Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D2 99 2.5TDI ] Czary mary z ciągiem auta....

Awatar użytkownika
gierobiala
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 406
Rejestracja: 15 wrz 2009, 18:00
Lokalizacja: lubelskie

[D2 99 2.5TDI ] Czary mary z ciągiem auta....

Post autor: gierobiala » 06 lip 2011, 23:48

Dałem ten temat na A6 forum,dam i tutaj,auto mniejsze ale motur ten sam...

Więc tak...Jak wcześniej pisałem padła mi suszara,założyłem drugą,test drogowy i auto nie jedzie....muli ,słabo się wkręca,jedzie dopiero powyżej 3000rpm..Po przeczyszczeniu zawalonego jak bagno szreka N75 samochód ożył,zapitala jak fabryka dała...Ale dzisiaj,przez przypadek odnotowałem takie zachowanie:

Drugi bieg,przytrzymam chwilę na 2000 obrotów,gaz do dechy i muł....buja się do około 70km/h lecz jakoś wolno..ale jak depnę ją od 1000 obrotów i gaz do dechy to auto chce jechać, a od+- 1800 jedzie jak szalona,"gniecie w fotel"tak jak ma być..Na czwartym,piątym i szóstym biegu nie ma takiego objawu, na 1,2,3 tak ma, ale tylko po wcześniejszym przytrzymaniu na około 2000rpm,wciskając od dołu jest wszystko jak należy..

O co chodzi?

szeryfisch
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1400
Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: szeryfisch » 07 lip 2011, 08:59

tylko vagina i testy drogowe inaczej nikt nie wywrozy
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia

arti
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 121
Rejestracja: 24 cze 2010, 20:53
Lokalizacja: okolice STG

Post autor: arti » 07 lip 2011, 20:30

Ciekawe co było przyczyną awari turbosprężarki :?:

Awatar użytkownika
mdamian
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2817
Rejestracja: 12 maja 2010, 00:06
Lokalizacja: 3-miasto

Post autor: mdamian » 07 lip 2011, 20:34

Ciekawe co było przyczyną awari turbosprężarki :?:
całkiem możliwe że wina leży po stronie "Łącznika" pomiędzy pedałami , a kierownicą :mrgreen: ;-)

Awatar użytkownika
gierobiala
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 406
Rejestracja: 15 wrz 2009, 18:00
Lokalizacja: lubelskie

Post autor: gierobiala » 07 lip 2011, 22:35

szeryfisch pisze: tylko vagina i testy drogowe inaczej nikt nie wywrozy
No tak,tyle to wiedziałem przed zadaniem pytania ale nie mam w okolicy nikogo kumatego co by mi to zrobił..
arti pisze:Ciekawe co było przyczyną awari turbosprężarki :?:
Jak kupowałem auto to turbinę było słychać już moim zdaniem ciut przy głośno,ale wytrzymała jeszcze 50.oookm.Wirnik miał duży luz i osiowy i wzdłużny więc podejrzewam jakieś łożyska..nie bardzo się znam na budowie turbiny...Poza tym w miarę czysta,łopatki nie były zapieczone,chodziły leciutko
mdamian pisze:całkiem możliwe że wina leży po stronie "Łącznika" pomiędzy pedałami , a kierownicą :mrgreen: ;-)
Zapewne codziło Ci o taką blokadę kierownicy zaczepianą na pedała :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Nie posiadam ;-)

W sumie auto nie dostało u mnie jakoś specjalnie po zaworach,jeżdżę raczej spokojnie,studzę turbinę jak trzeba,oliwa co 10.000km-motul x-cess 5w40,filtr powietrza co 5000km, mixol do paliwka,już tak mam że dbam o auta,a to przeklęte przez ogół tdi v6 służy mi bez większych usterek przez już ponad 50.000km..Więc nie jest tak tragicznie,polubiłem to auto ;-)

Awatar użytkownika
SamackA8
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 449
Rejestracja: 14 kwie 2011, 08:49
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: SamackA8 » 08 lip 2011, 23:23

gierobiala pisze: W sumie auto nie dostało u mnie jakoś specjalnie po zaworach,jeżdżę raczej spokojnie,studzę turbinę jak trzeba,oliwa co 10.000km-motul x-cess 5w40,filtr powietrza co 5000km, mixol do paliwka,już tak mam że dbam o auta,a to przeklęte przez ogół tdi v6 służy mi bez większych usterek przez już ponad 50.000km..Więc nie jest tak tragicznie,polubiłem to auto ;-)
No a jak tu nie lubić tego samochodu ;). Też dbam o moje TDI no to i efekty są ;). Wszyscy odradzali, ale ja zawsze mówiłem: JAK DBASZ O SAMOCHÓD TO DŁUGO NIM POJEŹDZISZ. Pozdrawiam
I love my A8, A6 and S3 :)
Forum Audi A6
Forum Audi A8
Forum Audi A7

arti
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 121
Rejestracja: 24 cze 2010, 20:53
Lokalizacja: okolice STG

Post autor: arti » 08 lip 2011, 23:26

mdamian pisze:
Ciekawe co było przyczyną awari turbosprężarki :?:
całkiem możliwe że wina leży po stronie "Łącznika" pomiędzy pedałami , a kierownicą :mrgreen: ;-)
Sugierujesz że kolega go zamulił...przytkał sadzą kata ,egr-a i tym podobnie.Możesz mieć racje , ale on się małowiele niezna.Potrzebny mu jest ktoś , kto wskoczy pod mache , przeleci całą jednostkę napędową i ogarnie niewymieniając niczego nie potrzebnie lub napisze litanie , zalecenia.
Czasami wystarczy dać mu po garach , przepalić :-P ale pytanie,co naprawde było przyczyną uszkodzenia turbosprężarki...żeby nie było że następna padnie jak dostanie w rure.
Grunt to aby nie robić jak większość lekarzy pierwszego kontaktu , leczą objawy a nie przyczynę :lol:
Przykazania dla Diezla kolega pewnie zna :roll:

Awatar użytkownika
gierobiala
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 406
Rejestracja: 15 wrz 2009, 18:00
Lokalizacja: lubelskie

Post autor: gierobiala » 09 lip 2011, 10:12

arti pisze: Sugierujesz że kolega go zamulił...przytkał sadzą kata ,egr-a
Nie zamulił kata bo kata zastąpiła strumiennica,egra sadzą nie przytkał bo egra wymontował i wyczyścił...
Czasami wystarczy dać mu po garach , przepalić :-P
Nie jestem emerytem w kapeluszu,pisząc jeżdżę spokojnie nie miałem na myśli 50km/h na szóstym biegu,ale też nie piłowanie do czerwonego pola,turbina robi swoją robotę.
arti pisze:Przykazania dla Diezla kolega pewnie zna
Zna,zna spokojnie,nie jestem z pierwszej łapanki ;-)

szeryfisch
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1400
Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: szeryfisch » 12 lip 2011, 00:03

gierobiala, hamulce sa normalne jak auto lapie muła?
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia

Awatar użytkownika
gierobiala
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 406
Rejestracja: 15 wrz 2009, 18:00
Lokalizacja: lubelskie

Post autor: gierobiala » 12 lip 2011, 20:15

szeryfisch pisze: gierobiala, hamulce sa normalne jak auto lapie muła?
Normalne..Temat ogarnięty-przepływomierz kulał..

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl