przeplyw powietrza tzn jaki...? kiedys slyszalem ze niby jakos ustawia strumien powietrza.... ale co z tego jak zanim mieszanka dojdzie do cylindra mija zakrety, rura dolotowa jest harmonijkowa co juz "burzy" powietrze wogole bzdura to jest dla mnie...
a co mi ten test da...???!!! czy w audi czy w maluchu jak zatkam dolot to zgasnie... :!: normalne
to moze wogole bez filtra jechac i nalozyc jakas ponczoche...
niechce sie wywyzszac czy cos w tym rodzaju ale nieobrazajac nikogo!!! niektorzy ogladaja zbyt duzo reklam!!! ok zgodze sie z tym ze te filtry sa "wieczne" ale ja jestem zdania ze wole sobie kupic tanszy zwylky filter i wymienaic go regularnie dbac o siwece, olej w silniku, czyscic raz na jakis czas przepustnice itp niz wydawac kilka razy tyle na "super" filter co i tak z kolejnym czyszczeniem jego i tak sie zabija brudem coraz bardziej. stety niestety mamy przewaznie wolnossaki! wiec to nam nic nieda.
kiedys mialem a6 2.7biturbo przebudowalem caly dolot. filter stozkowy, kompletnie aluminiowy dolot, oslony termiczne.. to mialo sens... dostal kilka koni a i dzwiek byl piekniejszy :roll:
zreszta "robta co chceta!" ja mowie stanowczo NIE i ...uj! to tak jakbys kupil zarowke pomalowana na niebiesko z napisem XENON i 200% more brighter i nadole made in china
pozdro!
[D2 ALL ] Filtry (pyłkowe i powietrza)
Odświeżę temat, widzę ze pytałeś kolege czy ma filtry firmy Aster, jak się domyślam masz pewnie jakieś zastrzeżenia do tej firmy, fajnie by było gdybyś się podzielił swoją wiedzą/opiniącolln pisze:coś bardzo bardzo tanio... Włoskie Aster ?sebos17 pisze:nie wiem ile kosztują zwykłe kabinowe filtry, ale ja za dwie sztuki węglowe płaciłem niecałe 100zł