Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D3 03 4.2MPI/LPG ] Dziwny odgłos w tylnym moście

Awatar użytkownika
Saberek
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 185
Rejestracja: 11 lut 2011, 17:05
Lokalizacja: Lloydminster, Alberta , Kanada

Post autor: Saberek » 29 cze 2011, 16:17

Mozesz mi wrzucic te pliki i te z termostatem na email: saberek750@tlen.pl bo nie moge ich sciagnac w garazu jestem.
Prosze :) ladnier :)

Awatar użytkownika
dice111
Moderator
Moderator
Posty: 6034
Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Imię: AHC by MTM
Lokalizacja: Těšin

Post autor: dice111 » 29 cze 2011, 16:35

Poszło
Black Cars Matters

Awatar użytkownika
Saberek
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 185
Rejestracja: 11 lut 2011, 17:05
Lokalizacja: Lloydminster, Alberta , Kanada

Post autor: Saberek » 29 cze 2011, 21:27

Doszlo wszystko ladnie sie pootwieralo ale po przepatrzeniu wszystkiego nie ma NIC jak spuscic olej z przedniego dyfra :-(
Jedyne co pisze to ze olej sie wymienia po naprawie / sciagnieciu pokrywy torsena.
Czy nie ma innej opcji na to spuszczenie oleju ?
Moze ktos kto to robil pomoze ?

Awatar użytkownika
dice111
Moderator
Moderator
Posty: 6034
Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Imię: AHC by MTM
Lokalizacja: Těšin

Post autor: dice111 » 29 cze 2011, 22:18

Tyle co udało mi się w PL ELSIE znaleźć: http://www15.zippyshare.com/v/47161627/file.html
Black Cars Matters

Awatar użytkownika
Saberek
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 185
Rejestracja: 11 lut 2011, 17:05
Lokalizacja: Lloydminster, Alberta , Kanada

Post autor: Saberek » 30 cze 2011, 13:03

Dalej doopa , walczymy od rana i nigdzie nie ma spustu oleju z dyfra, tej malej chlodniczki i przewodow laczacych dyfry tez nie ma.
Pomozcie ludziska dobre co juz to robiliscie :)

Awatar użytkownika
dice111
Moderator
Moderator
Posty: 6034
Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Imię: AHC by MTM
Lokalizacja: Těšin

Post autor: dice111 » 04 lip 2011, 21:35

Odsysać.
Black Cars Matters

Awatar użytkownika
marcinusss
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 21
Rejestracja: 09 maja 2013, 19:21
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: marcinusss » 10 sty 2014, 18:19

Mucholejkolator pisze:Cześć SERGIO,
Słuchaj mi też miałczy prawie od momentu kupna auta... Walczę z tym już dłuższy czas i wiem już co to jest.
Na początku tez myślałem, że to tylny dyfer, podpora, łożysko itd. U mnie to miałczenie pojawia się między 80 a 100 km/h. W moim przypadku wyje skrzynia...
Jeden mechanik twierdzi że to przekładnia planetarna, drugi uważa że wałek atakujący z kołem talerzowym czyli przekładnia główna przedniego dyferencjału.
Generalnie robiłem remont skrzyni żeby pozbyć się tych dzwięków i wycieków.
Jednak w czasie weryfikacji mechanik stwierdził ze skrzynia jest w świetnym stanie i to nie ona wyje. Drugi mechanior od początku cały czas twierdził, że to przekładnia główna. Po zainstalowaniu skrzyni nic się nie zmieniło, ale sprawdziliśmy z tym drugim ze to na bank skrzynia. Podobno nie widać podczas weryfikacji ze coś jest nie tak z przekładnia główną- nie zużywa się nierównomiernie. Natomiast podobno moze sie przestawic jej modułowość - geometia wałka atakującego wzg. koła tależowego i wtedy miałczy własnie. Nie wpływa to w żaden sposób na żywotność skrzyni, tylko wkurza dźwiękowo :-/
Jednak ten pierwszy spec co mi skrzynie robił podczas reklamacji przyznał ze to może być przekładnia planetarna i ja uważam że to jest raczej to ponieważ delikatne miałczenie słyszę także podczas zmiany z 1 na 2 bieg a głośność tego dżwięku jest proporcjonalna do obrotów silnika a nie prędkości kół. Ciężko to opisać. Podobnie jak Autobusach Neoplan. Nie wiem czy jeździłeś takowym środkiem transprtu publicznego :mrgreen: . On własnie tak charakterystycznie miałczy przy zmianie biegów...
Poobsłuchuj dokładnie auto podczas jazdy i upewnij się czy to na pewno z tyłu pojękuje. Pozdro
U mnie jest tak samo takie miauczenie od 80 do 100km/h ale tylko jak trzymam gaz,jak puszczę to cisza kompletna zaznaczam,że moja ósemka to 3,7 ośka czyli nie mam dyferencjału.Tak myślałem,że to od skrzyni....Po za tym ze skrzynią wszystko ok chodzi idealnie nie mam żadnych zarzutów,tylko to miauczenie ale po wyżej stówy znika lub jak puszczę gaz... <hmm>

beyer28
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1035
Rejestracja: 14 sie 2013, 21:52
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: beyer28 » 20 sty 2014, 19:02

Panowie tak się zastanawiam nad tym Waszym "miałczeniem" :) U mnie też było coś takiego, każdy mówił, że to skrzynia, dyfer itd. Okazało się, że to odma-separator oleju, ta czarna okrągła puszka na silniku od góry, pod osłoną. Jak się samochód nagrzeje, to zaczyna miałczeć/jęczeć :) W środku jest taka pomarańczowa membranka, która potrafi się zniekształcić i tak gwizdać. Najbardziej to słychać przy niższych obrotach, raczej podczas jazdy, chociaż na postoju też trochę daje, ale trza się wsłuchać. U mnie była już raz wymieniana, ale na jakiś tani zamiennik i jest to samo. Oficjalnie dostępna tylko w aso. Może warto to sprawdzić ;)

Jarkopolo
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 2
Rejestracja: 01 maja 2013, 20:41
Lokalizacja: krapkowice

miałczenie

Post autor: Jarkopolo » 01 maja 2015, 22:03

witam wszystkich mam podobny problem z miałczeniem podczas przyspieszania, jak ściągnę nogę z gazu znika już nie wiem gdzie szukać mechanik wymienił mi olej +filtr w skrzyni ale to nie przyniosło poprawy. Wydaje mi się że to jakaś podpora ale serwis twierdzi że ok luzów nie czują, dodam że co jakiś czas mam taki dziwny stuk w okolicach tyłu podczas hamowania jak by luźny zacisk też w serwisie tam nic nie widzą, może ktoś z was to przerobił.pozdro

krypto35
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 87
Rejestracja: 18 sie 2013, 13:46
Lokalizacja: pomorskie/niemcy

Post autor: krypto35 » 19 lip 2015, 21:54

U mnie jest tak samo, takie ,,miauczenie", tak jak kolega (Mucholejkolator ) to opisał. Bedąc na uropie udałem się na diagnoze do firmy Hukałowicz.Stwierdzili, że to skrzynia, najgorsza opcia jaką mogłem usłyszeć.Oni zasugerowali wyjęcie skrzyni i naprawę, która ma wynosić 4 do 8 tysięcy złotych. <bezradny> <bezradny> <bezradny>

jordan233
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1763
Rejestracja: 12 kwie 2011, 20:56
Lokalizacja: GBY

Post autor: jordan233 » 19 lip 2015, 22:33

krypto35 pisze:U mnie jest tak samo, takie ,,miauczenie", tak jak kolega (Mucholejkolator ) to opisał. Bedąc na uropie udałem się na diagnoze do firmy Hukałowicz.Stwierdzili, że to skrzynia, najgorsza opcia jaką mogłem usłyszeć.Oni zasugerowali wyjęcie skrzyni i naprawę, która ma wynosić 4 do 8 tysięcy złotych. <bezradny> <bezradny> <bezradny>

A masz jakies inne problemy ze skrzynią???? ,ja z takim problem też jeździłem,przy kupnie trzeciego dyfra to śmieszne wycie,miauczenie ucichło,dodam ze wymiana oleju w dyfrze nic nie pomogła. Dopiero gdy trafiłem na dyfer z niskim przebigiem to problem zniknął.

krypto35
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 87
Rejestracja: 18 sie 2013, 13:46
Lokalizacja: pomorskie/niemcy

Post autor: krypto35 » 19 lip 2015, 23:12

Ze skrzynią nie mam żadnych problemów.Wymieniony olej w skrzyni i dryfie w firmie ZF.To ciekawe co napisałeś. <hmm>

Gość

Post autor: Gość » 21 lip 2015, 12:48

A jak oni stwierdzili te skrzynie??

krypto35
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 87
Rejestracja: 18 sie 2013, 13:46
Lokalizacja: pomorskie/niemcy

Post autor: krypto35 » 21 lip 2015, 20:44

Był na podnośniku i został rozpędzony do 120km, bo od tej prendkości to słychać.Dodam, że auto ma przejechane 126.000 km.Trochę to dziwne <bezradny>

Gość

Post autor: Gość » 21 lip 2015, 20:47

W tak szybkim tempie zajechac trudno skrzynie gdyż teraz czas na zmiane oleju. O ile przebieg realny.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl