
zauważyłem że w trakcie sprawdzania VAGiem a dokładniej testowaniu wskaźników - jest test przegrzania silnika - słuchać wtedy jak dmuchawa klimy urachamia się i naparza mocniej niż zwykle - czego chyba raczej nie zaobserwowałem w czasie wysokiej temperatury silnika w upałach lub w Chorwacji gdy dłużej pochodzi stojąc w korku..
do tej pory ratowałem się polewając trochę chłodnice wodą (co często jest utrudnione), która szybko odbierała temperaturę chłodnicy/płynowi i temperatura malała do normalnej, jednak oprócz wentylatora mechanicznego który naparza konkretnie, klimatyzacja raczej chodzi "normalnie" zamiast tak jak w czasie próby przegrzania wymuszonej VAGiem - szybciej..
jak już jadę to nie ma z tym problemu, bo powietrze schłodzi płyn.. więc kwestię samej chłodnicy pomijam.No może jest trochę zabita owadami, ale wielokrotnie ją już czyśiłem.
i tu pytanie co odpowiada za ocenę przegrzania? czy jakiś dodatkowy czujnik czy zwykły w chłodnicy, czy gdzie on tam jest??
Janusz