznych nierównościach. Mdamian czy miałeś podobne objawy? W wolnej chwili postaram się sprawdzic te klocki, a tym bardziej że niedługo szykuje mi się wymiana tarcz i klocków zarówno z przodu jak i z tyłu.
POZDRAWIAM
Jeżeli auto stoi powiedzmy przez noc to wyjeżdzając z parkingu i przejechaniu kilku kilometrów jest cicho. Dopiero po przejechaniu kilku kilometrów coś zaczyna stukac, czasem ciszej a czasami naprawdę głośno na poprzecznych nierównościach. Mdamian czy miałeś podobne objawy? W wolnej chwili postaram się sprawdzic te klocki, a tym bardziej że niedługo szykuje mi się wymiana tarcz i klocków zarówno z przodu jak i z tyłu.
POZDRAWIAM
Kolego jdz1, weź się przejedź po łatanej drodze , jak będziesz słyszeć stuki to naciśnij lekko hamulec , jak przestanie pukać to masz luz na klockach ;-)
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Siema,mdamian pisze:A sprawdzałeś czy klocki tobie nie pukają ??jdz1 pisze:mam zrobione całe zawieszenie przednie a pomimo tego coś stuka na poprzecznych nierównościach w przednim lewym kole albo jego okolicy
U mnie też było bardzo podobnie , wystarczyło WD40 , trochę popsikać na prowadnice i stukanie na szczęście ustało . :mrgreen:
to samo u mnie w A4. Myślałem że to osłony pod silnikiem ale podokręcaliśmy wszystko i jednak to klocki (tylko w lewym kole), także tam szukaj
ja dałem 3tys z oponami i dystansami kolega z forum ma takie na sprzedaż
[ Dodano: 2011-08-08, 08:41 ]
http://www.a8team.pl/topics26/3328,120.htm
[ Dodano: 2011-08-28, 09:16 ]
Witam! Kilka dni temu za nie dużą kasę stałem się posiadaczem foteli Recaro, podłokietnika, rolety tył, boczków z roletami, głośniki bose, panel radia z przyciskami wszystko z polifta 2001r. Fotele sobie założyłem i podłokietnik, reszta na sprzedaż!
[ Dodano: 2011-09-11, 21:40 ]
Tu felgi po polerowaniu rantów! :-)
[ Dodano: 2011-08-08, 08:41 ]
http://www.a8team.pl/topics26/3328,120.htm
[ Dodano: 2011-08-28, 09:16 ]
Witam! Kilka dni temu za nie dużą kasę stałem się posiadaczem foteli Recaro, podłokietnika, rolety tył, boczków z roletami, głośniki bose, panel radia z przyciskami wszystko z polifta 2001r. Fotele sobie założyłem i podłokietnik, reszta na sprzedaż!
[ Dodano: 2011-09-11, 21:40 ]
Tu felgi po polerowaniu rantów! :-)