[D3 05 4.0TDI ] mmi 2g problem
[D3 05 4.0TDI ] mmi 2g problem
jaka to wersja SW D3-HU6300 07.7.0 0406 najstarsza czy najnowsza sorry bo nie wiem.A wiec po prześledzeniu neta doszedłem do wniosku ze to najstarsza wersja a wiec zakupiłem płytki aktualizacji z 0000 do 5570 ale mam problem ponieważ po włożeniu płytki dochodzi do momentu czytania danych z płyty i trwa to strasznie długo czy jest to normalny proces bo w instrukcji doczytałem ze trwa to chwile a potem uruchamiamy ściąganie danych.Dodam ze płytki są oryginalne. dzięki za odp. ;-)
tak powinno to chwile potrwać ale czsami potrzeba odłączyc aku i podłączyć ponownie...
Piękno w parze z technologią.
Elektronika Audi lampy przednie full led dołożenie.
Elektronika Audi lampy przednie full led dołożenie.
błędów nie będzie a jedynie powinno się zakodować aku na nowo ale jak tego nie zrobisz to nic się nie stanie (sprawdzanie niejednokrotnie) bo pamięta stare kodowanie.
dodatkowo nie wiem jaką masz instrukcje ale update robi się stopniowo wersjami:
1)2.x.xx 3.x.xx 4x.xx 5.1.50 5.5.70 to ostatni soft
inaczej w 90% wiąże się to z aktywacją Comonent Protection które to sciąga się w ASO
i ograniczeniem dźwięku.
2)moduł BT uaktualnia się osobną płytą i procedure wykonuje się dwukrotnie bo część pierwsza kasuje zawartość Flash`a a po restarcie i ponownej instalacji dopiero wgrywa nowy soft.
3) Bardzo często zdarza się że po uaktualnieniu oprogramowania wytnie ci kodowanie MMI i nie będziesz miał kilku opcji (BordNetz, obsłuki elektroniki kolumny kierowniczej, poziomu naładowania, czy nastawów zawieszenia) wszystko jest odwracalne ale potrzbna wizyta w ASO bądź jeśli masz odpowiedni sprzęt typu VCDS itp...wtedy samemu z naszą pomocą.
BTW płytka sama nie odpali się trzeba włączyć w Menu serwisowym (czerwonym) uaktywnić opcję sw update. Autorun nie istnieje
dodatkowo nie wiem jaką masz instrukcje ale update robi się stopniowo wersjami:
1)2.x.xx 3.x.xx 4x.xx 5.1.50 5.5.70 to ostatni soft
inaczej w 90% wiąże się to z aktywacją Comonent Protection które to sciąga się w ASO
i ograniczeniem dźwięku.
2)moduł BT uaktualnia się osobną płytą i procedure wykonuje się dwukrotnie bo część pierwsza kasuje zawartość Flash`a a po restarcie i ponownej instalacji dopiero wgrywa nowy soft.
3) Bardzo często zdarza się że po uaktualnieniu oprogramowania wytnie ci kodowanie MMI i nie będziesz miał kilku opcji (BordNetz, obsłuki elektroniki kolumny kierowniczej, poziomu naładowania, czy nastawów zawieszenia) wszystko jest odwracalne ale potrzbna wizyta w ASO bądź jeśli masz odpowiedni sprzęt typu VCDS itp...wtedy samemu z naszą pomocą.
BTW płytka sama nie odpali się trzeba włączyć w Menu serwisowym (czerwonym) uaktywnić opcję sw update. Autorun nie istnieje
Piękno w parze z technologią.
Elektronika Audi lampy przednie full led dołożenie.
Elektronika Audi lampy przednie full led dołożenie.
Okej uspokoiłeś mnie z tym aku a także posiadam program z kablem VCSD a co do rodzaju softa do aktualizacji oto co zakupiłem
http://cgi.ebay.it/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... 726wt_1139
jest to komplet czterech płyt od wersji 0000 do 5570 jest również instrukcja postępowania krok po kroku. Jeśli coś jest nie tak z tymi płytkami proszę o odp. THX ;-)
[ Dodano: 2011-08-13, 13:06 ]
A wiec dziś ruszyłem z robota odłączyłem aku podłączyłem aku dalej robię wszystko jak trzeba a płytka dalej czyta i czyta i nic czekałem ponad godzinne bez rezultatu czy jest może jakaś blokada którą trzeba zdjąć vagiem czy tylko wizyta w aso mnie czeka :-( . Jeśli ktoś spotkał się z podobnym problemem prosze o pomoc.Pozrawiam.
[ Dodano: 2011-08-15, 23:51 ]
wszystko się spier....po odłączeniu akulca po przejechaniu 8 kilometrów zagotowała się woda
zaświeciła się kontrolka temperatury i stop bo wskazując temp 130 jakieś pomysły chyba ja popełniłem błąd bo odłączyłem plus ponownie podłączyłem plus proszę o pomoc bo za dwa dni muszę zrobić 1300 km wcześniej pokasowałem błędy vagiem ale nic nie dało pytam co się mogło narobić
http://cgi.ebay.it/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... 726wt_1139
jest to komplet czterech płyt od wersji 0000 do 5570 jest również instrukcja postępowania krok po kroku. Jeśli coś jest nie tak z tymi płytkami proszę o odp. THX ;-)
[ Dodano: 2011-08-13, 13:06 ]
A wiec dziś ruszyłem z robota odłączyłem aku podłączyłem aku dalej robię wszystko jak trzeba a płytka dalej czyta i czyta i nic czekałem ponad godzinne bez rezultatu czy jest może jakaś blokada którą trzeba zdjąć vagiem czy tylko wizyta w aso mnie czeka :-( . Jeśli ktoś spotkał się z podobnym problemem prosze o pomoc.Pozrawiam.
[ Dodano: 2011-08-15, 23:51 ]
wszystko się spier....po odłączeniu akulca po przejechaniu 8 kilometrów zagotowała się woda
zaświeciła się kontrolka temperatury i stop bo wskazując temp 130 jakieś pomysły chyba ja popełniłem błąd bo odłączyłem plus ponownie podłączyłem plus proszę o pomoc bo za dwa dni muszę zrobić 1300 km wcześniej pokasowałem błędy vagiem ale nic nie dało pytam co się mogło narobić