[D3 04 4.2MPI ] Problem przy odpalaniu
hehe, ASO jak zwykle pomocne jak czegoś nie ma w procedurze, to znajomy chirurg Ci lepiej doradzi niż autoryzowany serwis
W kluczyku bym się problemu nie doszukiwał, bo ja uruchamiam na linie papilarne i wszystko zazwyczaj świetnie działa, ani żadnych błędów nie mam ani komunikatów. To cyknięcie i odmowa współpracy jest jedynie od czasu do czasu. IMHO to nie są objawy padającej baterii w pilocie.
W kluczyku bym się problemu nie doszukiwał, bo ja uruchamiam na linie papilarne i wszystko zazwyczaj świetnie działa, ani żadnych błędów nie mam ani komunikatów. To cyknięcie i odmowa współpracy jest jedynie od czasu do czasu. IMHO to nie są objawy padającej baterii w pilocie.
ja bym sprawdził przekaźnik odpowiedzialny za "strzał" rozrusznika. Spróbować podmienić powinno pomuc, bo objaw pasuje do zawieszania się jego. Zdejmijcie obudowe z niego jak będzie podłączony i patrzcie jak się zachowuje podczas rozruchu. (zachowajcie ostrożność bo płynie tam BARDZO duży prąd). jak przekaźnik będzie ok to pozostaje sprawa rozursznika, mogą zawieszać się szczotki, bądź niedostateczny prąd spowodowany kiepsą jakością połączeń elektrycznych(śniedź/korozja).
Zauważcie że gdy jest bardzo niski poziom naładowania aku to tak właśnie zachowuje się przekaźnik cykając odłącza rozrusznik który nie ma siły(z braku niskiej wartości prądu rozruchowego)obrucić silnikiem.
Zauważcie że gdy jest bardzo niski poziom naładowania aku to tak właśnie zachowuje się przekaźnik cykając odłącza rozrusznik który nie ma siły(z braku niskiej wartości prądu rozruchowego)obrucić silnikiem.
Piękno w parze z technologią.
Elektronika Audi lampy przednie full led dołożenie.
Elektronika Audi lampy przednie full led dołożenie.
Wiem, ze troche czasu minelo ,ale pytanie o lokalizacje przekaznik rozrusznika w D3 jest nadal aktualne.
Moze ktos moglby zamiescic schematy instalacji rozrusznika (przewodow silnopradowych) dla modelu D3 tak jak daro72 w poscie dla D2:
http://www.a8team.pl/topics16/3596.htm
Rozrusznik w zimne dni chodzi dzielnie, jednak co roz jest sytuacja taka jakby sie dlawil.
Typowe obiawy dla duzej rezystancji w obwodzi silnopradowym rozrusznika, a bez schematow to do A8 wole nie podchodzic.
pozdrawiam
Moze ktos moglby zamiescic schematy instalacji rozrusznika (przewodow silnopradowych) dla modelu D3 tak jak daro72 w poscie dla D2:
http://www.a8team.pl/topics16/3596.htm
Rozrusznik w zimne dni chodzi dzielnie, jednak co roz jest sytuacja taka jakby sie dlawil.
Typowe obiawy dla duzej rezystancji w obwodzi silnopradowym rozrusznika, a bez schematow to do A8 wole nie podchodzic.
pozdrawiam
shaqal wiesz może gdzie szukać tego przekaźnika , bo z rysunku wychodzi ze on jest w przednich drzwiach pasażera ,a tak serio to czy znajduje się gdzieś w słupku czy pod konsolą ??shaqal pisze:Zrzut rozrusznika i przekaźnika z etki:
Niestety dziś znów ósemka odmówiła odpalenia , ale jedną rzecz zauważyłem ze jak nie chce odpalić to nie działają wszystkie szyby w drzwiach. Jakieś pomysły ??
Ostatnio zmieniony 27 paź 2014, 21:35 przez chrisvtr, łącznie zmieniany 1 raz.
Live Fast Die Hard - Bad Boys for LIVE
chrisvtr pisze:shaqal wiesz może gdzie szukać tego przekaźnika , bo z rysunku wychodzi ze on jest w przednich drzwiach pasażera ,a tak serio to czy znajduje się gdzieś w słupku czy pod konsolą ??shaqal pisze:Zrzut rozrusznika i przekaźnika z etki:
Niestety dziś znów ósemka odmówiła odpalenia , ale jedną rzecz zauważyłem ze jak nie chce odpalić to nie działają wszystkie szyby w drzwiach. Jakieś pomysły ??
odświeżę trochę temacik gdyż i u mnie jest problem,chcę najpierw sprawdzić przekaźnik.
Gdzie on się znajduje?
Również miałem podobną sytuację 2 razy niedawno. Potwierdzam, że i u mnie nie działały wtedy szyby. Miałem zrzucać rozrusznik ale jak na złość wszystko na razie działa. Podejrzewam kable bo działo się to jedynie w gorące +35 stopni dni. Żeby dobrać się do kabli trzeba zrobić tyle roboty co przy zrzucaniu rozrusznika.
Kontakt: nick + @wp.pl
u mnie problem rozpoznany i naprawiony , ale nie był to przekażnik ani rozrusznik ,miałem zamontowany antynapad z pastylką który sie rozsypał do końca i juz wogole auto nie chcialo odpalić ,podpięte pod niego było : rozrusznik ,główny plus do komputera silnika ,głowny plus do komputera pod konsolą także auto miałęm bardzo dobrze zabezpieczone . Z uwagi iż urządzenie nadszarpnęło moją cierpliwość to usunąłem antynapad całkowicie nie podejmując próby naprawy go i zamontowałem inne zabezpieczenie .
Live Fast Die Hard - Bad Boys for LIVE
znajduje sie on pod konsolą , trzeba zdemontować dolną część konsoli tylko nie pamiętam z której strony bo u mnie elektryk roebrał obie strony i mówił ze tam gdzieś schowany jest ten przekaznik ,shakal właśnie kiedyś wklejał obrazek pokazujący położenie tego przekaznikajordan233 pisze:chrisvtr pisze:shaqal wiesz może gdzie szukać tego przekaźnika , bo z rysunku wychodzi ze on jest w przednich drzwiach pasażera ,a tak serio to czy znajduje się gdzieś w słupku czy pod konsolą ??shaqal pisze:Zrzut rozrusznika i przekaźnika z etki:
Niestety dziś znów ósemka odmówiła odpalenia , ale jedną rzecz zauważyłem ze jak nie chce odpalić to nie działają wszystkie szyby w drzwiach. Jakieś pomysły ??
odświeżę trochę temacik gdyż i u mnie jest problem,chcę najpierw sprawdzić przekaźnik.
Gdzie on się znajduje?
Live Fast Die Hard - Bad Boys for LIVE